Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Susyb schreef:@ leonie waarom geef je je broer nu niet al een nier dan? (gewoon een vraag)

Aranel schreef:Ik had dat formulier meteen ingevuld en opgestuurd toen ik het kreeg, alles mochten ze van me hebben behalve mijn huid en ogen (geloof ik). Wel had ik erop aangegeven dat ik niet wilde dat mijn 'onderdelen' naar junks/alcoholisten/zware rokers/mensen van boven de 90 zouden gaan.
Dat mocht niet volgens die mensen, dus toen heb ik teruggestuurd dat ik geen donor wilde zijn. Graag of niet hoor.
Charaz schreef:Ik heb mezelf ook geregistreerd als donor, lijkt me vreselijk als je moet wachten op een donor en mensen vullen het uit gemaktzucht vaak niet in.

Ik weet het niet zeker omdat ik drager ben van de bloedziekte Hemofilie, ben benieuwd wat ze gaan zeggen en als het mag, meld ik me direct aan
SAKKIA schreef:Ik zit nu dat grote artikel in de Spits te lezen waar mensen hun donor bedanken......... ik krijg er gewoon kippenvel van, vooral om te lezen hoeveel mensen bij leven een nier hebben afgestaan aan familie o.i.d.
Daar staan wel contactgegevens, ik moest het gewoon via een contact formulier doen.