Knoffer schreef:Douce schreef:Een nadeel is inderdaad wel het beschermende. Ik ben de jongste, ben een meisje dus jongens zijn allemaal eng en taboe.
Ik denk niet dat dat alleen aan leeftijd ligt. Ik had bij mijn ouders daar totaaal geen last van. Sterker nog, toen de jongens bij mij over de vloer kwamen, vond mijn vader het tijd om een tweepersoonsbed voor me te kopenDit brengt me trouwens bij een andere eigenaardigheid. Ik heb me altijd al afgevraagd waarom sommige vaders en broers zo ontzettend beschermend naar hun dochter/zusje kunnen doen. Daar ben ik echt allergisch voor, gelukkig had mijn pa daar geen last van. Idee voor een nieuw topic
Dat ken ik helemaal niet. Toen ik mijn vader vertelde dat ik een vriendje had, is hij het weer glad vergeten. Toen ik zei dat het uit was, vroeg ie wanneer het dan eigenlijk aan was gegaan.
Merk alleen wel dat ze niet zo blij zijn met het idee dat ik binennkort een twijfelaar op mijn studentenkamer krijg... Heb zo de indruk dat zij er wat anders bij denken dan ik zelf, maar goed
. 
Dit brengt me trouwens bij een andere eigenaardigheid. Ik heb me altijd al afgevraagd waarom sommige vaders en broers zo ontzettend beschermend naar hun dochter/zusje kunnen doen. Daar ben ik echt allergisch voor, gelukkig had mijn pa daar geen last van. Idee voor een nieuw topic 
Ik heb dan redelijk jonge ouders, maar bv mijn vader is al opgegeven. 

) Maar ook zonder opa en oma zou ik blij zijn geweest dat ik op de wereld ben gezet.