Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Finstar1991 schreef:Ik wil alleen maar even duidelijk maken dat het zonde is om aan gezonde dingen iets te laten doen.
Oke, mij fout, ik had begrepen dat dat niet meer kon na bvg.
Ts, heb je wel eens gekeken op rtlgemist naar het programma gewoon mooier (weet niet of dat al is gezegt) maar daar zijn ook best veel afleveringen over borstvergrotingen, over het algemeen wel goed gelukt, maar je kon erg zien dat het nep was.
Ylana. Nee, alleen dat ze blij moet zijn met gezond weefsel.
En ik zeg helemaal niks over het geestelijk bewust zijn van de ts.
Ik hoop alleen dat ze er heel goed over nadenkt.
Ze is nog jong, er kan nog vanalles gebeuren met haar lichaam.
ts, als je dit echt wilt doorzetten, zorg dan dan dat je terecht kan voor een intake bij een kliniek, daar kun je ook verschillende maten passen.
We weten natuurlijk niks over je gewicht, lengte,cupmaat. dus we kunnen ook niet zeggen of het niet bij je lichaam past.

timilon schreef:tevens is het voor mensen met bijv. borstkanker heel moeilijk om te lezen dat iemand in een gezond lichaam zou willen snijden.
maar, hadden deze mensen ook geen wensen/minpunten aan hun lichaam voordat ze ziek werden?
Ylana schreef:Finstar1991 schreef:Helemaal waar,
Mijn moeder heeft ook borstkanker, Heeft ook al een hele hap van haar borst weg.
ts, doe het aub niet, wat oprtalj ook zegt, wees blij met je gezonde borsten.
Je wil later je kinderen toch nog wel borstvoeding wille geven?
Dus omdat andere mensen borstkanker hebben, zou niemand geen borstvergroting meer mogen.
Sorry hoor... Ik vind het heel erg voor jullie, maar ik ben blij dat die mogenlijkheid er bestaat.
En ik denk dat de TS ook verder alleen gebaat is wanneer haar vraag beantwoord wordt en niet wanneer er moraalridders blijven vertellen wat zij wel niet denkt of hoe ze geestelijk wel niet in elkaar zit.
Kom op zeg!
take_one schreef:Ik heb bijna hetzelfde figuur als Brooke Hogan.
Voor degene die haar niet kennen:
Ze heeft ook een vergroting laten doen want voorheen was het zo:
Ook absoluut niet in verhouding, vind ik zelf.
Daar zit het probleem bij mij ook.
@ Bigone: ik ben idd bang dat ik daarna weer wat anders wil, maar mijn oren en borsten daar stoorde ik me het meestte aan, ben verder harstikke tevreden met mezelf dus dat is heel raar.
@ Ti_amo: dankje.Vind mezelf niet te dik, ik ben ook niet dik, maar heb gewoon stevige billen en benen en ben helaas gewoon wat breder dan echt heel smal.. heb gewoon kleding maat 36 en broeken maat 38.
M'n moeder begrijpt het wel een beetje, ze vind het alleen jammer dat ik wil laten sleutelen aan mezelf.
@flyfly: Ik ben ook blij dat ik gezond ben, nouja gezond.. iig ben ik gezonder dan heel veel andere mensen.
En het is daarom ook niet eerlijk dat ik nog vanalles wil veranderen, maar dit zit nu al eenmaal jaren in m'n hoofd.
lesilla schreef:Finstar1991 schreef:Ik wil alleen maar even duidelijk maken dat het zonde is om aan gezonde dingen iets te laten doen.
Oke, mij fout, ik had begrepen dat dat niet meer kon na bvg.
Ts, heb je wel eens gekeken op rtlgemist naar het programma gewoon mooier (weet niet of dat al is gezegt) maar daar zijn ook best veel afleveringen over borstvergrotingen, over het algemeen wel goed gelukt, maar je kon erg zien dat het nep was.
Ylana. Nee, alleen dat ze blij moet zijn met gezond weefsel.
En ik zeg helemaal niks over het geestelijk bewust zijn van de ts.
Ik hoop alleen dat ze er heel goed over nadenkt.
Ze is nog jong, er kan nog vanalles gebeuren met haar lichaam.
ts, als je dit echt wilt doorzetten, zorg dan dan dat je terecht kan voor een intake bij een kliniek, daar kun je ook verschillende maten passen.
We weten natuurlijk niks over je gewicht, lengte,cupmaat. dus we kunnen ook niet zeggen of het niet bij je lichaam past.
Zien en voelen helaas, wanneer ze zeggen het is heel natuurlijk. Moet je lezen het is zo natuurlijk mogelijk.
Want als ik daarna klaagde over dat ik mijn prothese voelde bij andere die voorheen riepen dat het natuurlijk was, dan voelde ze dat ook. En was het een reactie van natuurlijker kan het niet
En je zit toch met om de tien tot vijftien jaar een wissel
Persoonlijk vind ik een valse borst bijna altijd minder mooi, als je op een forum kijkt dan is het meestal maar 3/10 dat echt mooi is.
ariegorn schreef:dan kapsel vorming, dit houd in dat je silisies als het ware aan de bost zich vast zet, daarom ga ik 1x per jaar terug. en worden mijn borsten als het ware gekraakt, zo klinkt het ook (pang pang)
kamaron schreef:de vorm van je borsten kan nooit veranderen door een borstvergroting he...alleen het volume...tenzij je zo plat als een dubbeltje bent dan had je weinig vorm

als ik voor groter ga komen eerst m'n borsten en dan ik (als je begrijpt wat ik bedoel). Ik ben ook heel slank. Ik ben bang dat het dan gewoon echt lelijk en te overdreven gaat worden. Ylana schreef:Pascal schreef:Buiten dat ben ik wie ik ben.... Vinden mensen mijn lichaam niet mooi, kijken ze maar naar het volgende meisje...
Dan mis je het hele punt...
Want iets laten corrigeren doe je niet voor een ander maar voor je zelf...