Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 11:18

Ik heb ook totaal geen goede ervaringen met die site/vrouw.
Echt de slechte service die ik ooit ergens heb gehad.
Ik bestelde ( in overleg) een BH die uitermate geschikt zou zijn voor de zwaardere sporten, waar onder paardrijden. De BH die ik kreeg wil je nog niet eens mee mediteren, wat een prut zooi. En ruilen/geld terug sturen ho maar :=

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 11:18

ohhh hier was heel netjes kreeg zelfs 1 proef bh er bij nog omdat ik niet wist welke ik wou

de gene die ik niet wou moest ik dan terug sturen

Mariskatw

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 10:16

Wat ik trouwens zwaar vond tegenvallen was de Marlies Dekkers winkel in Rotterdam. Was vorige week in Rottterdam voor mijn werk en ben daarna even naar die winkel gelopen (om 5 uur van Rotterdam naar Amsterdam rijden is toch geen strak plan) maar wat viel die winkel vies tegen! Ze hadden zeker in de iets meer bijzondere modellen niet één bh in mijn maat! Ik had toch juist verwacht dat het weliswaar een duur uitstapje zou worden, maar dat ze toch dáár vast wel van alles zouden hebben. Niet dus! Geen aanrader!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 10:20

Hmm, dat is balen Mariskatw!

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:14

sapph heeft ook 1 of 2 echte winkels toch las ik op hyves

weet iemand daar de adresen van toevallig ;)

jammer dat die winkel tegen viel

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:34

kaatje89 schreef:
Aims, en voor mij is het altijd al een drama om een BH te vinden in m'n maat.. Maar dat is helemaal een ramp..
Heb je ook veel last van je rug (kan me eigenlijk niet anders voorstellen) want dan zou ik toch een bvk overwegen..

Een ramp is het zeker :j Nooit eens een leuk setje kunnen vinden vind ik zo jammer!
Last van mn rug valt mee, het zit bij mij meer in mn schouder en in mn onderrug.
Ik denk de laatste tijd erg veel aan een bvk, ben alleen erg bang voor de operatie..

Sietske, wat súper dat je bent 'goedgekeurd' en dat je al zo snel mag! +:)+

Dagmar_1995 schreef:
@Aims.

Niet heel erg veel, we hebben het eigenlijk voornamelijk gehad hoe het te werk gaat en of ik er eventueel in aanmerking voor kan komen en hoe het dan met de verzekering zal gaan.
Hij vind eigenlijk dat ik nog een paar jaar moet wachten. Maar heeft me ook gezecht dat als ik het echt wil hij eventueel een afspraak voor me kan maken met een chirurg.

Ik zit weer zoooooo in twijfel wat ik nu moet doen.

Dat je twijfelt snap ik zeker, het is natuurlijk niet niks.
Maar als de ha zegt dat het het beste is om nog een paar jaar te wachten, is het dan niet slim om dat advies te volgen?
Hij zal het niet voor niks zeggen natuurlijk :)

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 11:02

Ja ik ben echt snel goedgekeurd. Nog maar 2 weken en dan is het zover.

Ben niet bang voor de operatie maar wel zenuwachtig.

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 22:47

mij is op gevallen bij overgewicht zijn je borsten ook veel groter en zwaarder, en val je af worden ze kleiner.
echt appart.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 22:54

echt logisch, daar je borsten grotendeels uit vet bestaan :+

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 08:21

loes-freke schreef:
mij is op gevallen bij overgewicht zijn je borsten ook veel groter en zwaarder, en val je af worden ze kleiner.
echt appart.

Is idd eigenlijk heel logisch, maar ik ben nooit dik geweest en wel dikke borsten, dus jammer genoeg werkt dat bij mij niet :=

Ben echt steeds veel en vaak aan het eten, maar als ik 1 kilo ben aangekomen is het veel :+ Gaat niet zo makkelijk...

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 10:34

ik kwam toevallig bij dit topic terecht, en vind het erg interessant om mee te lezen.

ik heb zelf een maat 80/85E en ben hier niet ontevreden mee..
alleen zou ik voor het mooie een maat kleiner willen.
bij mij is de oplossing, afvallen.. maar das makkelijker gezegd dan gedaan.

ik heb verder ook geen rugklachten oid, het past allemaal prima bij elkaar. wel heb ik problemen met goede BH's uitzoeken. of te weinig ondersteuning, of lelijke oma motiefjes...

meiden, ik zal voornamelijk meelezen.. maar ik ben erg geïnteresseerd in jullie verhalen!

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:32

Ik ben dan vijftien met een E cup, aan de ene kant ben k dr blij mee, omdat het mn buikje wat minder laat zien, het is alleen jammer dat mannen altijd kijken van hééé tieten, oowh, der zit ook NOG een meisjes aan vast.. :O
Hebben mensen nog adviezen voor leuke shirtjes? En betaalbare bh's?

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:50

Hahah niinatjuh, dat komt me zeer bekend voor!
Voor betaalbare Bh's moet je goed site's zoals Wehkamp en V&D in de gaten houden. Hebben ze zeker in jou maat vast behoorlijk wat.

@loes_freke. Opzich is het eigenlijk heel erg logisch. Mijn buurvrouw is nu zo''n 35 kg afgevallen. En van een cup H naar een cup F gegaan.

Maargoed, ik ben wel nja... niet dik, niet dun, heb wel een klein buikje maar gewoon n maatje 40. (Of moet je dat tegenwoordig dik noemen?) en heb ook een cup G. Afvallen werkt helaas dus niet altijd..

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:30

Heb maaat 36 :)
maar die tieten. DOOOWH!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 23:03

Ben je vrij klein dan, Nina?
Ik heb ook E(70) en maat 36/38, maar ben ook vrij lang (181)
Daardoor vind ik ze eigk helemaal niet groot lijken, maar best goed in verhouding. Tot je kleding/BH's/bikini's probeert te kopen, dan blijkt het ineens niet in verhouding (althans, volgens de confectiematen ;))

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 23:12

Ik ben 170. :)
Dus normaal.. Maar af en toe vink het zoo frustrerend.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 07:45

En wat is je omvang Nina?

Heino: ik heb ook 70E en dat is ook gewoon niet zo heel erg groot vind ik :n Door de omvang klinkt het als heel wat, maar het valt wel mee :j (daar had ik het een paar pagina's geleden ook al met iemand over)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 10:45

ik ben 175 heb maatje 38 en 70E/F. lijkt idd mooi in verhouding maar groot zijn ze wel (niet té maar toch!).
En met 15 zijn de jongens nog wel heel erg nieuwsgierig en heeft niet iedereen wat meer dus vinden ze dat volgens mij maar al te interessant en heb jij daarom het gevoel dat ze alleen daarnaar kijken ;) Ik ben nou 21 en ik heb er niet zoveel last van! En als ze een keer kijken, nou leuk toch? lijkt me wel een compliment ;)
Mijn vriend maakt groot of klein niet zoveel uit (het gaat tenslotte om mij en niet om m'n tieten) maar hij vind mijne wel heel mooi en sexy. Nou prima toch? haha
Ik denk dat het met de jaren wel veranderd nina... en probeer er zelf wat trotser op te zijn, dan kunnen je die opmerkingen ook niet zoveel schelen! :D

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 11:22

Corelli schreef:
Heino: ik heb ook 70E en dat is ook gewoon niet zo heel erg groot vind ik :n Door de omvang klinkt het als heel wat, maar het valt wel mee :j (daar had ik het een paar pagina's geleden ook al met iemand over)

Idd, mensen geloven ook nooit dat ik een E-cup heb, want dat is toch zo enorm groot??? Al zijn ze stiekem ook best groot hoor, hang maar eens voorover en neem ze in je hand, dan heb je toch best wat in je handen aan gewicht :D Maar door die kleine omvang + mn lengte valt het niet zo op :) Al zit bepaalde kleding idd niet zo mooi/meteen hoerig, maar daar valt wel mee te leven ;)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:44

Ik had eeb 80E waar ik enorm last van had en heb laten verkleinen. Verschilt per mens gewoon!! :j

xRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:32

Mag ik me hier ook melden?

Ik heb maat 75/80 E. De omvang verschilt per bh en merk.
Ik vind vooral bh's van Sapph en Triumph fijn zitten.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 14:03

Nouu, ik vind het wel moeilijk, en soms lastig..
maar soms ook wel handig.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 17:12

Niinatjuh ,
Ik kies zelf meestal voor basic shirts van WE, ronde hals. Nooit een V hals, ik vind het verschrikkelijk.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 18:35

Terwijl een V-hals ze juist kleiner doet lijken :)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 18:36

Sorry dat ik zo kom binnenvallen, heb hier nooit eerder gereageerd.
Ik ben 15 jaar en heb 75D/E.