Zit nu een klein beetje te twijfelen voor de hele... Kan ook voor de 10km gaan maar als je 21 getraint hebt is dat geen uitdaging... Maar 42 km is wel veeul

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xkimmie schreef:Ik had mezelf voorgenomen om de halve marathon van rotterdam te gaan lopen maar die is helemaal niet in april
Zit nu een klein beetje te twijfelen voor de hele... Kan ook voor de 10km gaan maar als je 21 getraint hebt is dat geen uitdaging... Maar 42 km is wel veeul
scooby09 schreef:Goedenavond hier.....nog de beste wensen voor 2011 en dat het maar een goed jaar mag worden.
Leuk Fanneke zo`n lijstje met datum dat zal vast motiveren om te blijven lopen.
Heeft de zandvoort run ook een 5 km afstand?
Zo wenk dat is wel erg netjes zeg ...kan dat goed voelen dan he![]()
Klinkt als een fijne vakantie bommetje.....je kan er weer even tegen dus.
En tja goede voornemens...trouw blijven aan mijzelf...vergeet dat nog wel eens.
Is er geen andere loop in die tijd kimmie het dubbele ineens lijkt me wat veel.
Maar ik voel me wel erg beginner zo zeg als ik jullie snelheden hoor en afstanden...
Hoop ook ooit nog eens te zeggen dat ik 10 km in een uur gelopen heb hahaha misschien einde van dit jaar
Angela_ schreef:Hoe lang loop je al? Snelheid komt vanzelf, mijn eerste 5 km wedstrijd liep ik in 47 minuten dus er is nog hoop!
hetbommeke schreef:Scooby ik ben 1,5 jaar geleden begonnen met start to run. En een paar maanden later weer opnieuw en begin 2010 weer opnieuwkwam door een galblaasontsteking gevolgd door operatie en daarna complicaties. Maar verder geen les gehad oid.
Later ben ik overgestapt op dutchrunners met Renate Wennemars. Hiervan het schema van 10 km afgerond en nu lekker met radio in de oortjes aan het lopen.
xkimmie schreef:Ik had mezelf voorgenomen om de halve marathon van rotterdam te gaan lopen maar die is helemaal niet in april