Extreem buikpijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty84

Re: Extreem buikpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:36

Fijne ouders heb je...
of er is meer aan de hand en we horen een eenzijdig verhaal...dat kan ook

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-11 17:38

Kitty84 schreef:
Fijne ouders heb je...
of er is meer aan de hand en we horen een eenzijdig verhaal...dat kan ook

Er is meer aan de hand, maar dat is prive.
En die reden is volgens hun de schuld van de buikpijn, dus ook mijn eigen probleem in hun ogen.

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:45

Naja...je hebt in ieder geval een afspraak...voordat er geroepen wordt dat het in je bovenkamer zit in ieder geval het lichamelijke even uitsluiten. beter keer teveel dan te weinig

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:53

Je geeft aan dat je ivm eten morgen naar de dokter moet, dus kennelijk is dat een probleem? En tja, van eet problemen (teveel, te weinig, te vet, te zoet, te zuur, alles waar té voor staat eigenlijk) kunnen je maag en darmen ook flink over de zeik raken.
In je profiel staat dat je 15 bent. Je hebt geen toestemming van je ouders nodig om naar een HA te gaan. Al zou in een normale ouder/kind relatie een ouder maar wat graag met het kind mee gaan, maar dat is hier kennelijk niet aan de orde

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:56

Saaams schreef:
Ik ben nog niet geweest, toen ik het mn ouders vertelde dat ik zo pijn had flipte ze, en zeiden dat ik me niet aanstellen moest, en maar gewoon door moest lopen ermee dat het mn eigen schuld was.

Nu beschuldigen ze me ervan verslaafd te zijn aan pijnstillers.

Edit: Morgenochtend dan ben ik direct aan de beurt bij de dokter (afspraak die ik al staan had). Dus laat ik het morgenmiddag direct weten.

Veel sterkte! Zeker ook met je spontane blauwe plekken (ander topic) en problemen met eten klinkt het allemaal niet goed. Laat het maar even goed uitzoeken hoor. Morgen goed voor jezelf opkomen :(:)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-11 18:01

Thats_Me schreef:
Saaams schreef:
Ik ben nog niet geweest, toen ik het mn ouders vertelde dat ik zo pijn had flipte ze, en zeiden dat ik me niet aanstellen moest, en maar gewoon door moest lopen ermee dat het mn eigen schuld was.

Nu beschuldigen ze me ervan verslaafd te zijn aan pijnstillers.

Edit: Morgenochtend dan ben ik direct aan de beurt bij de dokter (afspraak die ik al staan had). Dus laat ik het morgenmiddag direct weten.

Veel sterkte! Zeker ook met je spontane blauwe plekken (ander topic) en problemen met eten klinkt het allemaal niet goed. Laat het maar even goed uitzoeken hoor. Morgen goed voor jezelf opkomen :(:)

Bedankt, die rotblauwe plekken blijven alsnog komen, maar kan geen kwaad zei de dokter. Komt waarschijnlijk omdat ik wel eens verkeerd zit en er dan een klein adertje knapt of knelt.

Het probleem met het eten, ik probeer er gewoon alles aan te doen. Maar het lukt niet, en dan probeer je meer te eten dan normaal dan val je nog af en al die gesprekken met iedereen tja dat maakt het niet gemakkelijker.

- voor de ongelovige wil ik wel voor je alle brieven van de GGD - school - dokter ect voor je inscannen hoor.. dan kan je zien hoeveel gezeur erom heen hangt.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:10

Ff en andere gedachte gang, ik heb jaren geleden op de tv ;) een aflevering van een meisje gezien, met dezelfde symptomen. Zij bleek een bacteriele infectie te hebben in de darmen die vrij tot heel moeilijk met ab te behandelen was. Ze kon eten wat ze wilde maar kwam niks aan. Ze had buikpijn waar je U tegen zei.
Ik weet niet of het bij jou het eten tussen je oren zit, maar ik zou op dit moment "schijt aan mijn ouders hebben" en linea recta naar een zkh of huisartsenpost gaan!

Veel sterkte&beterschap iig!

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 08:36

Hier een meelezer, ik wil je succes wensen bij de dokter vandaag!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 08:43

Succes vandaag !

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 14:21

Ik ben ondertussen al geweest, ik vertel straks alles als ik terug ben!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 16:46

Saaams schreef:
Ik ben ondertussen al geweest, ik vertel straks alles als ik terug ben!

Edit: Ze zei dat het kwam doordat ik in één keer teveel afgevallen was. Verder was er niks aan de hand ofzo?
Lekkere duidelijkheid, en ik blijf kapot gaan.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 16:46

Hebben ze wel een onderzoek gedaan dan en heb je geen pijnstillers ?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 16:48

WinSel schreef:
Hebben ze wel een onderzoek gedaan dan en heb je geen pijnstillers ?

Ze heeft alleen gevoelt, en gevraagd of het drukken pijn deed of niet. En dat deed het wel. Ik heb niks gekregen, ze zei alleen: Het komt wss omdat je teveel afgevallen bent en je darmen dat niet aankunnen. Maar als het een blindedarm was dan had je er niet 9 dagen mee gelopen.. en tjahallo? wat kan ik daarmee, de pijn veranderd echt niet en word erger met de dag ._.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 16:49

Als het elke dag erger word moet je gewoon naar het ziekenhuis gaan !

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 16:52

WinSel schreef:
Als het elke dag erger word moet je gewoon naar het ziekenhuis gaan !

Als het na het weekend nog niet over is, dan zeg ik dat tegen me ouders.
En ik weet dat paracetamols niet werken, want vanmiddag ging ik er bijna kapot aan.
Ik vind het trouwens echt heel raar, dat ze plots dat de schuld geeft.

En wat ik nog zo achterlijk vind, ik heb geprobeerd meer te eten! en het lukte me ook, alleen mn gewicht wilde niet. En nu plots moet ik maar hulp? ._.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 16:54

Ik begin het nu wel een beetje raar te vinden, dokter doet toch wel goed onderzoek en als je écht pijn hebt, geeft ze je toch wel pijnstillers?
Hoe ga je het nu oplossen, ook geen pijnstillers vragen of iets dergelijks?
Veel beterschap! :)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 16:55

Dominique_96 schreef:
Ik begin het nu wel een beetje raar te vinden, dokter doet toch wel goed onderzoek en als je écht pijn hebt, geeft ze je toch wel pijnstillers?
Hoe ga je het nu oplossen, ook geen pijnstillers vragen of iets dergelijks?
Veel beterschap! :)

Ik denk het niet, en anders ga mee zou ik zeggen dan had je kunnen weten wat ze zei.
Ik kreeg helemaal niks, en ik mag maar doorlopen met de pijn..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 17:19

vergeet niet dat je niet zomaar overal pijnstillers voor kán krijgen. Best kans dat je maag en darmen nog meer over de zeik gaan van pijnstillers.
Maar goed, het hele verhaal wordt niet duidelijk, je hebt problemen met je eetpatroon, maar meer weten we niet... Tja, dan wordt het lastig om er iets zinnigs op te zeggen

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 17:59

Dan bel je vanavond of morgen toch gewoon de huisartsenpost. Als je pijn verergert zullen ze je toch op een punt serieus moeten nemen.

Alhoewel het ook wel logisch klinkt van de huisarts. Als je zo erg met je eetpatroon bent veranderd (weet natuurlijk niet wat er speelt) kan je lijf daar gigantisch van van de rel zijn.

91laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 18:23

Voeding kan héél veel effect op je buik/darmen hebben. Ik denk dat aan dit verhaal 2 kanten zit waarvan 1 kant voor ons heel onduidelijk is waardoor we je niet echt verder kunnen helpen. Ik denk namelijk ook niet dat de dokter dit zomaar zegt..

En oja, als je een tijdje écht meer eet dan gaat je gewicht echt wel omhoog! Of je moet een stofwisselingsziekten hebben oid..

Sterkte & succes!
& Als de pijn écht blijft aanhouden zou ik mooi zo snel mogelijk naar de huisartsenpost gaan..

Sanne25

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 12:54

En gaat het al wat beter?

Nikita_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 13:02

Wat ik me nu afvraag, eet je überhaupt wel regelmatig, voldoende en ook gezond?