Geen vast voedsel, wel gemixt.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eefske

Re: Geen vast voedsel, wel gemixt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:20

Fijn dat je een prettige psycholoog hebt gevonden. Dat is erg belangrijk :j
Moet je morgen naar de psych of naar je huisarts?

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:25

Wat super knap van je dat je naar de huisarts en zelfs naar een psycholoog bent gegaan! Ik snap wel dat het allemaal rauw op je dak valt, omdat je denkt dat dit normaal is. Nu je er mee begonnen bent, moet je het echt niet afkappen hoor! Als je de eerste stap gezet hebt, betekend dat wel dat je er ook echt iets aan wilt doen!

Sterkte!!

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 22:30

Naar de dokter.
ik ga niet, ik wil niet.
ik ga alles afblazen, heb er geen zin meer in.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:30

cupcake_x schreef:
Bokkers,
morgen moet ik weer gaan.
Pff.. heb der allemaal geen zin meer in.
Wil er echt mee kappen.

Hé Cupcake, kan het me helemaal voorstellen :(:) Maar stel je nu voor dat je ermee kapt? Wat dan? Het is nu echt even heel zwaar voor je. Er komt zoals ik het lees een heleboel verdriet uit, en dat is echt niet makkelijk. Er zijn zoveel mensen hier die jou zo dapper vinden. En iedereen snapt dat dit heel moeilijk voor je is. Ga ervoor meid! Je zal een hele moeilijke periode hebben, maar wel een periode waarin je stap voor stap op gaat bouwen naar je gelukkiger gaan voelen! En dat gun ik je echt. Dus: zet door! Het is echt de moeite waard!

Heel veel sterkte morgen.

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 22:32

Ik ga echt niet, de pot op.
Sorry, het lukt hier echt niet..
Ik heb wat geschreven, en wil het hier graag plaatsen.
mag dat?

Gooya schreef:
cupcake_x schreef:
Bokkers,
morgen moet ik weer gaan.
Pff.. heb der allemaal geen zin meer in.
Wil er echt mee kappen.

Hé Cupcake, kan het me helemaal voorstellen :(:) Maar stel je nu voor dat je ermee kapt? Wat dan? Het is nu echt even heel zwaar voor je. Er komt zoals ik het lees een heleboel verdriet uit, en dat is echt niet makkelijk. Er zijn zoveel mensen hier die jou zo dapper vinden. En iedereen snapt dat dit heel moeilijk voor je is. Ga ervoor meid! Je zal een hele moeilijke periode hebben, maar wel een periode waarin je stap voor stap op gaat bouwen naar je gelukkiger gaan voelen! En dat gun ik je echt. Dus: zet door! Het is echt de moeite waard!

Heel veel sterkte morgen.

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:34

Plaats wat jij maar wilt. Als jij je er goed bij voelt :j

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 22:35

Stress sloopt mijn lichaam,
en is de reden voor vele tranen.
Gevoelens raken door de war,
mijn woorden zeggen niks.

Chaos in mijn hoofd,
verkeerde woorden en gedachten.
Ik wil vechten tegen alles,
kom maar op, ik sterf toch..

Maar op dit moment,
kan het me niks meer schelen...

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:43

Je hebt het mooi omschreven, maar ik heb het ook wel met je te doen, dat je je zo beroerd voelt.

Ik zou zeggen: neem morgen pas de beslissing of je gaat. Probeer dadelijk lekker te gaan slapen. Morgen weer een dag.

Wat ik je even mee wil geven: Als je aan jezelf gaat werken, en heel veel moeilijke en verdrietige dingen moet gaan verwerken, dan is het net alsof in het begin je je alleen maar slechter gaat voelen. Dat is normaal, want je gaat gevoelens toelaten die je eigenlijk niet wilt voelen. Het is heel vervelend, maar dat hoort er echt even bij.

En wat ik me afvraag: kan je bij mensen terecht? Heb je vriendinnen waarmee je kan praten? Of familie?

Ik ga nu slapen dus ik lees je antwoord morgen pas

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 22:46

Ik kan wel bij iemand terecht op dit moment, maar wil haar ook niet veel belasten dus ik probeer zo veel mogelijk dat af te remmen.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 23:19

Kom op meid, je hebt de eerste stap gezet, ga voor je eigen bestwil dan ook verder, maak je zelf sterk, zet je schouders eronder! :(:)

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 00:10

Keep on fighting meis!

We staan hier (straaaaaiiiiiipiiiiiii en ik) helemaal achter je!
Je kan het, we know it!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 09:52

Kop op he!

Doe het ook voor je paardje!
Die kan je toch niet laten vallen...

Wamhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 09:54

Nou niet opgeven hoor! Alle begin is moeilijk maar als je eenmaal doorzet komt het vast allemaal weer goed!

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 10:38

Ik ben vm niet gegaan, ze zat maar tot 10u.
Vanavond zit ze ook, van half 6 tot 7 maar weet niet of ik ga gaan.
Pff, ik weet het echt niet

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 10:57

Je gaat!

Wamhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:11

Eens met Zooist, JE GAAT!!!!!!!!!

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:16

Hey, ik vind het knap van je dat je de eerste stappen hebt genomen.
En nu blijkt dat dat eigenlijk wel erg moeilijk is en je na die eerste stappen er eigenlijk zelf niks mee opschiet op het moment. Het eerste stukje is het alleen maar moeilijker om ook nog van alles te moeten delen, erover na te gaan denken. Het kost je nu nog meer dan dat het al deed. Maar je hebt nu het moeilijkste stukje echt gehad, ook al geeft dat niet direct resultaat. Het resultaat komt wel, je hebt het balletje laten rollen en ik raad je echt aan om dit niet meer te stoppen :(:) Ik ken het gevoel als iedereen zich opeens bemoeit met je en je moet dingen hardop zeggen terwijl je je altijd zelf hebt kunnen redden, maar op de lange termijn ga je hier wat aan hebben :(:) Heel veel succes en ik hoop dat je gaat.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 11:22

cupcake_x schreef:
Ik ben vm niet gegaan, ze zat maar tot 10u.
Vanavond zit ze ook, van half 6 tot 7 maar weet niet of ik ga gaan.
Pff, ik weet het echt niet

GAAN! Dit is het moment. Er zijn nu mensen die je willen helpen.
Nu is het moeilijk want je lichaam vecht tegen je hoofd maar er zijn mensen die je kunnen en willen helpen.

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 13:03

Het is gewoon soms heel moeilijk om mezelf werkelijk te verplichten om wat te doen.
ook al is het voor mijn eigen bestwil.
Het eten loopt hier ook niet goed, 2 dagen zonder, wel suikerwater gedronken.

Circel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:13

Komop TS!

Je moet maar zo denken: 'het is pas echt stoer als ik gewoon tóch ga ook al is het zo klote'.

Opgeven is de makkelijkste weg, niet doen hoor. Je bent toch geen watje, dat heb je al bewezen door hulp te zoeken. Even bikkel zijn hoor!

Wat heb je trouwens een prachtig paardje en een mooooooie brits korthaar! (ik heb er ook 1)

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 13:29

Stoer vindt ik het niet.
dus nee.

ik voel me echt gepusht.

Circel schreef:
Komop TS!

Je moet maar zo denken: 'het is pas echt stoer als ik gewoon tóch ga ook al is het zo klote'.

Opgeven is de makkelijkste weg, niet doen hoor. Je bent toch geen watje, dat heb je al bewezen door hulp te zoeken. Even bikkel zijn hoor!

Wat heb je trouwens een prachtig paardje en een mooooooie brits korthaar! (ik heb er ook 1)

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:41

Als je vooruit wil gaan moet je je zelf toch echt pushen om dingen te doen die je niet wil. Dus om toch wat te eten (al is het een mandarijntje) of om toch naar je huisarts te gaan ook al zie je er tegen op en is het moeilijk en emotioneel ontzettend zwaar. Is er niemand die eventueel met je mee zou kunnen naar de huisarts? (Als je dat zelf fijn vindt natuurlijk..)

91laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 14:57

Zonder motivatie kom je nergens.. Pak de hulp aan die je krijgt! Waarom zou je het niet doen?

Je kan zo doorgaan, dagen zonder eten en dan? Wat bereik je ermee? Dat de ambu je straks moet halen omdat je ergens onderkoeld ligt op de grond? (Ja dat gebeurt met dit weer). Dat je straks in een ziekenhuis ligt? Je bereikt er niets mee, helemaal niets..

ps. Als je vast voedsel moeilijk vindt kan je proberen om ieder geval wat nutri's op een dag te drinken.. Krijg je ieder geval iets binnen.

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 15:14

Sorry, harde post
ik ga zo goed mogelijk reageren.
* hulp aanvaarden is moeilijk, zeker als het zo snel gaat
* En mager ben ik niet, dus nutrti's lijken nog zeker niet nodig, anders zou de dokter me dat wel geven denk ik.

91laura schreef:
Zonder motivatie kom je nergens.. Pak de hulp aan die je krijgt! Waarom zou je het niet doen?

Je kan zo doorgaan, dagen zonder eten en dan? Wat bereik je ermee? Dat de ambu je straks moet halen omdat je ergens onderkoeld ligt op de grond? (Ja dat gebeurt met dit weer). Dat je straks in een ziekenhuis ligt? Je bereikt er niets mee, helemaal niets..

ps. Als je vast voedsel moeilijk vindt kan je proberen om ieder geval wat nutri's op een dag te drinken.. Krijg je ieder geval iets binnen.

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 15:18

Ook al ben je niet mager, je hebt toch voedings stoffen nodig.
En ik bedoel het echt niet gemeen ofzo, maar waarom eet je niet? Is het een controle iets? Dat jij controle kan houden of je eet of niet?
Je gaf aan dat je gemixt voedsel wel kan eten, ik wil je absoluut niks aandringen, maar dat zou je kunnen doen om toch iets binnen te krijgen. of een bakje soep ofzo.

Hulp aanvaarden is zeker moeilijk, je kan zelf natuurlijk ook niet zien hoe ernstig je er aan toe bent. Maar probeer anders gewoon toch nog een keer te gaan en geef duidelijk aan dat je echt niet wilt en misschien volgende keer niet komt, ik zou proberen echt eerlijk te zijn.