Stel dat ik een operatie op zaterdag kan krijgen.. Dan zou ik vrijdag toch wel weer naar school kunnen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Om 3 uur die nacht ben ik dan wakker geworden van de pijn. De eerste 24 uur daarop zijn de hel, en vanaf dan ging het beter bij mij.
Ik was ook wakker tijdens de operatie en voelde me erna kiplekker. Tot 's nachts, dan was de verdoving uitgewerkt en ben ik aan de pillen gegaan. Ik ben geopereerd in Lier, voor meer gegevens mag je mij ook een PB sturen hoor
, kun je na +/- 2 weken weer aan het solliciteren? LarissaXX schreef:Mijn moeder heeft (HAD) het ook, bij mij is het duidelijk aan het ontwikkelen, helaas.
Ik raad je aan, laat je absoluut, onder geen beding, niet in Nederland opereren. Ze doen het onnodig moeilijk en het herstelt slecht.
Mijn moeder heeft zich in Spanje laten opereren, in Alicante. Ze was wakker tijdens de operatie en is zelf, zonder krukken, de operatie kamer uit gelopen. In NL gaat dat helaas heel anders...
Wat ze in Spanje doen is een klein sneetje maken en de hallux valgus met een boor weg vijlen, zoals je dat ook met een schuurmachine oid. doet. Ze heeft een paar weken met een soort rubberen brace gelopen, maar kon gewoon voorzichtig lopen en dus boodschappen doen/werken/etc.
Als je het adres van de kliniek wilt, PB maar

heb je er nu erg last van??
Heel slecht. Ik weet het.. maar wat moet ik anders? Ik doe nog geen seizoen met schoenen, zelfs niet de duurde van schuurman oid. Mijn moeder zei zonet dat het wel bijtrekt als je betere schoenen aan hebt.. maar dat lijkt me stug toch?
) zegt van: wacht tot je 18e, dan ben je uitgegroeid en kan het minder makkelijk terug groeien. 
*