Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

gohya schreef:Idd. 3mnd is zeker heel lang,kijk als het 2 weken was dan zou hij er nog over denken.Ik ben dan geen gediplomeerd verpleegster/verzorgster maar weet er wel veel vanaf.Ook op medisch gebied weet ik vrij veel.Heb ook jaren lang de medische encyclopedie bestudeert enleer veel via t.v. en internet.
Vandaar ook dat onze eigen H.A. altijd weet dat áls ik bel het serieus is.Hij vraagt zelfs wel eens wat ik denk dat het is [de klacht].
De verzorging/verpleging is voor mij geen probleem.
Het gaat nu weer stuk beter,het been is minder dik,niet meer rood en niet meer warm.
Na ontslag gisteravond uit het ziekenhuis heeft wel vrij veel pijn gehad aan zijn heup.Doordat ze daar wat minder voorzichtig omgingen met zijn nieuwe heup.

Kido schreef:Met een revalidatie pak je veel meer aan dan dat je thuis gaat lukken.
T weer goed leren belasten van je been en eventuele extra aanpassingen worden wat makelijker vanuit een verpleeghuis geregeld.
Het is gewoon echt niet slim om t niet te doen ik werk zelf op een revalidatie afd in een verpleeghuis ook mensne die eigenlijk niet willen zijn erg blij t gedaan te hebben want thuis was t allemaal heeel anders verlopen.

gohya schreef:@janderegelaa
Maar die arts daar zou zelf ook niet weten wat het is en hem door sturen naar het ziekenhuis.Dan heb je weer hetzelfde als wat hier gister gebeurde,werd hij ook door gestuurd naar het ziekenhuis.Zelfs die weten niet wat het is,ja ze denken een hematoom.Nou sorry maar van een bloeduitstorting krijg je geen dik been,hooguit een dikke plek op de plaats v.d. uitstorting.Maar zeker niet vanaf het bovenbeen tot aan de tenen.Hij ligt nu in bed en morgen ga ik overal achteraan,als eerste de H.A.
gohya schreef:@franka75
Gister zijn we voor precies hetzelfde naar het ziekenhuis geweest,hij werd opgehaald door de ambulance en weer thuis gebracht.Ze hebben zijn bloed onderzocht en foto's gemaakt v.d. heup.Het enige was het HB gehalte in het bloed,ik geloof dat hemoglobine de rode bloedlichaampjes zijn [of de witte] en die waren een beetje te hoog.Maar niet ernstig hoog,dus nix aan de hand.Een ontsteking lijkt me niet want hij heeft geen koorts,ik heb het net nog gemeten,36,7 gr.De doorstroming van het bloed in het been was volgens het ziekenhuis ook goed,geen bloedpropjes,echo was gemaakt.
Voor mij blijft er eigenlijk maar 1 ding over en das de allergische reactie van het kunstof.
Ze hadden hem gister helemaal niet moeten laten gaan,zeker niet als ze geen juiste diagnose kunnen stellen.
franka75 schreef:gohya schreef:@franka75
Gister zijn we voor precies hetzelfde naar het ziekenhuis geweest,hij werd opgehaald door de ambulance en weer thuis gebracht.Ze hebben zijn bloed onderzocht en foto's gemaakt v.d. heup.Het enige was het HB gehalte in het bloed,ik geloof dat hemoglobine de rode bloedlichaampjes zijn [of de witte] en die waren een beetje te hoog.Maar niet ernstig hoog,dus nix aan de hand.Een ontsteking lijkt me niet want hij heeft geen koorts,ik heb het net nog gemeten,36,7 gr.De doorstroming van het bloed in het been was volgens het ziekenhuis ook goed,geen bloedpropjes,echo was gemaakt.
Voor mij blijft er eigenlijk maar 1 ding over en das de allergische reactie van het kunstof.
Ze hadden hem gister helemaal niet moeten laten gaan,zeker niet als ze geen juiste diagnose kunnen stellen.
hm das erg vervelend volgens mij zijn het de rode lichaampjes het kan gewoon dat het lichaam het kwijt wil. maar als de waardes goed zijn kan je niet veel. waar ben je geweest? hebben ze foto's gemaakt dat er misschien wat achter gebeleven is bij de operatie ? niet dat ik je bang wil maken maar je moet aan alles denken. Vannacht gewoon ff aankijken dan en morgen het hele circus weer wakker schudden. En wie weet hoort het er gewoon bij, lijkt mij alleen niet maar ja ben geen arts

gohya schreef:Morgen bel ik ook de orthopeed die hem geopereerd heeft.
Hij heeft idd. nog steeds geen pijn,maar miss. uit het bij iedereen anders?
@franka75
Hij is geopereerd in het St.Jansdal in Harderwijk door Dr de Jong.
Hem verwennen doe ik zeker al.Hij zei vanavond zelfs dat hij miss. beter naar dat verzorgings tehuis kon gaan om mij minder te belasten.Nou echt niet,ik word echt niet extra belast,ik doe het graag.Ik ben iemand die niet stil kan zitten en ben altijd bezig.Het is jammer dat ik altijd tijd tekort kom,wil altijd zoveel doen.