Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze hadden een slagader diep in het bekkenbodem geraakt en konden die niet stelpen.
shilady schreef:Niet naar bedoeld hoor maar ik zou me toch een beetje zorgen maken als ik jou leeftijd al had en ik wou nog kindjes krijgen... Heb gelezen dat de meesten vaak al rond de 25 onvruchtbaar zijn geworden door de endometriose.

Komt tijd, komt raad....

*
.
. Alleen dat ik nu dus een andere pil krijg om de boel te 'kalmeren' en als dat gebeurd is krijg ik een kijkoperatie.
Wat ik had uiteindelijk waren hele zware hormonen maar daar werd ik ook niet vrolijk van, dan maar een pipivangkous. 
) omdat die voor mijn gevoel beter werkte dan de Qlaira.. Toen kreeg ik dus bijna die ziekenhuisopname, kennelijk werkte de Chinese naam ook niet zo goed als we hoopte.. Toen heb ik een paar maanden de Cerazette geprobeerd (iets van een half jaar) en wederom geen succes.. Dus zins woensdag slik ik nu de Yaz 24x4 op aanrader van de Gyn. Die slik ik door dus de laatste 4 non actieve pillen slik ik niet, die sla ik gewoon over en begin gelijk aan een nieuwe strip. Krijg hem als medicijn voorgeschreven nu omdat hij best duur is anders. 

Moet ook elke dag verplicht van 9 tot 1 aanwezig zijn en minstens 1 dag van 9 tot 5. Dus dat gaat hem niet worden.