Erg vreemd, wie herkent dit?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

YvetteSenna

Re: Erg vreemd, wie herkent dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 21:53

voor de pil was ik idd ook regelmatig, al vanaf het begin dat ik ongesteld werd..

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:54

Ah ok! Nou ja, dat is iig goed om te weten...... Zegt wel veel :j

YvetteSenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 21:56

ja dat alles werkt/heeft gewerkt en das toch wel fijn.. die echoscopist vroeg aan mij heeft u nog nooit een menstruatie gehad?! ik zeg jawel de laatste tijd allen niet meer anders had k wel eerder aan de bel getrokken..

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:00

Ik weet het niet hoor, maar vraag me af of een vervroegde overgang logisch zou zijn.......

Je hebt immers de pil geslikt en opeens hield het op. Maar dankzij de pil heb je eigenlijk nog altijd wel de hormonen gehad (weer dat onnatuurlijke effect van de pil). Ik heb geen idee hoe dat precies werkt hoor, maar vraag me af of dat logisch zou zijn.

YvetteSenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 22:06

manzano: vervroegde overgang lijkt mij ook niet waarschijnlijk.. wat het wel zou kunnen zijn weet ik ook niet maar tis idd wat jij zegt met hormonen kan dat haast niet..

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 12:14

Er zijn toch nog best veel mensen die na het stoppen met de pil een hele tijd niet ongesteld worden... Ik hoop voor je dat er niks aan de hand is, maar kan je bezorgdheid natuurlijk wel voorstellen en die bezorgdheid werkt ook al niet mee.
Ik zou zeker wel naar de gyn gaan voor wat onderzoek en testen en mocht daar niks uit komen, dan weet je dat "geduld hebben" wel veilig is.