Baby plotselinge blauwe puntjes op de knieën??!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: Baby plotselinge blauwe puntjes op de knieën??!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 14:23

daarnaast moeten niet alle huisartsenposten over 1 kam worden geschoren. ik heb juist een fijne post getroffen, waarbij ze geen enkel risico met die kleintjes nemen en ze je liever 3x te veel zien dan 1x te weinig.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 18:55

hoe is het nu met je meiske?

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 19:03

gohya schreef:
Toen mijn dochtertje ziek was,ze had wél koorts erbij,werd ik meteen door gestuurd naar het ziekenhuis door mijn H.A.Hij vertrouwde het gewoon niet en dacht ook aan Meningitus.In het ziekenhuis hebben ze haar grondig onderzocht en zelfs gedacht aan een ruggemerg punctie,maar na bloedonderzoek was dat gelukkig niet nodig.Meningitus was uitgesloten.Vond het toch wel fijn dat ze het toch hlemaal onderzocht hadden.Vind het ook vreemd dat ze jou verder zo laten zitten,liever een onderzoek voor nix laten doen dan te laat zijn.Vooral omdat ze niet weten wát het nou precies is.

Iemand die ik ken had volgens bloedonderzoek geen hersenvliesontsteking.. achteraf bleek van wel. gelukkig leeft degene nog steeds.. maar de nek/hoofdpijn was er al ruim 4 weken ;)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-10 20:29

jolandje schreef:
hoe is het nu met je meiske?

Nog steeds hetzelfde: blauwe puntbloedingen onder de huid van beide knieen, maar niet ziek of verkouden geworden. Ik heb verder ook niks aan haar gemerkt van de oorontsteking die op komst zou zijn.
Kreeg vandaag nog erg veel complimenten dat het zo'n ongelofelijk zoet kindje is, dat je haar de hele dag niet hoort en niet eens zou weten dat er een baby was, en dat ze zo lief is en naar iedereen zo veel lacht. Dus in haar gedrag ook niks te merken van ongemakken.

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:47

benangelique schreef:
daarnaast moeten niet alle huisartsenposten over 1 kam worden geschoren. ik heb juist een fijne post getroffen, waarbij ze geen enkel risico met die kleintjes nemen en ze je liever 3x te veel zien dan 1x te weinig.

Hier hetzelfde!

Dankzij een arts die geen risico wou nemen is mijn meisje doorgestuurd naar de kinderarts en bleek ze streptokokken te hebben...als ze niet alert hadden gereageerd en op hun gevoel waren afgegaan was ze er waarschijnlijk niet meer geweest

En de keren dat ik daar ben geweest terwijl er niks ernstigs was zeiden ze altijd "als u het niet vertrouwd of ongerust bent mag u altijd langs komen"