Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
voor de pijn
), maar ook aan het feit dat je toen ontzéttend goed en snel hebt gehandeld.. Aan alle mensen die er waren, zijn en zullen zijn om je te helpen tot je weer je eigen vuilnis kunt wegbrengen.. Aan hoe frustrerend het is om dingen niet te kunnen en ze zullen je altijd helpen de simpele dingen dan extra te waarderen
Rens_ke schreef:***UPDATE***
Kom net uit het ziekenhuis. Voor de verandering weer eens slecht nieuws gekregen: alle wonden zijn aan het ontsteken en het worden allemaal littekens.
Daar moet ik nu maar mee dealen.
En dit allemaal door een gebakken ei (die ik niet eens mee op heb kunnen eten!)
)
! 
Maar het zat echt in een vierkantje op de plek van de gazen
) Dus ik heb gisteravond maar gewoon weer de oude gazen erop gedaan en een flinke laag flammazine. Want ik zag het natuurlijk alweer gebeuren.. straks één of andere rare huidinfectie erbij. Mag ik even bedanken?
Gewoon lekker daten morgen enne...ons wel even op de hoogte brengen hoor!
.. ben een keer verbrand door de zon had ook blaren gekregen weet nog precies hoe pijn dat deed.. alle bewegingen aanrakingen..aaauw.. heel veel sterkte met de genezing! Laat je maar lekker bedienen en verwen jezelf goed! “Gelukkig” is het niet in je gezicht gebeurt en dan je er nu een mooie sexy joggingbroek eroverheen dragen
) is het wild gegaan! Waarschijnlijk is mijn maillot doordrenkt geweest met vet en is daar, toen ik hem naar beneden trok, vet afgespat. Alhoewel.. er zat ook vet bij de muren omhoog..
('Koken met Renske': Geachte kijker, plak bijvoorbaat uw muren en ramen af en schroef uw pan vast aan uw fornuis .'
)
', maar toen kwam de pijn.. and the rest is history
En natuuuuuuuurlijk laat ik weten hoe mijn date was. (Mister X is op de hoogte van wat er gebeurd is, dus dat ik niet op mijn naaldhakken en in een strakke skinny jeans kom. Hij weet gelukkig wat hij in huis haalt
) 
(aangezien mijn date aan de andere kant van de stad woont en alleen in het bezit is van een fiets die al rammelt als je er naast loopt, laat staan wanneer je er op zit en al helemaal met z'n tweeen.. heb ik maar even vervoer geregeld
)