Maar ik slaap in die 2 a 3 maanden misschien maar 10 nachtjes thuis

Nagano schreef:[***] schreef:Thuis.. 1 keer per 2 of 3 maanden denk ik..
ik hoop dat dit een grapje is
dit is anders te erg voor worden![]()
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Minimaal 1x per week en als het mooi weer is en ik werk thuis dan trek ik er 's morgens ook alles vanaf, gooi het in de machine en hang het lekker in de tuin. Kan het er 's avonds lekker vers en naar waspoeder en bos ruikend weer op. Heerlijk, daar geniet ik echt van! 
Dus kan gerust zo zijn dat het 6 weken ligt. (oke oke, ik ben ook niet echt altijd thuis). 

Vegen jullie je ermee af ofzo?

ijssnuiver schreef:Ben ik hier dan de enige die het absoluut niet lekker vind om in een pas gewassen bed te liggen? Als ik mijn bed verschoon slaap ik gewoon super slecht de eerste nacht, tweede nacht is het gewoon weer goed. Desondanks probeer ik wel met regelmaat me bed te verschonen, maar daar moet ik me wel echt toe zetten simpelweg omdat ik weet dat er dan weer een slapeloze nacht aankomt.
Met pyjama heb ik het trouwens ook, maar die doe ik ook wel heel regelmatig in de was.

Ragdollcat schreef:1 x in de week, want wij houden van schoon en fris bed, al douchen we wel dagelijks, maar toch willen we gewoon lekker schoon gewassen bedje.
Onze lieve kater slaapt ook altijd bij ons op het bed.
Alet74 schreef:Een keer per week (of we moeten de 'tent' uitzweten 's zomers, dan een keertje vaker), 's winters ongeveer een keer in de twee weken.
En dan het liefst was, buiten hangen te drogen en er fris weer op, heerlijk!!
pieteritus schreef:Ragdollcat schreef:1 x in de week, want wij houden van schoon en fris bed, al douchen we wel dagelijks, maar toch willen we gewoon lekker schoon gewassen bedje.
Onze lieve kater slaapt ook altijd bij ons op het bed.
Jek, sorry maar huisdieren in/op/bij bed of slaapkamer vind ik dus écht goor.
Dan moet je iedere dag je bed verschonen.
. Douche altijd voordat ik mn bed in ga en vriend ook. Geen beesten op bed. BIj extreme drukte wil het er wel eens 2 weken op liggen, maar dan gaat het er toch echt heel snel vanaf.