Altijd na het tandenpoetsen, s'morgens en s'avonds.
Potje staat ook altijd naast m'n bed. Voor onderweg heb ik gewoon huismerk van de kruidvat, ik vind het zo vies om met vieze vingers je lippen in te smeren (ja, beetje smetvrees..)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Talisa schreef:Janine1990 schreef:Jep, al is Nicotine wel bewezen verslavend...
Maar als je stopt mis je het iets te doen hebben, schijnt? Lolly eten...
Ja tuurlijk is nicotine verslavend! Maar veel mensen die moeten stoppen hebben meer last van het 'niet meer weten wat je even moet doen' dan van het afkicken, nicotine is binnen 3 dagen ofzo al uit je lijf!
Lolly's eten krijg je wel droge lippen van
WildWings schreef:Ik smeer rustig ieder kwartier, als het niet vaker is.. al jaren lang, dus ja, ik geloof best dat je een Labello-verslaving kan opbouwen.
Ik blijf toch vinden dat de standaard donkerblauwe labello het beste werkt, trouwens. Andere fijne zijn die van de bodyshop (sheabutter is fijn vind ik) of euuhm, nouja, ik vind eigenlijk alle lippensmeerseltjes prima werken om eerlijk te zijn
Maar echt, de simpele donkerblauwe labello, daarmee worden m'n lippen zelfs in meest dramatische staat weer binnen een paar keer smeren wat toonbaar
Talisa schreef:Vaseline uit een potje, of purol! Voor het slapen gaan dik veel opsmeren, dan heb je 's ochtends zachte lippen! En na het tandenpoetsen ook weer even wat opsmeren 's ochtendsHeb dan nog wel een labello-achtig stickje in m'n tas voor de rest van de dag, maar niet zo vaak nodig. Alleen vaak even na het eten ofzo.
Dat je went aan dat spul schijnt dus onzin te zijn, die celletjes zijn al dood die zo droog zijn dus die kunnen nergens aan verslaafd raken. Al had ik het wel heel erg met blistex, met purol en vaseline minder.

Focussed schreef:Talisa schreef:Vaseline uit een potje, of purol! Voor het slapen gaan dik veel opsmeren, dan heb je 's ochtends zachte lippen! En na het tandenpoetsen ook weer even wat opsmeren 's ochtendsHeb dan nog wel een labello-achtig stickje in m'n tas voor de rest van de dag, maar niet zo vaak nodig. Alleen vaak even na het eten ofzo.
Dat je went aan dat spul schijnt dus onzin te zijn, die celletjes zijn al dood die zo droog zijn dus die kunnen nergens aan verslaafd raken. Al had ik het wel heel erg met blistex, met purol en vaseline minder.
Nee hoor, dat is dus geen onzin! Parafine verslaving heet het, de huid maakt zelf geen (of iig minder) talg meer aan doordat het volgestopt wordt met parafine (of vaseline of lanoline).