Verbrand

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:20

he das een flinke tegenvaller! sterkte :(:)

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:25

Och jee wat een toestand! balen hoor. Ik wens je heel veel sterkte, want brandwonden doen echt pijn! En wat vervelend dat alle wonden zijn gaan ontsteken en dat het littekens worden. Jammer, je hoopt toch een beetje dat het netjes heelt (ook al wil je geen model worden, je wilt toch een beetje nette benen hebben ). Er zijn vast wel zalfjes en cremes die zorgen dat de littekens niet al te duidelijk worden (biodermal littekencreme of calendualzalf).
Heel veel sterkte en van harte beterschap gewenst! :* voor de pijn

(is een klein gedichtje; heel veel liefde
en een kusje voor de pijn
is voor alle zieke mensen
het beste medicijn)

vito05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:27

Jeetje wat heftig en wat lijkt me dat vreselijk pijnlijk.
Ik hoop voor je dat alles een beetje goed komt.
Ik heb ook Tramadol maar dan voor de pijn in mijn rug en ik word daar ook vreselijk dizzy van.
Maar kan me voorstellen dat je dat even weinig kan schelen, als de pijn maar weg is.
Beterschap.

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:35

Jee, toen ik het las, kreeg ik echt zo medelijden met je,
hoe kan dit door een gebakken ei komen. sta er echt versteld van.
ik hoop dat alle wonden heel snel genezen en dat je geen littekens over mag houden.
heel succes in 2011 !

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:35

Jemig, realiseer me nu pas hoe ernstig het is na dit gelezen te hebben :o .
Heel veel beterschap :(:)

Je bon hebt ik nog, hoor...
Even prakitische vraag gezien hulp: heb je geen recht op thuiszorg????

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:38

*moest errug lachen om je opmerking over dat je dat @#*&$@%-ei nou ook nog geneens op hebt kunnen eten*
Als je je daaraan kunt irriteren, dan komt t wel goed met jou hoor! Dan heb je de juiste instelling :j

Verder idd onwijs goed van je dat je 112 hebt gebeld, zou er zelf denk ik ook over getwijfeld hebben of t wel ernstig genoeg is :')
En geen leuk uiteinde... Mja, bij mij is t altijd dat datgene waar ik t jaar mee inga, in de rest van t jaar nog nauwelijks voorkomt. En voor jou is t wel genoeg voor een lifetime denk ik :+
Heb verder (gelukkig) geen ervaring met de genezing van brandwonden. Maar je moet maar zo denken; als je er littekens aan overhoudt, is dat gewoon weer een nieuw deel van wie je bent. Iedereen heeft littekens, ik beschouw mijn littekens altijd als een soort van battlescars; ik ben door dat dal gegaan, maar er ook weer uitgekomen, en die littekens zijn daar een bewijs van, een herinnering aan wat was en aan wat ik heb ''verslagen''. Dus probeer het zo te bekijken... Littekens zijn nooit leuk hoor, begrijp me niet verkeerd.. Maar ze zullen je herinneren aan dat %##%&@-ei (wat je nooit hebt kunnen opeten :+ ), maar ook aan het feit dat je toen ontzéttend goed en snel hebt gehandeld.. Aan alle mensen die er waren, zijn en zullen zijn om je te helpen tot je weer je eigen vuilnis kunt wegbrengen.. Aan hoe frustrerend het is om dingen niet te kunnen en ze zullen je altijd helpen de simpele dingen dan extra te waarderen :)

Maar nogmaals; als je kan schelden omdat je dat vermaledijde ei nooit hebt kunnen eten, dan heb je de juiste attitude om hier weer bovenop te komen hoor :+

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 20:39

Rens_ke schreef:
***UPDATE***

Kom net uit het ziekenhuis. Voor de verandering weer eens slecht nieuws gekregen: alle wonden zijn aan het ontsteken en het worden allemaal littekens.

Daar moet ik nu maar mee dealen.

En dit allemaal door een gebakken ei (die ik niet eens mee op heb kunnen eten!)

Wat een domper... Hadden ze wel tips hoe de littekens minimaal te houden?

Beterschap!

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 20:44

Sterkte, ik heb vorig jaar kokend water over mijn been en dij gehad.
En ik heb er nog steeds een verschrikkelijk groot lelijk litteken van!

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-11 20:49

Dankje dankje dankje!

Het is inderdaad een mooie rotdag. Gelukkig was papa mee en heeft die me goed opgevangen. Moet zeggen dat de verpleging in het ziekenhuis ook heel lief is, hoor!

Heb net vol zelfmedelijden met een reep chocolade en GTST een potje zitten janken. Heeerlijk :+
Nu ga ik online een sexy trainingsbroek proberen te scoren, want... wie of wie heeft er woensdagavond een date.................?

(ik laat dat door mijn stomme been echt niet verzieken! Ben je belazerd! ;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 20:53

Ik wil je nog heel veel sterkte wensen, vreselijk. Goed dat je naar je date gaat, heel veel plezier :D!

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 21:04

:(:) Jeetje, ik lees je topic nu, echt verschrikkelijk dit!
Heel veel sterkte, ik hoop dat alles zo beperkt mogelijk blijft!

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 11:06

@ Sheela: Wat een enorm lief gedichtje! De warmte en steun straalt van mijn beeldscherm :)

Ik heb gisteren in het ziekenhuis een ander soort gaas gekregen. Eentje met een plastic laagje. Ideaal, dacht ik, aanvankelijk. Want dan zou het misschien iets minder vast zitten. Echter ben ik bang dat ik allergisch ben voor deze gazen (of het plastic) want het irriteerde me enorm en ik kreeg echt jeuk op de plekken waar die gaasjes zaten. (nee, de jeuk komt niet van de wonden die aan het genezen zijn.. dat kan ook jeuken, ik weet het ;) Maar het zat echt in een vierkantje op de plek van de gazen :() Dus ik heb gisteravond maar gewoon weer de oude gazen erop gedaan en een flinke laag flammazine. Want ik zag het natuurlijk alweer gebeuren.. straks één of andere rare huidinfectie erbij. Mag ik even bedanken?

Ik wens iedereen een hele fijne dag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 11:12

Gets wat een tegenvallers... Maar je bent wel een bikkel hoor! :j Gewoon lekker daten morgen enne...ons wel even op de hoogte brengen hoor! ;)

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 11:20

Heel veel sterkte ermee! Wat moet dat een zeer doen zeg. Er bestaan gaasjes met vaseline, die gaasjes zijn zo vet, dat ze niet vastplakken. Of in elk geval een heel stuk minder dan droge gaasjes. Je zou dat nog eens kunnen proberen.

mebianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 11:24

oooh ik kreeg gewoon kippevel hoe je beschrijft hoe het eruit ziet %) .. ben een keer verbrand door de zon had ook blaren gekregen weet nog precies hoe pijn dat deed.. alle bewegingen aanrakingen..aaauw.. heel veel sterkte met de genezing! Laat je maar lekker bedienen en verwen jezelf goed! “Gelukkig” is het niet in je gezicht gebeurt en dan je er nu een mooie sexy joggingbroek eroverheen dragen :P

Circel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 11:29

Jeetjemina TS... krijg gewoon kippenvel van je verhaal. En ik heb me meteen voorgenomen om mijn ei altijd op het achterste pitje te blijven bakken!

Toevallig had ik zondag een soort opruim/poetswoede, en ben ik ook maar eens gaan strijken (dat doe ik 1x per 3 maanden ofzo) en jawel, ik heb me aan het strijkijzer verbrand. Klein stukje maar op mn vinger, maar ik bedacht me toen nog: 'wat moeten echte brandwondenslachtoffers wel niet voelen!'. En nu lees ik dit verhaal van jou.

Respect voor de manier waarop je er mee omgaat moet ik zeggen. Je klinkt er zo nuchter onder, en helemaal niet 'zielig'. Het is dat je heeeeeeeeel ver van me vandaan woont, anders was ik je spontaan komen helpen met de afwas enzo!

Heel veel sterkte, en hou ons op de hoogte van de dat he? ;)

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 11:47

Getverderre, denk je even een eitje te gaan bakken.
Hopelijk wordt alles snel weer rustig zonder ontstekingen en kan het genezingsprocess beginnen.

Je had het nieuwe jaar wel even heel anders voorgesteld.

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 14:48

@ Cirkel: Het heeft mij ook bewust gemaakt van de dingen die ik doe, met name in de keuken.

Ik heb momenteel een beetje een verstoorde relatie met mijn fornuis, maar ook dingen in de oven zetten (of er weer uithalen), het gebruiken van de waterkoker.. álles doe ik nu met ovenwanten of pannenlappen en hou het, zo ver als mijn armen kunnen reiken, bij me vandaan.

Als je ziet hoe mijn keuken er uit zag, en als je bedenkt dat ik zelfs brandwonden op de achterkant van mijn benen heb (dat is toch wel een applausje waard, dacht ik! ;) ) is het wild gegaan! Waarschijnlijk is mijn maillot doordrenkt geweest met vet en is daar, toen ik hem naar beneden trok, vet afgespat. Alhoewel.. er zat ook vet bij de muren omhoog.. :? ('Koken met Renske': Geachte kijker, plak bijvoorbaat uw muren en ramen af en schroef uw pan vast aan uw fornuis .' :+ )

Het heeft me ook bewust gemaakt van hoe sommige reflexen er nou eenmaal zijn en waar je niks aan kunt doen. Ik heb bijvoorbeeld zelfs nog geprobeerd de pan op te vangen. Want dat doe je normaliter, als er iets valt. Klaarblijkelijk zélfs als het een hete pan betreft. Ik heb in eerste instantie (toen ik nog niks voelde) ook nog gedacht 'He verdorie, nu kan ik me nog omkleden ook :(', maar toen kwam de pijn.. and the rest is history

@ Iedereen: ik krijg vanmiddag een vriendin op bezoek die as we speak voor mij de pyjamabroeken-afdeling van de H&M aan het leegkopen is ;) En natuuuuuuuurlijk laat ik weten hoe mijn date was. (Mister X is op de hoogte van wat er gebeurd is, dus dat ik niet op mijn naaldhakken en in een strakke skinny jeans kom. Hij weet gelukkig wat hij in huis haalt ;))

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 13:09

Succes met je date vandaag! Ach en het gaat toch om je innerlijk en niet om je uiterlijk ;) Have fun vanavond en hou je taai!

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 13:20

Ik weet zeker dat jij het met jouw instelling helemaal gaat redden,gelukkig kunnen ze in het ziekenhuis veel vooor je doen,maar je spirit doet vast wonderen.
Jammer dat je niet naast me woont,heb nog wel een zeer sexy trainingsbroek liggen,heeeeeeeeeeeeeel veel plezier vanavond met je date en zet ´em op hoor,succes met alles meid!!!!

groetjes Linda
Laatst bijgewerkt door tyleysmiley op 03-09-24 16:18, in het totaal 1 keer bewerkt

vito05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 13:23

Je kunt er aardig de spot mee drijven, gelukkig.
Hopelijk komt het snel goed ennuh succes met je date vandaag.

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 13:33

Hey ik heb even het topic doorgelezen maar wat een rotongeluk zeg! Heel veel sterkte, en ik wens je nu echt alle geluk van de wereld toe dat het mooi en zonder complicaties geneest.

WendyShet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 18:42

Ik ben het met sheela eens! ;)

Veel succes met je date!

Ik vind het goed om te lezen dat je de moed er in houd en wij als mede bokkers steunen je natuurlijk! :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 18:54

cool van jou zeg dat je alsnog naar de date gaat, veel plezier!
en wat zul je nog steeds vreselijk pijn hebbe sterkte nog!

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 19:34

Thanks thanks! :D

Ik ga me nu in mijn mooie kleren hijsen en dan staat mijn lift klaar :) (aangezien mijn date aan de andere kant van de stad woont en alleen in het bezit is van een fiets die al rammelt als je er naast loopt, laat staan wanneer je er op zit en al helemaal met z'n tweeen.. heb ik maar even vervoer geregeld ;))