Femke_L schreef:@ Joyce: Dat vind ik erg slecht van de artsen. Is dat je eigen huisarts die zegt dat je je niet moet aanstellen?
Hoe oud ben je als ik vragen mag (heb nog niet in je profiel gekeken) ..
Mijn huisarts was heel duidelijk. Ik kwam binnen, somde mijn klachten op en zei dat ik over na had gedacht en dat ik graag een BVK zou willen.
Hij maakte mij meteen duidelijk dat ik hem geen pleidooi hoefde te houden, dat mocht ik sparen voor de PC. hij gaf mij een verwijzing en ik kon een afspraak maken bij de PC.
Wat houd je tegen als je zoveel klachten hebt? Ik zou er niet langer over denken hoor.
Ik had het al veel eerder moeten doen.. Echt.. als ik mezelf niet zo gek had gemaakt met de twijfels.. dan had ik al veel eerder een BVK gehad!
hallo
Ik ben al vanaf mijn 14e aan het klooien met artsen, fisio,s enzovoort!
vorig jaar (zomer 2010) heb ik dus die enorme hoofdpijnen gehad!
Ik ben zelf 20 jaar. mijn arts wil gewoon niet meewerken en zegt dat verkleining geen oplossing is
Ik lees net verhalen van mensen die dezelfde klachten hebben gehad als hoofdpijn, nekpijn, schouders, hals, enzovoort enzovoort
dus kort gezegd wat mij tegen houd??? geen goedkeuring van arts!!!!!!!!
Ik wil een second opinion van een andere arts gaan regelen
Ik zit hier werkelijk met tranen in mijn ogen, heb zoveel pijn, momenteel ook weer van mijn schouders/ nek en bovenrug. Ik wil graag de zorg in en loop nu stage met zwaar gehandicapten, als ik ze verschoon, heb ik zoveel pijn in mijn rug ondanks dat ik de juiste houding heb