Giester ook een aanval, de eerste in een heel lange tijd. 2 immigrannen en toen ging het weer liggen. Vandaag nog een beetje een duffe kop en ik kan nog niet tegen het licht inkijken, dat doet te zeer aan mijn ogen.
Pinacolada
Geplaatst: 27-11-10 18:28
Nou ging hier een beetje vreemd. Tot half 1 nergens last van, toen opeens vlekken voro mn linkeroog. Dat werd steeds erger, zag niks meer. Moest vanmiddag jureren, gelukkig vervanger kunnen regelen. Sumatriptan geslikt en 1 uur op bed gegaan. Ken dit wat van vroeger, toen ahd ik dit ook en dan kwam erna een mega hoofdpijn. Die kwam nu niet, mn nekspieren zijn mega verkrampt en rechts onderin mn hoofd doet het zeer..licht is nog wat fel maar gaat wel weer. Heb dit jaren niet gehad..
Vind dat eigenlijk wel knap eng , nu was ik thuis maar wat als ik dat niet was...
Pina, ga maandag toch even voor de zekerheid naar de HA, als dit niet is wat je 'gewend' bent.
Sinds ik Vesicare slik (blaas overactief) heb ik iedere 3 weken een blaasontsteking. Nu ben ik ook alweer de Sjaak. Ik had al preventief van de uroloog AB gekregen, maar die doen NIETS. Mijn moeder had nog haar paardenmiddel liggen en daar heb ik nu maar een kuurtje van gepakt. Maandag uro bellen dat ik dit niet leuk vind. Sinds ik die pillen slik (aug. dit jaar) al 4x blaasontst. gehad. Daarvoor nooit. Verder werken de pillen wel goed, want ik hoef veeeel minder naar het toilet. Maar dan heb ik liever dat ik méér moet, zonder ontstekingen.
simodi
Geplaatst: 27-11-10 23:00
Jeetje, ik zie nu pas dat we een vervolgtopic hebben!
Da's eigenlijk een goed teken ...
Pinacolada, ik heb zulke vlekken ook. Meestal is het binnen een uur wel weer weggetrokken als ik me rustig houd. Ook ik had het vroeger in combinatie met opvolgende hoofdpijn, maar nu ook zonder dat migraine volgt, heb er jarenlang geen last vangehad en dan alleen maar migraine zonder die aura's (want dat zijn het). Voelt een beetje als kortsluiting in je hoofd (zoiets zal het ook wel zijn). Laatste keer had ik het onderweg naar mijn werk. Ik kon nog maar net mijn auto goed parkeren in de parkeergarage met dat halve, bibberende zicht. Heb toen afgebeld en in de auto gewacht tot het weer afgezakt was en ik weer kon rijden en toen naar huis (moest toen nog ruim 100 km rijden). Maar geen hoofdpijn gehad. Toch is het wel van de migraine heb ik begrepen ... Het is idd heel waardeloos en wel eng als je het onderweg krijgt.
Voor alle zere hoofdjes hier:
rocymax
Geplaatst: 27-11-10 23:46
Jeetje ik vind dat heel eng klinken die auras , daar heb ik gelukkig nog nooit last van gehad!! Pieteritus, dit klinkt idd heel beroerd als je om de haverklap een blaasontsteking hebt, kan ook behoorlijk pijnlijk zijn, tjonge jonge is het niet het ene dan is het wel weer wat anders!! Nou ik ga naar bed, ga morgen naar een vriendin toe een maand om te werken in een viswinkel en moet ongeveer 500 km rijden en dan wil ik wel een beetje fit zijn. Voor alle zere hoofdjes, sterkte
Ik ben kapot....vanaf donderdag knal ik nu uit elkaar, mn spieren in en om mn hoofd doen mega zeer..mn hoofd doet helemaal verrot en ben zo dizzy als wat....bah bah bah!!!!!!!!
Hoi, nog even een berichtje voordat ik wegga, ben ook met fikse hoofdpijn wakker geworden vanmorgen, maar ik had niet anders verwacht, ben natuurlijk wel een beetje gespannen, heb zojuist wat ingenomen. Pinacolada, ga aub even naar de dokter morgen, dit kan echt neit goed zijn zo erg hoor!!! Joyce, het lijkt erop dat het iedere keer bij lichte hoofpijn blijft toch?? Dat is een goed teken!! Tot misschien later!!
Ja, gaat idd goed met mn hoofd! Normaal gesproken was opstaan met hoofdpijn, een garantie voor migraine vroeger of later op de dag! En dat is nu helemaal niet het geval.
Maar ondanks dat ik al lang geen last meer heb gehad, blijf ik hier wel in het topic hangen hoor! Tenzij jullie dat vervelend vinden natuurlijk.
Ik heb ook 3 weken geen last gehad, maar dat hala ik nu weer ruimschoots in. Zit alleen nu al over morgen in , heb werk wat ik eigenlijk niet af kan zeggen en begin morgenmiddag met nieuwe bijbaan voor december...maar uit ervaring weet ik beetje dat deze hoofdpijn waarschijnlijk morgen niet over is...pff.
joyce2
Geplaatst: 28-11-10 11:34
Kun je niet met je huisarts overleggen om andere medicijnen te krijgen ofzo?
Nooit overwogen om naar een ander te gaan? Of zit er geen andere in de buurt?
Pinacolada
Geplaatst: 28-11-10 12:52
Ja genoeg, moet nog ff. Heb net besloten als ik me morgen nog zo voel maar niet aan het werk te gaan, ik ben beetje op eogenlijk. Dan aanmelden bij andere huisarts en meteen ziekenhuis maar weer te bellen. Mn nekspieren zitten zo vast, doet zo verrotte pijn kan wel janken pff. Vanmorgen al 800 mg inbuprofen op en 2 paracetamol maar helpt allemaal niks..gister die codeine er maar bijgeslikt maar hielp ook niks..pff. Moet zo uur werken en dan mn auto uit lwd halen...zie er echt tegenop
joyce: ik heb ook al tijden geen aanval meer gehad, ok heel incidenteel 1 maar das niet noemenswaardig, en ik ben hier ook nog dus jij mag ook gewoon blijven.
@pinacolada en alle anderen met aanvallen: heel veel sterkte en een dikke knuffel...
simodi
Geplaatst: 28-11-10 14:44
Pinacolada, heel veel sterkte hoor! Echt rot!
Joyce, natuurlijk blijf je hier welkom!
Lammie, fijn dat het bij jou ook goed gaat.
Bij mij een beetje op en af, toch wel regelmatig een paar slechte dagen met migraine, maar dankzij de imigran functioneer ik dan nog wel redelijk, hoef me in elk geval niet ziek te melden.
Ik stap ook maar in in dit topic. Helaas ook wel eens migraine, de laatste tijd weer vaker. Alleen, ik mag dus geen dingen zoals Aleve, Ibuprofen etc. Paracetamol is het sterkste dat ik mag nemen ivm wisselwerking van andere medicijnen (krijg dan bloeduitstortingen op mn benen). Hebben jullie weleens homeopathische middelen geprobeerd? Zo ja, hielp het?
Gelukkig heb ik het niet zo erg dat ik aura's zie, maar wel wiebelend plafond, en duizelig en geen licht kunnen verdragen