Maar om sommige opmerkingen moet ik togh wel even smakelijk om lachen hoor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kirstentje schreef:Ik moest ook overgeven vlak voor de volledige ontsluiting. Ik ben gewoon thuis bevallen en was op dat moment nog alleen samen met mijn man. Dus gewoon snel naar het toilet gerend. Vlak erna kwam de verloskundige en volgens haar was het wel normaal dat je misselijk wordt. Een uurtje later is onze zoon geboren (o:
Naamloos1 schreef:phormicola schreef:TS, wat houdt die therapie in? Moet je dan foto's kijken?
nou ik heb net 1 sessie gehad.. maar bij mij doen we een stappenplan..
van 1 tot 8.. beginnen met klein stapje tot een groooote stap (iemand zien kotsen of het bij mezelf uitlokken) en daar naar toe werken..
dus idd beginnen met foto'tje kijken.. en dan keer in een achtbaan gaan,zodat ik misselijk word, keer ronddraaien op stoel... over ziekenhuis afdelingen gaan lopen waar ze ziek zijn.. etc etc..
verheug me er erg op
Dat ga ik dus ECHT nooit en te nimmer doen! Jij bent echt superstoer dat je dat durft!
bij 2e bevalling was het een teken dat ik weer bijkwam, want ik viel flauw (ook niet handig) door lage bloeddruk. Kan zelf er ook niet goed tegen, ga zelf meestal ook over mn nek als ik het zie.....
phormicola schreef:phormicola schreef:TS, wat houdt die therapie in? Moet je dan foto's kijken?
nou ik heb net 1 sessie gehad.. maar bij mij doen we een stappenplan..
van 1 tot 8.. beginnen met klein stapje tot een groooote stap (iemand zien kotsen of het bij mezelf uitlokken) en daar naar toe werken..
dus idd beginnen met foto'tje kijken.. en dan keer in een achtbaan gaan,zodat ik misselijk word, keer ronddraaien op stoel... over ziekenhuis afdelingen gaan lopen waar ze ziek zijn.. etc etc..
verheug me er erg op
Dat ga ik dus ECHT nooit en te nimmer doen! Jij bent echt superstoer dat je dat durft!
[/quote]

Ik zou me doodschamen op zo'n moment, ook al zal het vast 'normaal' zijn.
Ik ben zo benieuwd of ze er plezier aan gaat beleven!

rowo schreef:Pff..... ik wil eigenlijk best graag kinderen, maar hetgene wat me als eerste zal weerhouden is: de bevalling. Dat lijkt me echt een hel! En als ik dit zo lees wordt ik al helemaal niet blij.
Van dat p**pen vroeg ik me al af, maar dat kan dus ook echt zo zijnIk zou me doodschamen op zo'n moment, ook al zal het vast 'normaal' zijn.
Anders zouden mensen niet meer voor een 2e (of meer) gaan. Ik vond het niet vreselijk om te doen hoor, ik doe liever een bevalling dan dat ik kiespijn heb.
Ik zei voor de vorm: 'ik schaam me dood', maar eigenlijk interesseerde het me geen hol
Het kan dus meevallen. _Jessica schreef:MamboBeach schreef:Toen zei ik ook echt: Lig ik hier nou een partij te schijten?!Gyn en zuster: "Ah joh, gebeurt zo vaak"
Oh mijn god ik lach me helemaal kapot hier, ik wens de TS veel succes vandaag

Quellian schreef:rowo schreef:Pff..... ik wil eigenlijk best graag kinderen, maar hetgene wat me als eerste zal weerhouden is: de bevalling. Dat lijkt me echt een hel! En als ik dit zo lees wordt ik al helemaal niet blij.
Van dat p**pen vroeg ik me al af, maar dat kan dus ook echt zo zijnIk zou me doodschamen op zo'n moment, ook al zal het vast 'normaal' zijn.
Ah welnee joh, valt allemaal goed meeAnders zouden mensen niet meer voor een 2e (of meer) gaan. Ik vond het niet vreselijk om te doen hoor, ik doe liever een bevalling dan dat ik kiespijn heb.
En doodschamen? AchIk zei voor de vorm: 'ik schaam me dood', maar eigenlijk interesseerde het me geen hol :D