Klein?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:47

Ik ben 1.60 , 16 jaar maar groei al zo'n 2 jaar niet meer :+ .

Ik heb echt ik weet niet hoeveel bijnamen,
ukkie, smurf, tuinkabouter. Nou ja zo kan ik nog wel even doorgaan := .

Op mijn stage werk ik met paarden van 1.75 tot 1.95 :+ .

Werd overlaatst aan een nieuw iemand op stage voorgesteld: Nou en dit is Tessa, die neemt overal haar krukje mee naartoe :D .

tsjaa ik zeg altijd maar zo, klein maar fijn :D . Ik zit er niet mee. Is alleen af en toe lastig :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:58

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-01-24 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:00

Ach als je klein bent compenseer je dat toch gewoon met een grote mond op bokt O:)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:04

Ghostattack schreef:
Dat kun je vinden, maar ik heb alleen maar geschreven hoe ik me erbij voel.

Verder ben ik niet iemand die haar voeten gaat verpesten door met deze leeftijd dagelijks op hoge hakken te lopen.
Sterker nog, ik draag ze nooit. Het past niet bij mij. Ik zweer bij mijn Nike's en zal dan ook echt geen andere schoenen kopen.

Vandaag vond ik het fijn om klein te zijn :o
Ik mocht op een pony die niet zo heel groot is, maar wel super lief :)

Autorijden, daar heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Ziet dat er niet raar uit als je bijvoorbeeld in zo'n grote 4x4 rijdt? :+

Nou, sorry hoor, wist niet dat je je gelijk aangevallen voelde :=
Ik zeg toch ook vind..
Tsja ach, dagelijks op hakken lopen, jij maakt dat er zelf van..
Ik zweer zelf ook bij m'n nikies, maar met uit eten/stappen o.i.d., is er leuk vrouwelijk uitzien met pumps/laarzen ook altijd leuk.
En da's toch iets héél anders dan dagelijks.. Op hakken stallen uitmesten en de paarden doen is toch wat lastig lijkt me!
Ik droeg op m'n 15e/16e ook af en toe pumps hoor. En mijn voetjes zijn anders nog priiiima :))

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:12

Ik ben 1.55 m, mijn ouders zijn ook groeihormonen voorgeslagen, zij hebben dit destijds ook geweigerd. Nou en ik ben er blij om. Ik voel geen nadeel in het dagelijks leven. Ja vroeger, omdat ik dacht dat het wat uit maakte. Maar nu geef ik erg geen bal meer om. :n Mijn lichaam is verder gewoon prima in orde. Heb het zelfde lichaam als een goed gevormde grotere vrouw, dus maak me geen zorgen.

Het heeft ook voordelen, namelijk dat ik altijd op mijn pony zal kunnen rijden. <3 Voor het uitgaan draag ik vaak hakken van minimaal 12 cm, maar dat is omdat ik het wil omdat ik hoge hakken gewoon geweldig vind. Voor mij hoe lager hoe saaier, maar om groter te lijken doe ik het niet, ga soms ook gewoon op ballerina's uit.

Ik denk dat je het beste gewoon ermee moet stoppen om voor jezelf de nadruk op je lengte te leggen. Hoe meer je aan denkt, of er mee bezig bent hoe meer je er op gaat letten en hoe onzekerder je word. En die andere mensen maken er alleen opmerkingen over omdat ze reactie krijgen. Serieus, wat interesseert het jou nu dat je kleiner bent als de anderen? Ik snap nu niet meer hoe dat kan, i got over it laten we maar zeggen. Is het beste wat je kunt doen. ;)

Resfeber

Re: Klein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:16

Je bent niet de enige hoor!
Ik ben 1.57 en ben ook al uitgegroeid...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:19

Varekaj schreef:
Ik heb em anders zowat elke week wel tevoorschijn mogen toveren hoor :) OIk was de oudste van ons groepje, maar wel de kleinste. De rest torende met 1m80 en meer altijd wel wat boven me uit. Zij hoefden zelden tot noit pas te tonen, ook al waren in feite te jong om erin te mogen. Ik daarentegen kreeg steevast de opmerking "kinderen niet toegelaten".

Had het onlangs nog voor: ik droeg zo'n trui-jurkje, leggings en laarzen met hoge hakken, naturel opgemaakt, haar netjes. Ging het over leeftijden, werd ik door maar liefst 5 van 7 personen tussen 18 en 21 geschat. Omdat ik zo klein was...

Zul je toch wel een jonge uitstraling hebben denk ik. Ik ben 1.62 en word al jaren ouder geschat dan ik ben, óók toen ik net uitging al.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:22

Ik ben ook maar 1.57! Dus net zo groot eigenlijk. Ik vind het heerlijk. Opvallen kan wel, als je dat zelf wilt, zijn daar zat manieren voor. Mijn vriendinnen zijn ook altijd groter als mij. Ben het nu wel gewent.
Iemand anders wie ik 'ken' is 1.80 of iets groter, en die gaat liever niet op stap met haar kleine vriendin (zo 1.60) omdat ze zich dan zooo ongemakkelijk voelt. Dat lijkt me op die manier ook niets.

En ik kan de hoogste hakken dragen zonder bij iedereen uit te steken! Maatje S hangt bijna altijd in de kledingwinkel, alleen broeken om mijn lengte zoeken is lastig!

Soms is het wel lastig omdat ik op lange mannen val, altijd moeten ze hoger zijn als 1.80 ongeveer. Kleiner past niet bij mij. (of ik steek uit/ben net zo groot bij kleine jongens, met hoogste hakken ben ik 1.73)
:D :D :D

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:23

suus_ schreef:
Iemand anders wie ik 'ken' is 1.80 of iets groter, en die gaat liever niet op stap met haar kleine vriendin (zo 1.60) omdat ze zich dan zooo ongemakkelijk voelt. Dat lijkt me op die manier ook niets.

Wat een rare is dat dan :=
Alsof t uitmaakt hoe groot degene is met wie je gaat stappen.. Das geen vriendin dus :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:26

Serieus, kregen jullie allemaal groeihormonen aangeboden ofzo? Ik ben ook 155, bijna 18, groei al jaren niet meer en nog nooit iets over groeihormonen gehoord :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:28

Haha ik vind het echt leuk om mede kleine mensen te zien!

Is een vrij onzeker meisje DeadxStar! Ik snap het aan de ene kant wel, als je zo boven iedereen uitsteekt, of iig boven je vriendinnen. En dan het gevoel hebben dat iedereen je aankijkt.
Nou ja, dat heb ik ook als ik sta te dansen :'), maarja, ik weet verder ook niet wat er in haar om gaat.

santi04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:30

Hoi nou ik ben 29 en ik ben 156. Ik heb hier verder geen problemen mee. Heb allerlei onderzoeken gehad vroeger omdat ik klein bleef. Maar er waren geen afwijkingen dus werden er ook geen groeihormonen voorgeschreven. De kinderarts heeft indertijd verteld dat ik 156 zou worden maximaal 158 en dit is dus nu ook zoe. Mijn broertje is 1.95 en 26 mijn broer 1.80 hij is 32. Dus ja geen idee waarom ik klein ben en mijn broertje groot. Maar ik heb er geen problemen mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:33

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-01-24 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:36

suus_ schreef:
Haha ik vind het echt leuk om mede kleine mensen te zien!

Is een vrij onzeker meisje DeadxStar! Ik snap het aan de ene kant wel, als je zo boven iedereen uitsteekt, of iig boven je vriendinnen. En dan het gevoel hebben dat iedereen je aankijkt.
Nou ja, dat heb ik ook als ik sta te dansen :'), maarja, ik weet verder ook niet wat er in haar om gaat.

Ja oke, maar als vriendin zijnde hoor je je daar toch niets van aan te trekken?
Dat je onzeker bent oke, maar om daarom maar niet met een vriendin uit te gaan.. :P

Mijn broertje is ook superlang! 15 jaar, maar bijna net zo groot als mijn vriend :+
En mijn ouders zijn allebei niet super groot ofzo.. Maar mijn opa's weer wel, dus wss heeft m'n broertje het daarvan :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:39

Ik heb er echt geen problemen mee dat ik zo klein ben.. Sterker nog, ik maak er zelf eerder grapjes over ofzo... Zoals nu die actie bij bakker bart, gratis krentebollen voor 'kleintjes' :') Dan stoot ik altijd even iemand aan van goh, zal ik het eens proberen? _O-

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:40

Haha ja, ben ik het mee eens hoor. Dat is het weer van de andere kant bekijken, ik vind ook dat je je daar lekker niets aan moet trekken!
Als ze je niet leuk vinden kijken ze toch lekker de andere kant op? Ofzo :D.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:40

Ik ben inmiddels 26 jaar en nog steeds maar 160cm. En daarbij ben ik ook nog enorm smal (op het magere af zowat)
Het meeste werk is toch bij de grond, dus waarom zou je groter moeten zijn ;) (zeker mijn werk als hoefsmid :+ ).

Heb een paar jaar terug(was een jaar of 20) stage gelopen op een basis school, werd ik door de luizenmoeders aangezien door een groep 7 leerling :+.
Krijg nog geen biertje mee zonder mij te legitimeren :P.
En kreeg laatst de vraag of mijn vader mij met de trailer naar wedstrijd gebracht had (m'n vader kan niet eens al mijn pony's benoemen, dus gaat mij zeker niet naar wedstrijd brengen :P ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:43

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-01-24 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:45

Ik ben 25, en 1.63 m...
Mij schatten ze ook altijd jonger... :P
Ik werk als docent, maar vaak denken die dat ik gewoon een student ben haha
Enigszins wel grappig hoor. Ik draag zelf ook geen hakken, want flats lopen veel fijner.
Het is vervelend dat mensen je er mee plagen... maar als jij gelukkig bent met jezelf, hebben hun weinig te zeggen!
Gewoon lekker veel zelfvertrouwen, en wees blij met jezelf...

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 21:05

Varekaj schreef:
Het enige nadeel vind ik broeken kopen. Die zijn altijd te lang, en geen klein beetje.

Wat me dan wel gelijk opvalt: als ik bij H&M ofzo een jeans uit het rek haal, dan valt het me wel eens op dat zelfs de kleine taillematen (25 en 26 bijvoorbeeld) ook altijd zo'n lange pijpen hebben. Dan stel ik me dus mijn taille voor, en dan iemand van bijvoorbeeld 1m70 voor wie die broek de ideale lengte heeft. Dan ben je dus toch echt sprietemager, of zie ik dat verkeerd?

Sommige mensen vinden dat mooi :=

Ik heb ook altijd veelste lange broeken.. :P
Maar meestal sla ik die gewoon om naar binnen zeg maar :j

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 21:07

ik ben 16 en 1.60 echt klein soms echt niet leuk hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 21:19

.