Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MISTRAL94 schreef:Idd dagopname! Wat zal het ziekenhuis rijk van mij geworden zijn
ikke129 schreef:ik heb niet alles gelezen, maar heb vraag aan ts: ik heb aantal jaren gelden een ongelukje gehad met mijn stuitje e daardoor pijn en iemand vond dat ik me aanstelde en gaf me een trap in de rug daardoor kreeg ik verlammingsveschijnselen in been. nu veel uitstraling naar dat been en bil. onderzoeken gehad en ze kwamen eruit dat het bindweefsel is en op zenuwen drukt en er nix aan kunnen doen. fisio gehad om het met spieren op te vangen. maja als die geen seinen krijgen.. Is dit waar je voor geopereerd word? bij mij is t zeg maar van mn stuitje, heiligbeen vooral en laatste wervel.. en wat gaan ze precies doen?
iig sterkte en succes!

Zammie schreef:MISTRAL94 schreef:Idd dagopname! Wat zal het ziekenhuis rijk van mij geworden zijn
Jaren terug ben ik particulier verzekerd geweest (werk in het onderwijs) en toen kreeg ik dus van alles een rekening.. Nou, het kost inderdaad heel veel. Ook zo'n bed, want als je er voor een bepaalde tijd inligt, wordt daar de hele dag voor gerekend. Ook als je er maar een uurtje inligt..Heb wel met veel verbazing in die tijd de facturen ontvangen...
Ik moest het ziekenhuis maar bellen voor meer informatie

LADPR schreef:Ja dat is eng Zammie!
Kreeg toen een rekening thuis van 11.000 euro! Schrok me rot.
Vond dat best kinderachtig dat ik die no claime niet meer terug kreeg

Zammie schreef:ikke129 schreef:ik heb niet alles gelezen, maar heb vraag aan ts: ik heb aantal jaren gelden een ongelukje gehad met mijn stuitje e daardoor pijn en iemand vond dat ik me aanstelde en gaf me een trap in de rug daardoor kreeg ik verlammingsveschijnselen in been. nu veel uitstraling naar dat been en bil. onderzoeken gehad en ze kwamen eruit dat het bindweefsel is en op zenuwen drukt en er nix aan kunnen doen. fisio gehad om het met spieren op te vangen. maja als die geen seinen krijgen.. Is dit waar je voor geopereerd word? bij mij is t zeg maar van mn stuitje, heiligbeen vooral en laatste wervel.. en wat gaan ze precies doen?
iig sterkte en succes!
Krijg geen operatie hoor. Blokkades worden met spuiten gedaan. Dit is inderdaad om dus de zenuwpijn te verminderen. Je kunt info inwinnen bij je HA. En op het I-net staat ook veel over de blokkades. Kan best zijn, dat het bij jouw ook kan werken...