Wie huilt er nog meer snel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:50

Toch wel grappig dat er wel echt verschillende redenen zijn voor al die jankebalken hier. ( :D ) Ik ben namelijk echt niet snel geëmotioneerd door programma's als Hello Goodbye, terwijl mijn moeder ligt te rollen over de bank op zo'n moment. Ook begrafenissen of iets dergelijks diep verdrietigs maken me niet aan het huilen, maar vooral het 'falen' (in mijn ogen) maakt me aan het huilen. En inderdaad, kritiek krijgen.. Dat gebeurt in het bedrijfsleven natuurlijk dagelijks maar ik blijf er ontzettend veel moeite mee hebben.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:55

Ik moet altijd huilen als ik even niet meer weet wat ik moet... Dus als ik verdwaald ben, iets zoek en het nergens kan vinden, niet weet hoe een apparaat dat ik heeeel hard nodig heb werkt, of me echt machteloos of compleet gestresst voel om een andere reden... Dan is het raak.

SuzanLarissa schreef:
...
het zijn eigenlijk hele kleine dingen die ik zo persoonlijk opvat en dan hou ik het gewoon niet...
Hoeft maar iets te gebeuren en ik kan al huilend op de fiets zitten.

...

Dit inderdaad heeeeeeeel erg... Ik vat ook altijd alles persoonlijk op.

Maar bij zielige films ook... Tekenfilm of echte film, maakt niet uit, als ik het zielig vind, dan is het janken... Ook als ik de film al 10 keer heb gezien.

Ik voel me echt een watje nu. :+
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 09-11-10 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:04

Zouden we hier iets aan kunnen doen?

Ik heb er ook zo'n vreselijk last van, en geen ruzie met m'n vriend zonder tranen, net als Fiebie. Zodra m'n oogjes nat worden zie ik hem al weer kijken van; alsjeblieft hou op!
Reclames van WSPA, ook al zo'n drama. "Moet je daarom huilen?!" "Ja, sorry ^)"
En frustraties om van alles en nog wat. Maar ben al heel blij te lezen dat er meer mensen zijn!

Konstantine

Re: Wie huilt er nog meer snel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:05

Die Budweiser reclame met dat veulentje, ken je die? Ik heb gebruld toen ik die voor het eerst zag, ongelooflijk...

vaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:07

ik kan soms echt in huilen uitbarsten als ik kwaad ben of me machteloos voel, en al helemaal als iets niet lukt, dan wordt ik zo kwaad dat ik moet huilen :+

daar schaam ik me eigenlijk wel een beetje voor, maar zoiets gebeurt echt vanzelf

Katniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:11

Ik huil als ik boos ben, nerveus, verdrietig, blij, teleurgesteld, machteloosheid, alle emoties hebben gejank als reactie. En ik doe dat ook bij alle soorten televisie. Het vreemde is, met begrafenissen e.d. ben ik minder emotioneel, omdat de rest dan al zo bezig is dat ik me groot hou voor de rest.

En inderdaad: Die ene week in de maand is het nog 10x erger. Mijn vriendje weet al precies wanneer het zover is omdat ik dan weer zit te janken omdat ik iets heb laten vallen ofzo.

En ja, ik krijg er ook vaak opmerkingen over dat ik zo'n huilebalk ben. Dus ik schaamde me er ook wel voor op een gegeven moment. Maar ja, in principe is dat nergens voor nodig. Okay, ik ben gevoelig. En dat past bij me. Dus als mensen er last van hebben moeten ze maar even lekker de andere kant op kijken.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:44

Jahoor hier nog zo'n een :):)
Ik huil meestal als ik heel boos ben, of bij films,
als er dan iemand dood gaat, of juist heel gelukkig is ja, bij black beauty huil ik de hele film door :/

Ben gelukkig niet de enige :D

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:48

Konstantine schreef:
Die Budweiser reclame met dat veulentje, ken je die? Ik heb gebruld toen ik die voor het eerst zag, ongelooflijk...

Nee, en ik wil hem denk ik ook niet zien :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:50

Mavelle schreef:
Konstantine schreef:

Nee, en ik wil hem denk ik ook niet zien :')

Oh die met dat kalfje en dat veulen?
Jeetje wat heb ik gejankt toen ik die zag! Echt erg maar van dat soort dingen gaan bij mij heel wat tranen lopen

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:55

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:58

Oh god.... *gaat zakdoekjes halen*

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 00:11

WildChild schreef:
Toch wel grappig dat er wel echt verschillende redenen zijn voor al die jankebalken hier. ( :D ) Ik ben namelijk echt niet snel geëmotioneerd door programma's als Hello Goodbye, terwijl mijn moeder ligt te rollen over de bank op zo'n moment. Ook begrafenissen of iets dergelijks diep verdrietigs maken me niet aan het huilen, maar vooral het 'falen' (in mijn ogen) maakt me aan het huilen. En inderdaad, kritiek krijgen.. Dat gebeurt in het bedrijfsleven natuurlijk dagelijks maar ik blijf er ontzettend veel moeite mee hebben.

Dat laatste is bij mij ook de oorzaak. Kritiek/feedback kan ik heel slecht tegen. Zowel positief als negatief. Vaak springen de tranen dan in mijn ogen en dan wordt me vaak gevraagd wat er aan de hand is, nou dan kan je me helemaal opvegen. :')

denicola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 00:17

Hmmmm, tranen staan altijd in mijn ogen wanneer ik, naast de gewone dingen, trots ben op mijn kinderen....waarom geen lach ? Het staat zooooo dicht bijelkaar ! :') :') :')

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 00:28

Twee dingen.
1. Emotionele momenten op tv of in films. En dat gaat ver, geloof me. Ik keek ooit uit verveling naar een barbiefilm en ja hoor, daar kwamen de tranen alweer. En dat zijn films die bestemd zijn voor een vierjarig meisjes publiek .

2. Negatieve kritiek. Daar kan ik heel moeilijk mee om. Probeer altijd om niet te huilen omdat dat medelijden opwekt ('maar dat is helemaal zo erg niet, je hoeft niet te huilen :(:)' ) en dan is het hek helemaal van de dam. Komt er vervolgens een volledige zondvloed uit mijn ogen gelopen. Ik vind het echt heel erg dat ik op die momenten mezelf niet onder controle heb.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 07:25

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 07:41

<3 ;(

Ik kan me trouwens volledig bij BraveSpots aansluiten.
Kreeg het zelf niet zo goed verwoord, maar zo is het bij mij ook precies.

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 20:21

ja hoor hier nog zo'n emo muts.

niet bij films of boeken, daar huil ik nooit bij... Maar als ik echt boos ben, of iets lukt me niet of zint me niet of dat soort dingen.. Tja dan biggelen de tranen al snel over mn wangen.. helaas :P

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:13

Marloez schreef:
_San87_ schreef:
En dan veroordeel je mensen die wél huilen? Lekker krom he :D

Beetje wel he haha. :+ Tijdens m'n periode heb ik gewoon heel snel medelijden met andere mensen, vind iedereen net zo lief & zielig. :')

Terwijl als ik 'normaal' ben juist niet tegen 'dat gejank' kan. Ik kan niet tegen mensen die huilen om iets dat op hunzelf betrekking heeft. Zelfmedelijden dus. :P Misschien komt het omdat ik verschillende types in mijn klas heb gehad die steeds gingen huilen als ze een 7 kregen ipv een 9. :roll: Of omdat ze iets niet voor elkaar kregen tijdens gym. :+ Verder heb ik niet zo veel ervaring met mensen die snel huilen, maar op basis van mijn ervaringen tot nu toe heb ik deze mening gevormd, misschien verandert ie nog wel. :D

Dat hoeft niet uit zelfmedeleiden te komen hoor ;)
Kan ook door perfectionisme komen.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:17

Ik huil ook wel snel, maar niet alleen als ik iets niet leuk vind/zielig vind of pijn heb nee vooral.. -hier komt het- als ik lach
En dan echt extreem snel :+ Gelijk komen er traantjes in mijn ogen (en dan iedereen, aaaaaaaaaaaaah ze moet huilen.. echt flauw _O- )

hafjes_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:18

wanneer huil ik?
-zielige films of series. (vooral series, als 1 van de hoofdpersonen de serie uit wil en een leuke dood bedenkt |( )
- stress...
als ik bij gym iets onwijs eng vind en het wil niet lukken, dan word het me teveel :o
als ik niet begrepen word door de leraar en ik iets echt niet snap en de leraar vertikt het om ook maar iets uit te leggen, en begint meer de schreeuwen wat ik moet doen, ipv HOE ik het moet doen...
- als iets me écht niet lukt en ik er heeel veel moeite voor doe. (ook soort van stress)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:20

Ik kan best tegen emotionele films etc, ik kan alleen niet boos worden.

Laatst echt zo'n dag dat niks wilde, mn knie gestoten tegen de tafel, mn hoofd tegen het keukenkastje, riem van mn tas brak door midden, en toen ik uiteindelijk een kopje uit mijn handen liet vallen was de maat vol!
|( nouhou!!! *piep* kopje! |(

Maar hetzelfde in een ruzie oid, dan voel ik mn bloed koken, er komt geen zinnig woord meer uit, stoom uit mn oren, en tranen uit mn ogen... Best lastig soms :j

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:22

Dacht vaak dat ik de enige was met het probleem.
Maar gelukkig zijn we niet alleen :D

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:22

Ik huil ook nogal snel :o Tenminste met vlagen

Als iemand dan ook maar iets verkeerds zegt dan ik zit ik alweer met mijn hoofd op mijn armen :o

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:51

Ik huil snel als er iets niet lukt hoe ik 't precies wil hebben of als er iemand anders huilt, kan ik echt niet tegen :o

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-10 19:07