Paarden in combinatie met lang haar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe doen jullie je haar?

Ik hou het kort
10 (3%)
Ik vind het niet erg als het kapot is, en laat het gewoon zo
5 (1%)
Ik was mijn haar niet dagelijks
148 (50%)
Mijn haar is na dagelijks wassen nog steeds even gezond
118 (40%)
Andere optie (reageer dan eventjes)
14 (4%)

Totaal aantal stemmen: 295

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:40

maar als je gewoon mooi haar wilt hebben kun je ook iets bij een dure winkel kopen tochh?

jamiroquai schreef:
Bij de Action hebben ze van het merk Prize Cosmetics een shampoo- condtioner in een . Ik heb kamille met olijf en die bevalt echt erg goed! Er is ook nog een aparte coditioner van, die gebruik ik een keer in de 2 weken ongeveer.

De prijs is schrikbarend laag.

Overigens probeer ik ook zo veel mogelijk een pet te dragen, ook al ziet het er belachelijk ui!

Nibbit

Re: Paarden in combinatie met lang haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:43

Ik was mn haar wel dagelijks, maar niet elke dag met shampo, ca 2x per week spoel ik het alleen met water uit

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 14:37

Ik was mijn haar het liefst om de dag, maar ik rijd 2 paarden (5 x in de week) en probeer het toch zoveel mogelijk te wassen na het rijden. Want ik wil absoluut niet naar paard ruiken en vind het ook vies als mijn haar vies is.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 14:39

ik heb met rijden altijd mijn haar vast of in een vlecht. Ik was juist niet elke dag mn haar op aanraden van de kapper, hoe meer je wast hoe sneller het vet wordt. Verder heb ik ook cair en repair en gooi er regelmatig een maskertje in. Op tijd een knipbeurt en voila :). overigens douche ik wel gewoon elke keer naar het rijden maar heb dan een badmuts op en mijn haar ruikt dan echt niet naar paard hoor?

Mary_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 14:41

ik was mijn haar waneer het vettig begint te worden, of als ik ergens naartoe moet, lang haar^^ noooit kort :p

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 14:48

ik was m'n haar om de dag, en als het erg vettig is dan doe ik gewoon een leuke muts op. vaker wassen is echt funest voor m'n dunne, broze haartjes :') het is schouderlengte, maar ik draag soms een tijd extensions, en die worden ook wel vies, dan draag ik het in een vlecht.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 15:02

Ik heb haar tot op mijn kont en ik was het gewoon elke dag. Mijn haar is gewoon gezond hoor. Als ik het een dag niet was krijg ik jeuk op mijn hoofd en word het onwijs vet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 15:08

Ik heb mijn haar nu kort, maar bedoeling is wel dat het weer gaat groeien. Ook toen ik nog langer haar had, zelfde regeleing als nu: 2 à 3x/week wassen, maar als het kan altijd aan de lucht laten drogen. Ik gebruik professionele shampoo en 1x/week maskertje, tenzij het echt enorm droog wordt of pluizig, dan 2x/week. Gelukkig komt dat echt niet vaak voor.

haardroger, stijlstang en grof afdrogen met je handdoek doen vaker meer slecht dan dat stof hoor.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 01:42

Ik waste mijn haren niet elke dag toen ik nog een pony had. Wel spoelde ik mijn haar elke avond uit, maar ik had niet het idee dat mijn haren heel vies/stoffig/vies roken. Ik had vaak een knotje in mijn haren tijdens het verzorgen van mijn pony, misschien dat dat helpt?
Verder gebruik(te) ik altijd cremespoeling en shampoo, fohnde mijn haren nooit en gebruikte nooit een stijl/krultang of dergelijke. Dat laatste lijkt me slechter voor je haar dan stof of veel wassen!

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 08:25

(zie ff laatste regel;) ) zowiezo licht het eraan hoe vaak je je haren wast! 3/4 x in de week is wel ok.
Maar 5 word denk te veel. je haren uitspoelen kan nartuurlijk gewoon toch elke dag? :P

Mowoah schreef:
Ik waste mijn haren niet elke dag toen ik nog een pony had. Wel spoelde ik mijn haar elke avond uit, maar ik had niet het idee dat mijn haren heel vies/stoffig/vies roken. Ik had vaak een knotje in mijn haren tijdens het verzorgen van mijn pony, misschien dat dat helpt?
Verder gebruik(te) ik altijd cremespoeling en shampoo, fohnde mijn haren nooit en gebruikte nooit een stijl/krultang of dergelijke. Dat laatste lijkt me slechter voor je haar dan stof of veel wassen!

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 08:29

Ik was ook om de dag. Maar mijn haar wordt ook niet zo snel vet.

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 23:19

Ik was mn haar om de dag en ben iedere dag bij de paarden. Mn haar word opzich niet super snel vet dus dat scheelt. Heb ook eigenlijk altijd en pet op. Of een muts wanneer het koud is!