Niet de lippenbalsem, maar het langs je lippen likken zorgt voor die uitdroging. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niet de lippenbalsem, maar het langs je lippen likken zorgt voor die uitdroging. _Tara_ schreef:Dat is inderdaad ook wat ik wel eens gelezen hebNiet de lippenbalsem, maar het langs je lippen likken zorgt voor die uitdroging.
. Verder zweer ik wel bij Lush
.
)
. Wat zit daar volgens jou dan voor troep in? Focussed schreef:Kiwipitje: Lush is alles behalve heel natuurlijk en zonder troep ...
Upendo: Haha ik vind lekker ruikende smeersels altijd zo vervelend, i kkrijg dan altidj zin om het op te eten (als kind ook heel veel Blistex in m'n mond gestopt, maar het smaakt echt niet zoals het ruikt)

Kiwipitje schreef:Oh. Wat zit daar volgens jou dan voor troep in?
upendo schreef:Focussed schreef:Kiwipitje: Lush is alles behalve heel natuurlijk en zonder troep ...
Upendo: Haha ik vind lekker ruikende smeersels altijd zo vervelend, i kkrijg dan altidj zin om het op te eten (als kind ook heel veel Blistex in m'n mond gestopt, maar het smaakt echt niet zoals het ruikt)
hahaha, die geurende meursels worden wel gewaardeerd door het vriendinnetje.
'Hmm, zoet!'
Die parabenen wel inderdaad, maar die andere kan ik niet terugvinden in lippenbalsemCitaat:Extra Virgin Coconut Oil (Cocos nucifera), Fresh Lemon Infusion (Citrus limonum), Japan Wax, Fair Trade Shea Butter (Butyrospermum parkii), Carnauba Wax (Copernicia cerifera), Murumuru Butter (Astrocaryum Murumuru), Glycerine, Mandarin Oil (Citrus nobilis), Vanilla Absolute (Vanilla planifolia), *Citral, *Geraniol, *Limonene, *Linalool, Methylparaben * Komt van nature voor in essentiële oliën.
. Zal wel in de zeep zitten dan of iets dergelijks. Verder worden die parabenen als laatste genoemd, wat wil zeggen dat hier erg weinig van in zit.
.
Kiwipitje schreef:Die parabenen wel inderdaad, maar die andere kan ik niet terugvinden in lippenbalsemCitaat:Extra Virgin Coconut Oil (Cocos nucifera), Fresh Lemon Infusion (Citrus limonum), Japan Wax, Fair Trade Shea Butter (Butyrospermum parkii), Carnauba Wax (Copernicia cerifera), Murumuru Butter (Astrocaryum Murumuru), Glycerine, Mandarin Oil (Citrus nobilis), Vanilla Absolute (Vanilla planifolia), *Citral, *Geraniol, *Limonene, *Linalool, Methylparaben * Komt van nature voor in essentiële oliën.. Zal wel in de zeep zitten dan of iets dergelijks. Verder worden die parabenen als laatste genoemd, wat wil zeggen dat hier erg weinig van in zit.
Wist overigens niet dat er uberhaupt iets slechts in zat hoor, maar krijg er altijd echt een opgezwollen bakkes van. Of dat door die ingrediënten komt of iets anders weet ik niet.
Met dat MAC spul worden m'n lippen superzacht, maar kan me voorstellen dat daar nog meer troep in zit. Kan nergens een lijst met ingrediënten vinden in ieder geval.
. Kiwipitje schreef:Nee maar ik bedoelde dus. Ik dácht altijd dat ik dan iets natuurlijk op aan het smeren was maar alsnog kreeg ik er een opgezwollen mond van. Nu smeer ik er iets op wat ongetwijfeld meer zooi bevat, maar m'n lippen zijn zo zacht als babybilletjes zonder luieruitslag.
. Alleen dan ongewild.
? 
, het ziet er ongetwijfeld ietsie minder erg uit
.