Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, ik ondervraag altijd de mensen die bij mij zitten ( zelfde rij en de rij achter en voor me) of ze ziek worden anders krijgen ze een tablet! Ik heb zware, geen primatour, die vind ik te licht. Ik heb er voor 18 jaar en ouder omdat ze zo zwaar zijn.
. Dat is soms echt frustrerend en vind het ook frustrerend dat de mensen in mijn omgeving gewoon rustig kunnen blijven en de boel kunnen opruimen en helpen! Ik ren dus weg en laat het diegene uitzoeken ( ook als is het een kind van 2 -3 jaar en ouder!) ivy_power89 schreef:dat heb ik ook!!
toen vriendlief ziek was, kon ik echt niet naar beneden komen, om te vragen hoe het ging, of bij hem blijven staan.....
ik kon echt niet meer in huis zitten.. en met heeeeeeeeeel veel zeuren ben ik uiteindelijk de volgende dag in de avond naar huis gegaan toen hij al beter was.. maar uiteraard heb ik de wc heeeeeeeel goed schoongemaakt met dettol, en ook de deurklinken, lampen, trapleuning, slaapkamer deur.. alles wat hij aangeraakt zou kunnenhebben...
.
ivy_power89 schreef:Espoir_ schreef:Aah wat goed van je dat je therapie bent gaan volgen!!
Ik heb dit ook héél erg maar ik durf de stap niet te zetten om therapie te gaan volgen puur om het feit wat jij nu moet doen! Ik kan die filmpjes en foto's echt niet bekijken.
Ik heb er zó veel last van, van dit fobie en het houdt me in alles tegen. Ik wil dus ook geen kinderen om deze reden. Dat is toch van de zotte! Ik moet bijna op studiereis en we slapen in een jeugdhostel. ( Met meerdere op een kamer) Ik wil en durf echt niet met andere op een kamer te slapen want de rest houdt nogal van een glaasje alcohol maar ik niet! Ik durf dat niet!
Hoe heb jij de stap kunnen zetten om therapie te gaan nemen?
oooo wat herken ik dit zeg!!! voor mij ook geen kinderen, het idee dat ze gaan kotsen!
Ik heb het ook zo erg, dat als iemand in mijn nabije omgeving buikgriep heeft, ik onwijs bang ben dat ik het ook krijg...