Dat mogen die van mij niet hoor. Ik heb ''altijd'' (en nu nog) 70A gehad dus als dat krimpt houd ik helemaal niks over. Ben trouwens 22. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)

Focussed schreef:Borsten groeien tot 24ste qua hormonaal en tot je dood qua kilo's die je aankomt! Wie weet heb je nog een lucky shot dorientjuh!
Ken een meisje die had rond haar 20ste haar borsten laten vergroten van een B naar een D oid. En die groeide dus mooi op der 23ste nog door naar een F/G.
Elin_: Meid maak je niet zo druk joh. Je bent hartstikke jong, mijn borsten begonnen pas met groeien op m'n 17e en zijn in een 1,5 jaar van 70A naar 70C/D gegaan.
Mijn moeder heeft trouwens 85F en heeft ze zelfs nog verkleind. Genetica speelt een rol maar niet een al te grote.

happytime schreef:mijn vader viel voor de grote borsten van mijn moeder,vertelde hij altijd(is niet veel meer van over nu)
maar waar zijn die van mij dan gebleven??????

Martine_R schreef:Trouwens: Een bh 's nachts niet uitdoen kan er toch geen invloed op hebben lijkt mij..?
door de druk die je Bh geeft overdag hebben je borsten s'avonds de tijd om weer ''normaal'' te worden , zodra jij je BH aanhoud kunnen ze dit niet meer
Martine_R schreef:Trouwens: Een bh 's nachts niet uitdoen kan er toch geen invloed op hebben lijkt mij..?
) . Yessy schreef:happytime schreef:mijn vader viel voor de grote borsten van mijn moeder,vertelde hij altijd(is niet veel meer van over nu)
maar waar zijn die van mij dan gebleven??????
Iets met een roze wolk? Ik heb ook nooit klachten gehad van mannen ('nee echt de perfecte maat bladiebla') maar dat roepen ze zeker weten ook al ik 3 cupmaten meer zou hebben

En ze zijn altijd blij omdat het precies een handvol is, hoe klein of groot ze ook zijn

Rosaa schreef:Ikke ikke! Ben ook zo een prachtige Toos Tietloos.. Krijg er ook genoeg opmerkingen over.. Het ergste was nog dat een tja.. dikke man zichzelf ging vergelijken met mij en toen heeeeeeel trots door de kroeg schreeuwde " Hee, mijn tieten zijn groter als de jouwe! " En bedankt joh![]()
Ik hoop nog steeds op een wonder, Borstenfee, zoiets ?
) 
Illusion schreef:wil je wat van mij hebben? ik had als 16jarige al 'n Dcup en ook nog eens 'n slank lichaam. ook niet altijd ideaal hoor!
.