Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb the exorcist nog nooit gezien, gelukkig. Zal er vast nog een keer van komen maar ik kijk zo min mogelijk enge films meer, hoewel ik er twee jaar terug ook echt fan van was. Heb op een of andere manier in de tussentijd zo'n angst ontwikkeld waardoor ik soms weken niet kan slapen van iets stoms als Jackass.
, 2 daarin tegen vond ik niks.. echt saai.. maar beetje offtopic
Misschien toch maar kopen/ nog keer huren..
Grappig dat ik daar niet de enige mee ben/was!
jorretje schreef:Misschien kan je een keer op een hele zonnige dag overdag met iemand erbij die jij vertrouwd de film bekijken zonder geluid ofzoiets? eventueel bij ene stukjes stil zetten en deze bespreken, wat zie je nu, waarom vind je dat eng?
Heel veel sterkte!
spookje1 schreef:peacehorses: Het was het stukje dat ze van de trap af kwam zegmaar, vlak daarna. En lijkt me grappig om te zien haha, mag je best sturen!
!

spookje1 schreef:Ik heb eigenlijk wel goed nieuws denk ik.
Gister avond heb ik wel 100x tegen mijzelf gezegt; als iedereen die deze film keek zo bang was en werkelijk op misterieuze wijze om het leven was gekomen, dan was dit wel bekend geworden.
Dit is niet zo, dus stel je niet zo aan en ga gewoon slapen.
Heb altijd een lichtje aan op mijn kamer zodat ik kan zien wat er 'is', en toen ik om 0.00 wakker werd dacht ik, hé ik ben zowaar in slaap gevallen!
Ook niet eng gedroomd, ik ben zo blij!
Nu volhouden!