Snel boos, hoe op te lossen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 16:55

IKbenEllen schreef:
Hoe hou je jezelf daar dan wel in toom?

Daar word ik gewoon niet zo boos...

IKbenEllen

Re: Snel boos, hoe op te lossen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:06

Misschien dat je eens moet nadenken waarom dat zo is... is toch gek dat je om een msn verandering de boel sloopt en daar op je werk blijkbaar geen last van hebt.

Nogmaals, ik ben heel relaxed, ik vind het heel moeilijk te begrijpen.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:15

"De wereld is als een spiegel: kijk er boos in en zij kijkt boos terug, glimlach en zij glimlacht ook."

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 18:01

Vjestagirl schreef:
Real life voorbeeld, 30 minuten geleden.

Msn heeft zijn interface veranderd. Ipv mijn lijst contactpersonen zie ik nu die poedersuiker kop van Youp van het Hek, en ergens rechts mijn online contact personen. Dat wil ik niet. Ik heb mijn contactpersonen ingedeeld in groepen, en die wil ik zien. Gewoon onder elkaar, zonder dat gezwam met allehande 'social network updates'. Rot op, als ik dat wil ga ik wel naar het social network toe.

Anyway, ik ga dus aan de slag om het goed te krijgen, en dat lukt maar deels. Via allerhande ingewikkelde dingen krijg ik mijn groepen terug, maar wel met alle contactpersonen naast elkaar. Dat wil ik niet, ik wil ze onder elkaar. Als blijkt dat ik op het miniscule blauwe driehoekje moet gaan klikken om de groepen in en uit te vouwen, ipv gewoon op de groep titel flip ik. Ik heb met mijn vuist op mijn laptop geramd, en het ding van me af gegooit, en met een ontzettende knal dichtgesmeten. Vervolgens ben ik al stampend en met deuren slaand naar de douche gegaan. BAM deur dicht, RANG slot erop. Helaas voor mij had ik mijn werkkleding nog aan, waar onder een wit bloesje, met minime knoopjes erop. En die wilden niet open. Ik heb mijn geduld kunnen bewaren bij 1 knoopje, toen de volgende ook niet open wilde heb ik gewoon de 2 panden vastgepakt en RANG alle knoopjes er vanaf getrokken, die schoten de hele badkamer door. Vervolgens stond ik onder de douche en wilde ik echt niets liever dan door de muur heen schoppen (gelukkig onmogelijk), en de douchekop tegen de tegels aan rammen en rammen tot hij zou breken... Ik heb het niet gedaan, maar oooh....

Dat gevoel... En het stomme is dat het op dat moment net zo logisch voelt als dorst hebben en daarom een glas drinken pakken.

Ik ben trouwens nogsteeds boos, ik tril van boosheid, tranen prikken achter mijn ogen en ik voel al mijn spieren spannen...

Volgens mij heb jij echt professionele hulp nodig.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 20:14

Omgaan met paarden was voor mij trouwens de ultieme manier om de boosheid te beheersen, met boos worden bereik je bij paarden namelijk helemaal NIETS :+