ik lees een hoop onzin over cnnabis, van bloedbraken tot lichamelijke verslavingen ,
persoonlijk heb ik liever dat iemand een blow opsteekt dan gaat zuipen , heb nog nooit problemen gehad met een stoned iemand, ook niet in mijn werk in de horeca, maar beschonken mensen daarentegen
over het algemeen is er niets negatiefs aan een blowtje roken, doe het goed en rook het puur, heb je ook geen last van de schadelijke effecten van tabak
verslavingen voor zover die mogelijk zijn alleen geestelijk, niet lichamelijk.
schizofrenie etc komt alleen voor bij mensen die hier aanleg voor hebben
en psychoses , hetzelfde verhaal, meestal gebeurd dit ook pas bij de mensen die er aanleg voor hebben bij overmatig gebruik en vaak ook slaap tekort .
bloedbraken en dergelijke onzin, negeren, is pertinent niet waar
mensen met bepaalde beperkingen, stoornissen en aandoeningen kunnen ook baat hebben bij cannabis gebruik, denk hierbij aan staar, adhd, clusterhoofdpijn, migraine, reuma, en nog veel meer dingen
valt me tegen dat de kennis over cannabis en het gebruik hiervan zo schokkend beperkt is, maar de hoeveelheid nonkennis zo groot en dat de drang om die nonkennis te verspreiden zo groot is, als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan niets