Ik heb een aantal reacties gelezen van bokkers die 'm ook hebben, en nu denk ik dat ik toch wel de wake-up light ga aanschaffen Nooit fijn wakker worden als je je het leplazerus schrikt van een gitaar op je mobiel
Ik ben ondertussen imuum voor mijn piepiep wekker met hoge tonen dat ik iedere ochtend eerst 3 keer uit mep alvorens ik uiteindelijk mezelf uit bed sleep. Ik vind het zo'n vreselijk ding, maar goed het moet wel anders wordt ik gewoon echt niet wakker.....als avondmens ben ik smorgens gewoon niet vooruit te branden. Ik houd overgens wel van rustig en relaxed wakker worden en zonder gehaast of opschieten, gewoon rustig oogjes open en ...tig keer omdraaien en dan ja dan moet ik wel anders kom ik telaat op mn werk.
Na het lezen van alle positieve reacties ga ik toch ook maar eens informeren naar zo'n ding, het lijkt me wel wat en past volgens mij wel bij mijn ochtend ritueeltjes hoofdzakelijk bestaande uit rustig, relaxed en vooral niet haasten, hihi
Loose
Geplaatst: 04-09-10 14:04
zodiacje schreef:
En als julie vriendje pas later op hoeft, wordt hij dan ook niet heel erg wakker a van dat ding?
lijkt me wel. maar dat wordt ie dan toch ook van een normale wekker?
Ik word te vroeg wakker door dat licht. Dan mag ik tot 6:35 blijven slapen, gaat die lamp om 6 uur lichtjes aan en ben ik klaarwakker. Vervolgens blijf ik gefrustreerd liggen en ga mijn bed niet uit. Misschien moet ik hem combineren met deze http://www.facebank.nl/index.php?item=d ... vjn3f64r83
Haha dammie1! Dan schrik je je ook een ongeluk als je 's ochtends je bed uit moet! Dat geluid alleen al!
merel_gomez
Geplaatst: 14-10-10 20:36
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Rebel_Jits
Geplaatst: 19-10-10 11:53
Ok, ik had de Lenco besteld van bol.com en hij is waardeloos! Geluiden wordt je alleen maar heel chagerijnig van, ipv rustig wakker te worden. Hij begint niet van tevoren te gloeien (wat ik dus wilde).. Ik heb 'm net ontvangen en ga nu kijken of ik 'm kan terugsturen en ruilen voor een andere.
Ik geloof toch nog steeds dat ik dat eens moet proberen... Ik ben vooral als het richting de winter gaat een drama met opstaan. Al heb ik mijn 4 wekkers al wel kunnen beperken tot 2 wekkers .
HouVanUtopia
Geplaatst: 19-10-10 12:29
Dit zou dus echt niets voor mij zijn... Als ik mijn stereo als wekker gebruik gaat hier ook eerst een lampje aan, ben daar dan al van wakker. Hoor de muziek niet eens heb hem dan alweer uit staan.
Dus als het lampje 20 min van te voren aan gaat ben ik veeeeeeel ste vroeg wakker.