marleen_usar schreef:De zon schijnt en mijn dochter zit met een warme kersenpittenzak, ik heb het zoooooo koud.Ze mag van mij in de zomer nooit te dikke kleding aan, want wat moet je dan in de winter aan?
Gewoon nog meer aan.
Ik draag in de zomer ook rustig mijn fleece hoor. We maken geen wintervacht oid, dus het is echt niet zo dat je door in de zomer warm te kleden in de winter dood gaat (ala principe deken bij paarden).
Ik ben ook een mega koukleum. Het allerbeste is toch sporten. Ondanks dat het -10 is op de fiets naar je paard e.d. Ik ga altijd als een propje weg in de winter met skibroek en al, maar na 15 minuten gaat dan toch de das wat losser en vervolgens de rits wat open etc. Als ik dan bij mijn paard ben loop ik in mijn trui. Als ik dan vervolgens weer op de bank zit thuis slaat het echter direct weer toe en moet ik in bed met volledige pyama met sokken en kruik.
Het allervervelenste vind ik dat ik een kou-zweter ben. Als ik het koud heb ga ik heel erg zweten (vraag me de logica er niet van) en krijg ik het nog kouder 
edit: ik heb trouwens een hele lage broeddruk en heb een zeer lage BMI, dus ik vraag me ook niet bepaald af hoe het komt dat ik een koukleum ben