Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sla je haar voorover uit en wikkel het zo in, dan klit het ook niet zo als dat het het droog zou wrijven.
ook de syos doet het goed bij mij.
Focussed schreef:Girl In The Mirror schreef:Roze pot Elvive Nutrigloss. Is ook siliconenvrij.
Helaas niet meer in NL te koop, alleen nog bij van die voordeelhallen!
Weet je zeker dat die siliconenvrij is? (Ook bij van Dimethiconol? Dat is nl. ook een silicoon maar wordt vaak over het hoofd gezien omdat hij niet eindigt op -cone). Mijn ervaring is namelijk dat alles van Elvive stijf staat van de cones, ik ben er iig nog geen een zonder tegengekomen.
Het enige silicoonvrije haarproduct dat ik heb gevonden is een L'Oreal Nature Shampoo (alleen te krijgen bij kappers en kosten €17,- voor een klein flesje). Zelfs uit de Nature lijn hebben ze geen silicoon-vrij masker of conditioner. Maar dat komt ook omdat de cones zorgen voor doorkambaarheid, dus dan zou het idee van een conditioner ook enigzins wegzijn.
Wel inderdaad in alle andere Elvive maskers en conditioners. Wat een nadeel is, want deze is dus als enige niet meer te krijgen in Nederland.
Rieja schreef:Zoals ik hier al meer voorbij zag komen - ik vind het gebruik van parabenen en siliconen niet zo'n goed gevoel, dus heb Dr. Organic conditioner (gekocht bij De Tuinen), werkt echt super!
Tsja en ik was mijn haar ook elke dag, rijd bijna dagelijks paard (met cap!) en vind het anders niet zo fris.
Shampoo heb ik van Lush (http://www.lush.co.uk), daar zitten als het goed is ook alleen natuurlijke bestanddelen in (en het ruikt hemels!)
)