Dunne mensen ook beledigd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:09

Citaat:
Ik moest er stiekem wel om lachen, net alsof mijn bolle fries van toch zo'n kilo of 700 gehinderd word door die 70 kilo van mij...

Foutje, ik typte zegmaar 2 zinnen in mijn hoofd.
Ik bedoelde het dus als; Zolang iemand zijn paard niet hindert met zijn gewicht, ist tog goed?(voor ruiters dan :P).
I`m soo sorry :o

@ Saskia; Ik had het nu even direct over rijden, in die context. Natuurlijk kan een gewicht dat niet hindert ook heel ongezond zijn.
Je bent indd wel lang :Y)
Laatst bijgewerkt door DaisyDarling op 06-10-10 16:10, in het totaal 2 keer bewerkt

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:10

Moontje1991 schreef:
En een dik iemand wel?
ALs je dikker bent heb je over het algemeen ook een grotere cup en geloof me dat je in alles wat je draagt een giga decolleté hebt is ook niet leuk.
Als ik een gewoon sportief topje draag heb ik al een decollete dan moet je al die mensen eens kwaad zien kijken omdat je er hoerig bijloopt dan denk ik ook sorry hoor ik kan er niks aan doen dat ik een cup D heb mag ik dan alleen nog maar coltruien dragen of moet ik ze met verband pletten zodat het minder lijkt?
Dat gaat me in de zomer echt te ver.

Een D-cup is juist sexy. En maat 40 ook. :D

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:12

Ik ken het ook, al was ik vroeger nog veel dunner, vooral dunne beentjes
Ik kan eten wat ik wil, en ik ben ook zeker een grote eter, maar merk nu wel dat ik ouder wordt, nou ja 23, dat het wel aan mijn buik blijft zitten :o
Maar ik vind ook dat ze dunne mensen makkelijker beledigen dan (te) dikke mensen

Sica
Moderator Over Paarden

Saskiaatje schreef:

_/-\o_

Flux

Ik ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar wat jullie dun vinden :)
Ik ben erg dun en heb dan ook geen gram vet aan mijn lijf. Qua kledingmaat ben ik een 36. Ik ben tegen de 1.70 (iets korter) en weeg een spetterende 45 (nooit overheen geweest) Ik noem mijzelf dun, met recht? :)

xxxdonja

Jennifuur schreef:
@ Juul :maar bij jou zie je in ieder geval geen vetrollen overal meeswingen op je beweging als je een stukje rent in bikini?

Kijk dat is weer zo'n opmerking waar ik wat boos om word...
'Maar, bij jou...' Nee, het is bij iedereen vervelend! Overgewicht én ondergewicht!

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:13

Sica schreef:
Maar even serieus, vinden jullie iemand met maat 40 te dik?

Nee...

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:13

volgens mij heeft het ook zeker te maken met hoe jij in je vel zit, of je het als belediging opvat of niet, en hoe snel jij je beledigd voelt.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:14

xxxdonja schreef:
Jennifuur schreef:
@ Juul :maar bij jou zie je in ieder geval geen vetrollen overal meeswingen op je beweging als je een stukje rent in bikini?

Kijk dat is weer zo'n opmerking waar ik wat boos om word...
'Maar, bij jou...' Nee, het is bij iedereen vervelend! Overgewicht én ondergewicht!

Gelukkig had ik al in een post of 2 duidelijk gemaakt dat het met uiterlijk altijd hetzelfde is... hoe je nou ook bent. ;)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:14

Flux schreef:
Ik ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar wat jullie dun vinden :)
Ik ben erg dun en heb dan ook geen gram vet aan mijn lijf. Qua kledingmaat ben ik een 36. Ik ben tegen de 1.70 (iets korter) en weeg een spetterende 45 (nooit overheen geweest) Ik noem mijzelf dun, met recht? :)

sorry ik ga niet op getallen af om een 'oordeel' te geven

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:15

Sica schreef:
Saskiaatje schreef:

_/-\o_

nou geloof me, dat is dus niet zo ;) ik heb maat 40-42 , D-cup en heb altijd vreselijk veel moeite om iets te vinden dat een beetje mooi valt waar ik niet dik in val ;) Ik was liever dun geweest, accepteerden mijn ouders mij tenminste ook qua gewicht

Sica
Moderator Over Paarden

Tsjah, dun of gewoon slank Flux. Het ligt er ook aan hoe lang iemand is denk ik. En hoe je lichaam gebouwd is. Toen ik 40 woog, kon je mijn ribben tellen, staken mijn heupen en sleutelbeenderen een meter uit voor mijn gevoel. Maar er zijn ook mensen waarbij het past. (I'm not fat, I'm big boned ;) )

Jennifuur

@ Flux:We gaan hier nu niet zitten discussieren vanaf waar je 'dun' bent en vanaf waar 'dik'
Laatst bijgewerkt door Jennifuur op 06-10-10 16:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Ariebombarie

lifaya schreef:
nou geloof me, dat is dus niet zo ;) ik heb maat 40-42 , D-cup en heb altijd vreselijk veel moeite om iets te vinden dat een beetje mooi valt waar ik niet dik in val ;) Ik was liever dun geweest, accepteerden mijn ouders mij tenminste ook qua gewicht

als jij het zelf maar accepteert, dat is het belangrijkste

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:16

lifaya schreef:

Goed, let me rephrase that, dat vind IK sexy.
Mijn ex-vriendin is ook maat 42, dat vind ik geweldig. :)

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:17

Maat 40 is lelijk als je maat 36 probeert aan te trekken, denk dat dat best een veelgemaakte fout is.
Twee weken geleden zag ik een prachtige vrouw, niet het type modeblaadje, droeg mooie kleding die bij haar lichaam paste en had ook daadwerkelijk iets om te laten zien zeg maar.

Ik zie er, zelfs nu ik moeder ben, nog steeds uit als een puberaal meisje. Ook niks mis mee, maar als je krullend haar hebt wil je stijl haar, en als je stijl haar hebt wil je krullen. Is in dit geval niet anders.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:18

Ik ken het. Krijg ook vaak de vraag of ik annorexia heb -O-
Word je ook niet echt gelukkig van..

lusixarab

ik heb maat S of xs.of dus 34 / 36. van broek 26 of 27.
ben vrij lang 1.76 d8 ik. laarzen zijn ALTIJD te groot of je moet veters willen!!! :( kleine voorgevel, maarja anders staat het ook niet zeggen ZE als het daar over gaat....
Maat 40 is een mooie maat, ik zou zelf heel graag maat 38 willen! maarja je kan niet alles hebben. Niemand is perfect, iedereen bied me trouwens ook zijn / haar vet aan, meer met deze ervaring???

Geeske_

ik voel me ook niet heel erg lekker in mijn vel.
ik ben 1.70 en 40 kg.
voor mijn leeftijd (13) is dat niet heel raar.
mijn vriendinnen en iedereen vraagt in de pauze waarom ik maar 1 broodje mee heb als we 3 uur uit zijn.
ik kan gewoon niet meer op.
en als ik gym heb zeggen ze dat ik anorexia heb.
maar dat heb ik niet..
ik vind mij niet dun ofzo.

Moontje1991

Saskiaatje schreef:
Moontje1991 schreef:
En een dik iemand wel?
ALs je dikker bent heb je over het algemeen ook een grotere cup en geloof me dat je in alles wat je draagt een giga decolleté hebt is ook niet leuk.
Als ik een gewoon sportief topje draag heb ik al een decollete dan moet je al die mensen eens kwaad zien kijken omdat je er hoerig bijloopt dan denk ik ook sorry hoor ik kan er niks aan doen dat ik een cup D heb mag ik dan alleen nog maar coltruien dragen of moet ik ze met verband pletten zodat het minder lijkt?
Dat gaat me in de zomer echt te ver.

Ik wil met jou shoppen dan kom ik mischien een keer met kleding thuis inplaats van met een rot gevoel.

Nee maar jij bent de eerste waarvan ik dat hoor.
Ik weet nog dat ik na 2 jaar mijn slanke zus weer zag en het eerste was jeetje jij bent ook dik geworden heb je er al aan gedacht om het weg te laten halen.
Nou toen had ik echt zoiets van :wow: ik weet dat ik niet mooi slank ben maar dit gaat echt te ver.

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:19

Ik ben lang en slank/ dun, maar heb bij broeken zelfs maat 40, en dat zijn dan zelfs skinny jeans die mij dan perfect zitten :?
Laatst bijgewerkt door Myra87 op 06-10-10 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:19

Moontje1991 schreef:
Evelijn schreef:

Nou ik twijfel volop over kleding. Zeker toen ik door kinderen werd geroepen 'oh wat eng ik zie botten' en dat waren dus mijn sleutelbeenderen. Die je eigenlijk bij iedereen wel ziet maar goed bij mij dus duidelijk.
Je kan dus ook best te dun zijn voor kleding. Ik kan echt niks met V hals aan dat lijkt echt nergens op.

En een dik iemand wel?

He.. hallo dat zeg ik toch niet! Er staat dat IK KAN... en dat betekent dus niet dat JIJ je wel meteen prettig moet voelen bij een V hals omdat je geen ondergewicht hebt. Ik gaf aan dat ik wel twijfel over kleding maar kennelijk mag dat niet omdat ik geen tieten heb.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:21

Moontje1991 schreef:
Saskiaatje schreef:

Ik wil met jou shoppen dan kom ik mischien een keer met kleding thuis inplaats van met een rot gevoel.

Nee maar jij bent de eerste waarvan ik dat hoor.
Ik weet nog dat ik na 2 jaar mijn slanke zus weer zag en het eerste was jeetje jij bent ook dik geworden heb je er al aan gedacht om het weg te laten halen.
Nou toen had ik echt zoiets van :wow: ik weet dat ik niet mooi slank ben maar dit gaat echt te ver.

Kom maar. :D

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:21

geeske304 schreef:
ik voel me ook niet heel erg lekker in mijn vel.
ik ben 1.70 en 40 kg.
voor mijn leeftijd (13) is dat niet heel raar.
mijn vriendinnen en iedereen vraagt in de pauze waarom ik maar 1 broodje mee heb als we 3 uur uit zijn.
ik kan gewoon niet meer op.
en als ik gym heb zeggen ze dat ik anorexia heb.
maar dat heb ik niet..
ik vind mij niet dun ofzo.

Is voor je leeftijd niet zo heel vreemd, meestal trekt dat wel bij in/na de puberteit.
Op mijn middelbare school waren heel veel magere meisjes, allemaal zijn na de middelbare school flink uitgezwaart.
Ook heel goed dat je niet jezelf elke dag vol eet om zwaarder te worden, want zodra je uitgegroeit bent ga je veel makkelijker zwaarder worden en dan is het heel lastig om weer 'normaal' te gaan eten.

lusixarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:22

ik ook geen tieten! ( lang leve de vullingen en push ups! )maar boeie ik doe n v hals aan, probeer die wonder bh van de tv van die troela hoe heet ze toch?