Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
CTJ schreef:e_horse schreef:Moeten jullie ook na elke keer handen wassen je handen weer opnieuw insmeren? Omdat het anders gewoon te droog aanvoelt?
Ik moet ook elke keer mijn handen insmeren na het handen wassen. Anders word ik gek van de jeuk.
kon dus de hele dag ook geen zalf gebruiken omdat dat anders op de producten zou komen
knabbelgirl schreef:superlotje schreef:*Klaagmodus aan*
Warm, koud, vocht, weinig slaap of stress en het is weer raak. Armen en benen onder het eczeem.
Jeuken is zo oncharmant, maar ik kan soms echt niet laten. Grrr...
En ik baal er ook van dat ik enkel katoenen kleding zonder al te veel naden e.d. Al dat wol wat nu in de mode is is erg leuk, maar niet voor mij.
*Klaagmodus uit*
Whahaha in welk topic kom ik jou niet tegen
e_horse schreef:Moeten jullie ook na elke keer handen wassen je handen weer opnieuw insmeren? Omdat het anders gewoon te droog aanvoelt?
Ga morgen even alles doorlezen misschien staan er nog tips in voor mijzelf
Nu zijn het vooral mn handen, hals en de wreef van mn voet. Ik heb van de huisarts Cutivate-zalf en dat helpt bij mij best goed. Verder eet ik geen varkens-vlees en douche ik niet meer douchegel maar met ouderwetse zeep, daar droogt je huid minder van uit dan van van douchegel. Tevens wordt ik streng afgestraft door mn vriend als ik de jeuk probeer weg te werken
(dat krabben gaat eigenlijk ook gewoon onbewust als je jeuk hebt, bij jullie ook?)

)
dus heb me er nog niet aan gewaagd.
volgensmij heeft het daarna al geen zin meer, smeer dan vasaline intensive rescue (oid). maar de hormoonzalf heb ik echt al zo lang en ben nog steeds niet van mijn eczeem af.
ik had laatst trouwens tussen mijn teen eczeem. 
Dus tot nu toe ben ik blij...
).
Ik ben 3 jaar vegetariër geweest en heb nog nooit zo'n last van eczeem gehad. Dus weer aan de kadavers
Kip en vis blijk ik ook niet te verdragen, net als fruit van de citrus familie. Loose schreef:heb ook op een meisje gepast van 6 jaar en die had haar hele lichaam eronder. haar hele benen, voeten, armen, gezichtje. maar dan had ze gelukkig niet van dat rode eczeem met blaasjes, maar gewoon heel droog.

Juangi schreef:Ik lees hier veel over allergieen, hoe zijn jullie daar achter gekomen? Bloed laten testen of ervaring?