Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saaams schreef:Ik ben nog niet geweest, toen ik het mn ouders vertelde dat ik zo pijn had flipte ze, en zeiden dat ik me niet aanstellen moest, en maar gewoon door moest lopen ermee dat het mn eigen schuld was.
Nu beschuldigen ze me ervan verslaafd te zijn aan pijnstillers.
Edit: Morgenochtend dan ben ik direct aan de beurt bij de dokter (afspraak die ik al staan had). Dus laat ik het morgenmiddag direct weten.
Thats_Me schreef:Saaams schreef:Ik ben nog niet geweest, toen ik het mn ouders vertelde dat ik zo pijn had flipte ze, en zeiden dat ik me niet aanstellen moest, en maar gewoon door moest lopen ermee dat het mn eigen schuld was.
Nu beschuldigen ze me ervan verslaafd te zijn aan pijnstillers.
Edit: Morgenochtend dan ben ik direct aan de beurt bij de dokter (afspraak die ik al staan had). Dus laat ik het morgenmiddag direct weten.
Veel sterkte! Zeker ook met je spontane blauwe plekken (ander topic) en problemen met eten klinkt het allemaal niet goed. Laat het maar even goed uitzoeken hoor. Morgen goed voor jezelf opkomen
een aflevering van een meisje gezien, met dezelfde symptomen. Zij bleek een bacteriele infectie te hebben in de darmen die vrij tot heel moeilijk met ab te behandelen was. Ze kon eten wat ze wilde maar kwam niks aan. Ze had buikpijn waar je U tegen zei.
WinSel schreef:Hebben ze wel een onderzoek gedaan dan en heb je geen pijnstillers ?
WinSel schreef:Als het elke dag erger word moet je gewoon naar het ziekenhuis gaan !
Dominique_96 schreef:Ik begin het nu wel een beetje raar te vinden, dokter doet toch wel goed onderzoek en als je écht pijn hebt, geeft ze je toch wel pijnstillers?
Hoe ga je het nu oplossen, ook geen pijnstillers vragen of iets dergelijks?
Veel beterschap!