Moet je morgen naar de psych of naar je huisarts?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cupcake_x schreef:Bokkers,
morgen moet ik weer gaan.
Pff.. heb der allemaal geen zin meer in.
Wil er echt mee kappen.
Maar stel je nu voor dat je ermee kapt? Wat dan? Het is nu echt even heel zwaar voor je. Er komt zoals ik het lees een heleboel verdriet uit, en dat is echt niet makkelijk. Er zijn zoveel mensen hier die jou zo dapper vinden. En iedereen snapt dat dit heel moeilijk voor je is. Ga ervoor meid! Je zal een hele moeilijke periode hebben, maar wel een periode waarin je stap voor stap op gaat bouwen naar je gelukkiger gaan voelen! En dat gun ik je echt. Dus: zet door! Het is echt de moeite waard!Gooya schreef:cupcake_x schreef:Bokkers,
morgen moet ik weer gaan.
Pff.. heb der allemaal geen zin meer in.
Wil er echt mee kappen.
Hé Cupcake, kan het me helemaal voorstellenMaar stel je nu voor dat je ermee kapt? Wat dan? Het is nu echt even heel zwaar voor je. Er komt zoals ik het lees een heleboel verdriet uit, en dat is echt niet makkelijk. Er zijn zoveel mensen hier die jou zo dapper vinden. En iedereen snapt dat dit heel moeilijk voor je is. Ga ervoor meid! Je zal een hele moeilijke periode hebben, maar wel een periode waarin je stap voor stap op gaat bouwen naar je gelukkiger gaan voelen! En dat gun ik je echt. Dus: zet door! Het is echt de moeite waard!
Heel veel sterkte morgen.
Ik ken het gevoel als iedereen zich opeens bemoeit met je en je moet dingen hardop zeggen terwijl je je altijd zelf hebt kunnen redden, maar op de lange termijn ga je hier wat aan hebben
Heel veel succes en ik hoop dat je gaat. cupcake_x schreef:Ik ben vm niet gegaan, ze zat maar tot 10u.
Vanavond zit ze ook, van half 6 tot 7 maar weet niet of ik ga gaan.
Pff, ik weet het echt niet
Circel schreef:Komop TS!
Je moet maar zo denken: 'het is pas echt stoer als ik gewoon tóch ga ook al is het zo klote'.
Opgeven is de makkelijkste weg, niet doen hoor. Je bent toch geen watje, dat heb je al bewezen door hulp te zoeken. Even bikkel zijn hoor!
Wat heb je trouwens een prachtig paardje en een mooooooie brits korthaar! (ik heb er ook 1)
91laura schreef:Zonder motivatie kom je nergens.. Pak de hulp aan die je krijgt! Waarom zou je het niet doen?
Je kan zo doorgaan, dagen zonder eten en dan? Wat bereik je ermee? Dat de ambu je straks moet halen omdat je ergens onderkoeld ligt op de grond? (Ja dat gebeurt met dit weer). Dat je straks in een ziekenhuis ligt? Je bereikt er niets mee, helemaal niets..
ps. Als je vast voedsel moeilijk vindt kan je proberen om ieder geval wat nutri's op een dag te drinken.. Krijg je ieder geval iets binnen.