Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) de hele nacht op de wc gezeten, krampende maag en darmen waar je u tegen zegt, maar dat is ook niet zo gek, als je al zo last heb van je maag-darm stelsel, en je krijgt een middel waarvan je gegarandeerd binnen 5 minuten van naar de plee moet rennen, dan is het niet raar dat je er pijn van hebt. Had namelijk precies het zelfde, pijnen, soms zo heftig dat mijn vriend mij bijv. nock out op de wc vond. zulke krampen ik had. en je drinkt 2 liter water op, die dus binnen afzienbare tijd in je darmen zit, je lichaam krijgt niet eens de tijd om het op te nemen.Hannanas schreef:Ja dat heb ik ook, vandaar niets vaker dan om de 4 dagen eten (beter meer dagen, maar daar heb ik niet genoeg producten voor) (anders ga je op elke dag een appel daar weer op reageren).
Ik snap je wel hoor, maar in mijn ogen is het belangrijk om de oorzaak te achterhalen waarom je dan soms opvlammende ontstekingen hebt.

is ook geen pijnstiller trouwens, geeft alleen rust in je darmen en voorkomt ontstekingen.
callum schreef:Popke schreef:Vervelend om altijd met buikpijn rond te moeten lopen. Ik ken het gevoel![]()
Maar weet je zeker dat het je darmen zijn? Want er zit natuurlijk nog veel meer in je buik!
Heb je al eens een (inwendige) echo laten maken?
Het zou ook zomaar kunnen dat je kleine verklevingen in je buik hebt en die kunnen voor aardig wat buikpijn zorgen. Omdat definitief vast te kunnen stellen moeten ze een kijk operatie doen.
Ik wacht er ook op maar moet eerst mijn krachten sparen voor een mogelijk andere behandeling. Tot die tijd zitten we in hetzelfde schuitje
Misschien kun je eens een balletje opgooien bij je arts?
Succes in ieder geval!
het risico van een kijkoperatie bijverklevingen is dat je het erger maakt omdat er door de kijkoperatie nieuwe verklevingen kunnenontstaan. zou goed overleggen met je arts. kande hele boel ook verergeren. mijn arts wilde dat om die rede niet doen

ivy_power89 schreef:Hoelang heb je in het ziekenhuis gelegen?

Renske_ schreef:Zus is extreem overgevoelig en ik ben redelijk gevoelig voor bijwerkingen, zo mag ik niet alle pijnstillers & antibiotica enz maar Duspatal haalt alleen de klachten weg en verder niets, oftewel voor ons écht een wondermiddel
Nassie schreef:Ik heb om de goude tip gevraagd, niet om iemand die mij medicijnen voor gaat schrijven.
Nogmaals, iedereen moet het natuurlijk helemaal zelf weten wat hij/zij wilt innemen. Maar ik heb het niet met medicijnen. Ik pas liever mijn voeddingsschema aan