maagd, maar telkens het idee zwanger te zijn.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:31

anneliesdj schreef:
Hoe oud is TS eigelijk?
Als ze nog maar net voor het eerst ongesteld is zal ze ook niet veel ouder zijn dan 13/14 jaar toch?

Hoeft absoluut niet, er zijn genoeg meiden die 16 jaar of ouder zijn en ongesteld worden.

Edit: Net even berichten doorgespit, zag ergens staan dat ze op een scooter rijd. Dus ze zal minstens 16 jaar zijn.;)

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:33

ben erg benieuwd, ik heb er nog nooit van gehoord

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:39

Avalon_ schreef:
anneliesdj schreef:
Hoe oud is TS eigelijk?
Als ze nog maar net voor het eerst ongesteld is zal ze ook niet veel ouder zijn dan 13/14 jaar toch?

Hoeft absoluut niet, er zijn genoeg meiden die 16 jaar of ouder zijn en ongesteld worden.

Edit: Net even berichten doorgespit, zag ergens staan dat ze op een scooter rijd. Dus ze zal minstens 16 jaar zijn.;)

Haha zo ver was ik ook al, had idd ergens gevonden dat ze 16 was en dat was een bericht van vorig jaar geloof ik.
Maar een normale leeftijd is toch tussen 12 en 14? Ik was al bijna 15 destijds en dat was behoorlijk laat aangezien alle meiden in mijn omgeving/school allemaal al ongesteld waren.

Avalon_

Re: maagd, maar telkens het idee zwanger te zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:41

Komt hier regelmatig voor dat iemand pas met z'n 17e zover is, vaak zijn dat ook meisje die met alles een beetje laat zijn.
Ook qua borstgroei, heupen ed.

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:44

En al een test gehaald en getest?!

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:51

de kans is indd erg klein maar er is dus wel een kleine kans.
heb je igg nog contact met de jongen?

zal je daar eventueel ook nog verhaal kunnen halen
(als deze band er nog is)>?

igg succes

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:52

Ik denk ook niet dat je je erg zorgen hoeft te maken TS. Wel wil ik je aanraden om in het vervolg bescherming te gebruiken! Niet alleen tegen zwangerschap, maar ook tegen soa's!

Overigens, dit vond ik best een prestatie :oo:
RockyHorse0 schreef:
Ik slik geen pil, dat wil ik wel graag. Ik weet niet meer wie wanneer klaarkwam, want hij was 3 keer klaargekomen:S

Wilde nacht :D
sorry hoor

In ieder geval veel succes en ik hoop (en ga er vanuit) dat het loos alarm is! Als je klachten aan blijven houden, ga je dan wel even langs je HA?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:55

_Noor schreef:
RockyHorse0 schreef:
Ik slik geen pil, dat wil ik wel graag. Ik weet niet meer wie wanneer klaarkwam, want hij was 3 keer klaargekomen:S

Wilde nacht :D
sorry hoor

Haha tja en als die zooi dan overal zit en aanzit dan zou het zomaar ergens kunnen komen waar het niet hoort te komen. Kans is klein maar het kan. :D

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:55

Ik sluit mij aan bij Suzanne F.; het kan! :j

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:21

lovelucydan schreef:
MoonChloe schreef:
Ik weet niet of TSer wel eens is gevingerd. (tjee wat een topic.. :P ) Maar kan het misschien wel door samenloop van omstandigheden zijn dat de jongen is klaargekomen en met wat sperma op zijn hand een meisje vingert.

Gewoon een zwangerschapstest doen. Geeft vast veel rust ;)

zelfs dan kun je niet zwanger zijn ;) sperma gaat dood als het buiten het lichaam treed, behalve als hij klaarkomt in je vagina

Waar heb je die onzin vandaan? := Nee hoor, sperma leeft nog een aardig tijdje buiten het lichaam. Dat is dus niet waar, wat je nu zegt.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:22

Pff, zo te lezen mag er wel wat meer rond seksuele voorlichting gewerkt worden :=

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:28

Maaaaaaaar hoe kan het dan dat als je een test in het ziekenhuis moet laten uitvoeren of je genoeg zwemmertjes hebt, dat ze het dan wel overleven? Dan wordt er in een potje gekwakt en dat wordt in de auto mee genomen richting ziekenhuis en daar afgegeven om te testen?! :?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:30

SpeedyCorsa schreef:
Maaaaaaaar hoe kan het dan dat als je een test in het ziekenhuis moet laten uitvoeren of je genoeg zwemmertjes hebt, dat ze het dan wel overleven? Dan wordt er in een potje gekwakt en dat wordt in de auto mee genomen richting ziekenhuis en daar afgegeven om te testen?! :?

Blijkbaar overleeft het dus zo lang :D

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:34

*BONK* slaat zichzelf voor het koppie! Ik las de post van Bleu Eyes in combi met die van lesilla niet goed :') Mooie sukkel! :=

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:35

Gewoon even de test doen, ik had ook steeds het idee ( ben geen maagd!) maar wel gewoon ongesteld maar idd veel dingen leken erop. Test gedaan en is negatief. Dus gewoon even een test halen en dan weet je het zeker ;)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:35

Ik ben er ondertussen van overtuigd dat praktisch alles kan :') Ik ben benieuwd naar de TS of ze al een test gedaan heeft.

Ik heb al haar puntjes die ze in de OP gegeven heeft gehad en hoppa, ikke schijnzwanger ;) Ben het ondertussen al 3x geweest en telkens ben ik volledig over mijn toeren omdat je dus écht denkt dat je zwanger bent!

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:55

Als TS echt zwanger blijkt te zijn is dat best apart........ Feitelijk gezien kan het wel, maar die kans is zoooo klein!!! Ben heel benieuwd hoe dit afloopt

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:56

luffie schreef:
Als TS echt zwanger blijkt te zijn is dat best apart........ Feitelijk gezien kan het wel, maar die kans is zoooo klein!!! Ben heel benieuwd hoe dit afloopt

Een kleine kans is en blijft een kans :D Alhoewel mijn ik mijn ogen ook niet zo goed zou geloven als ik het zou lezen :')

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:56

ben benieuwd wat de uitslag is!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:58

onbevlekte (na ja) ontvangenis, en al een maand of 3 onderweg... wordt het dan dus rond de kerst geboren :)* dat verhaal heb ik vaker gehoord....

sorry ts, ik hoop echt niet dat het zo is. sterkte!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:01

Romyv schreef:
serieus, als je niet weet hoe je zwanger kan worden en wat de overige risico's zijn ben je zeker nog niet klaar voor sex!!! of is het heel banketstaaf dat ik dat zeg?

Volgens mij heeft TS duidelijk gezegd dat ze nog maagd is...

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:02

chipieke schreef:
luffie schreef:

Een kleine kans is en blijft een kans :D Alhoewel mijn ik mijn ogen ook niet zo goed zou geloven als ik het zou lezen :')

Misschien is de heilige maagd Maria ook wel zo zwanger geraakt.... :+

Even een flauw grapje tussendoor.

Ben benieuwd hoe het er voor staat met de TS?

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:03

Daar heb je gelijk in chipieke, een kans blijft een kans, hoe klein ook!! Ik denk dat als ze hier neerzet dat ze zwanger is dat ik het dan ook een paar keer moet lezen voordat ik het geloof......Of ze hebben toch iets meer dan alleen gerotzooit......

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:04

Dan had je beter echt van bil kunnen gaan, stel dat je zwanger bent. Anders is het ook zo'n raar verhaal, wel zwanger maar geen penetratie...

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:05

Inderdaad Mytens, als ze zwanger is dan zie ik een mooi voorpagina verhaal voor de Telegraaf.