Laag libido

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 13:58

Somebitch schreef:
Focussed schreef:
Met mijn vriend deed ik het op vakantie rustig 3x per dag :')

Als het aan mijn vriend ligt ook. :') Maar helaas ik heb een lage libido. }:0

Mijn vriend en ik matchen echt perfect qua libido. Soms bespringen we elkaar echt letterlijk tegelijkertijd en soms liggen we gewoon in bed van: Zo nu effe niet :')
Lijkt me wel lastig als je vaak je vriend moet afwijzen omdat jij geen zin hebt, voelt best vervelend volgens mij.

Fiffill: Nou voor mijn onderkant was het meer dan genoeg, kwam compleet schraal terug met een SI erbovenop want de hele zuurgraad was verkeerd... :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 13:59

@Focussed: auw.... gelukkig heb ik daar nooit last van. ;)
Ik denk dat als wij bij elkaar zijn we gemiddeld zeker wel over de 5/6 keer per dag komen... :j En nee, we hebben niet alleen seks (gelukkig!) we doen een heleboel andere leuke dingen. :D Niet alles draait om seks.
Nu moet ik zeggen dat ik hem niet elke dag zie. :)

Mijn vriend en ik matchen ook goed. :j

Somebitch

Re: Laag libido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 14:03

Is ook heel vervelend.. Vriendlief vind het ook niet leuk natuurlijk. :\

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 14:04

Somebitch schreef:
Is ook heel vervelend.. Vriendlief vind het ook niet leuk natuurlijk. :\

Maar heb je een idee waar het door komt... is het altijd al zo geweest, of echt alleen de laatste tijd (met wss een aanleiding zoals stress, vermoeidheid oid)?

Edit:
Somebitch schreef:
Hmm.. Hier ook een laag libido en ik zit er best wel mee..
Alleen als ik mijn stopweek heb schiet hij omhoog. :+

Ligt het niet aan je pil? Die kan je libido ook verlagen.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 14:09

Eigenlijk altijd al.. Behalve in het begin toen ik nog op verkenning was. :')
Geen idee waar het door komt.. Al moet ik wel zeggen dat het wel steeds minder wordt de laatste tijd..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 14:09

Hmm lastig... ik zou het verder ook niet weten, miss als je er echt last van hebt een keertje langs de dokter gaan?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 14:10

Ik zelf heb er niet zoveel last van. :+ Vriendlief wel. :P
Wel is het zo dat doordeweeks ik moe ben van het werken dus geen zin heb.. Maar dat verklaard het weekend dan weer niet.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 14:13

Maar heb je dan ook écht geen zin? Ik heb wel 'ns als ik moe ben dat ik in de eerste instantie ook denk pfft, ik ben wel erg moe... maar juist dan slaap je zo ontzettend goed na seks. :P

Lijkt me vervelend om je vriend vaak af te moeten wijzen, is voor beide partijen niet leuk natuurlijk...

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 14:15

Nee ik heb geen zin. Als we eenmaal bezig zijn krijg ik vaak wel zin. :j

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:35

Fiffill schreef:
Focussed schreef:

Dat vind ik niet zo veel. :o

haha dat wou ik net gaan zeggen :')
hier met grote regelmaat, daarom ben ik nu ook zwanger :+
(gewenst hoor ;) )

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:36

Haha mentaal gezien is het ook niet zo veel (altijd zin in meer :') ) maar fysiek trok mijn onderkant het echt niet meer :n Pijn en schraalheid door die SI, dan heb je echt even geen zin meer :n
Gefeliciteerd!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:37

Suzanne F. schreef:
Sta wel verbaasd van alle antwoorden hier hoor.
Ik kan me zo voorstellen dat het idd anders is als een vaste partner hebt.

Waarom met een vaste partner moet je het ook spannend houden...

Sleur komt er makkelijk in, maar krijg hem er maar weer eens uit...

Ik kom regelmatig met nieuwe dingen die ik wil uitproberen met mijn vriend, als hij het niets vind hoor ik dat vanzelf wel :+

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:41

Fiffill schreef:
Maar heb je dan ook écht geen zin? Ik heb wel 'ns als ik moe ben dat ik in de eerste instantie ook denk pfft, ik ben wel erg moe... maar juist dan slaap je zo ontzettend goed na seks. :P

Lijkt me vervelend om je vriend vaak af te moeten wijzen, is voor beide partijen niet leuk natuurlijk...

Ik slaap niet goed hoor na de seks.
Ik heb mijn bekken en rug gebroken gehad. En mijn bekken (schaambeen hing los) is scheef aan elkaar gegroeid waardoor ik snel pijn heb.
Ik loop daardoor min. 1 a 1 1/2 uur op na de seks.

Nieuwe dingen is mijn man absoluut niet van.
Die vind het goed zoals het gaat, maar ik hoef niet met grote glanzende bedlaarzen aan te komen.
Dan krijgt hij volledig de "slappe" lach. Nee dat is allemaal niks voor hem.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:41

Focussed schreef:

Focussed schreef:
Haha mentaal gezien is het ook niet zo veel (altijd zin in meer :') ) maar fysiek trok mijn onderkant het echt niet meer :n Pijn en schraalheid door die SI, dan heb je echt even geen zin meer :n

Kom op... dat sommigen hier 3x per dag weinig vinden... wil niet zeggen dat het weinig is.
Ik heb dat nog nooit gered. Moet er niet aan denken eigenlijk. :n
Ik vind 1x per dag een mooi streven en dat is zelfs veel. Zelfs dat redden wij niet, want voor een getrouwd stel met kleine kinderen is 7x per week sex een uitzondering. Ik vind het te persoonlijk om onze frequentie te noemen. Als beiden het maar genoeg vindt. Bovendien halen wij het landelijk gemiddelde zeker wel (oeps, toch iets erover gezegd). ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:45

Brainless schreef:
Fiffill schreef:

Ik heb mijn bekken en rug gebroken gehad. En mijn bekken (schaambeen hing los) is scheef aan elkaar gegroeid waardoor ik snel pijn heb.

Die vind het goed zoals het gaat, maar ik hoef niet met grote glanzende bedlaarzen aan te komen.

Dat is natuurlijk ontzettend vervelend :(:) maar dan heb jij ook wel een speciale reden, de meeste mensen hebben hun bekken en rug niet gebroken. ;)

Duke schreef:
Focussed schreef:

Focussed schreef:

Kom op... dat sommigen hier 3x per dag weinig vinden... wil niet zeggen dat het weinig is.
Ik vind 1x per dag een mooi streven en dat is zelfs veel. Zelfs dat redden wij niet, want voor een getrouwd stel met kleine kinderen is 7x per week sex een uitzondering. Ik vind het te persoonlijk om onze frequentie te noemen. Als beiden het maar genoeg vindt. Bovendien halen wij het landelijk gemiddelde zeker wel (oeps, toch iets erover gezegd). ;)

Ik vind het niet weinig, maar in mijn ogen is het niet veel :) dat is een verschil. En als je allebei maar tevreden bent toch? Dat is het belangrijkste, of je nu 5 keer op een dag seks hebt of een keer in de week. ;)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:48

Duke schreef:
Focussed schreef:

Focussed schreef:

Drie keer per dag haalde mijn vriend en ik ook wel, op vakantie ja...
In het normale leven zijn we te druk om 3 keer per dag te rampentampen....

Mijn zoontje is er ook nog, dus als we normaal gezien even tijd zouden hebben loopt hij er rond.
Ik zie mijn vriend alleen in het weekend, de ene keer hebben we dan 2 x per dag seks, en soms 2 keer in het hele weekend...
Het ligt er net aan hoe alles loopt...

Brainless schreef:
Fiffill schreef:

Nou ik zou al in de lach schieten als ik zulke dingen moest aantrekken, maar een nieuw lingerie setje, speeltjes massage olie-tje enzo ja dat kan hij wel waarderen...

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:00

hihi, sommigen opmerkingen zijn wel hilariche hoor :Y)

nu ben ik partner loos...maar normaal...hmmm, t is dat te vaak niet bestaat maar anders :o

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:46

hier nog iemand die gewoon geen behoefte heeft..
sinds een jaartje ongeveer denk ik.. (vriend en ik zijn ruim 3 jaar samen).
jaar geleden begon het toen ik aan mn bachelor stage begon.. dat waren zulke slopende maanden dat ik elke dag van 7 uur sochtends tot 8 uur savonds weg was, veeeeeeeeeeeel stress dus ik kwam doodop thuis. sommige dagen at ik niet eens meer savonds maar ging gewoon gelijk slapen. in het weekend had ik dan ook nog mn bijbaantje. slopend!
geen zin meer in sex dus ook en ik dacht: komt wel weer als mn stage voorbij is.
maar eigenlijk is t nooit meer echt terug gekomen..
ik vind het zelf wel heel vervelend.. vooral omdat mn vriend het vervelend vindt (logisch) maar ook omdat het natuurlijk gewoon leuk/lekker is.
maar ik heb er gewoon geen zin in. soms heb ik geen zin omdat ik geen zin heb aan gefruts aan mijn lichaam, soms omdat ik het teveel 'moeite' vind (dat klinkt echt heel erg, maar in de stemming komen kost me echt heel veel energie).
daarbij komt dat ik een huidaandoening heb 'down there' waar ik echt veel last van heb. met een sterke hormoonzalf is het enigszins onder controle te houden maar bijv als ik ga fietsen of paardrijden word ik gelijk weer gek van de jeuk en is het weer mega geirriteerd. zodra mn vriend dus aanstalten maakt om mij aan te raken daar heb ik eigenlijk automatisch de reactie: "neeee niet aankomen, straks gaat het weer irriteren/jeuken/pijn doen" .

echt heel stom dat ik nooit meer zin heb, eerst was er nooit wat aan de hand en zaten mn vriend en ik fijn op 1 lijn maar nu...

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:21

Hmm, heb ervaring met iemand moeten afwijzen wegens geen zin in seks.
Niet fijn en vooral als diegene constant 'zeurt' om seks.
Ik had om een paar redenen geen zin: ik voelde me niet meer tot hem aangetrokken, ik 'ontving' nooit iets (niet alleen seks :') ) en ik heb altijd blaasontstekingachtige klachten (of blaasontsteking) naderhand.
Niet bepaald gezellig :Y)

Laag libido heb ik niet echt van nature.
Maar wel gekregen door die klachten :=

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:27

Ik heb er gelukkig totaal geen last van een laag libido, al moet ik zeggen dat het momenteel helemaal niet gelukkig is, want ik heb geen vriend ofzo, dus ik sta alweer 1,5 jaar droog en dat is voor iemand als ik best wel zwaar irritant. Maar ik heb geen zin meer in scharreltjes, wil gewoon een relatie met alles erop en eraan, maar die komen niet aanwaaien.
Dus nog ff geduld hebben voor mij, maar ik denk dat mijn toekomstige vriend zijn borst nat kan gaan maken hahaha.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:32

zag dit topic toevallig en heb het eens door gelezen dacht namelijk dat het tussen me oren zat

maar sinds ik en mirena spiraal heb ik mijn behoeft zoveel maal meer dan daar voor eigelijk
dacht dat ik me schade in ging halen maar zal best daar van eens kunnen zijn

hier is vrouw meer zin dan oude man ;) hahaha en vaak is het man meer zin dan vrouw

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:43

Ik vind 4 x per week echt niet weinig hoor!!
ik kan ook niet vaker dan 2 a 3 keer per dag.. dan gaat het ook pijn doen en idd verkeerde zuurgraad e.d. :P

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:04

Ala A sexueel echt bestaat dan ben ik A sexueel, weet ook niet anders.Kan me er ook niks bij voorstellen,bij sex dus.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:34

marleen_usar schreef:
Ala A sexueel echt bestaat dan ben ik A sexueel, weet ook niet anders.Kan me er ook niks bij voorstellen,bij sex dus.

heb jij nog nooit sex gehad?Bedoel je dat?

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:34

Wat ik wel een poos heb gehad wat heel vervelend was.. dat ik wel zin had in voorspel en alles en hem er toe verleiden.. maar zodra het puntje bij paaltje kwam (toepasselijk :') ) wilde ik niet meer.. en liet ik het een beetje gebeuren zodat ik er snel vanaf was.. heel vaag... toen hebben we het een hele tijd niet gedaan en pas weer begonnen toen ik echt wil .. dat hielp :)