Ik word er zo ontzettend moe van ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 15:23

Wat een kloothommel. :=
Nee, vanaf hier geen greintje begrip voor zijn gedrag.
Natuurlijk is het makkelijk om in een slachtofferrol te kruipen, maar klinkt mij in de oren alsof hij totaal geen zin heeft om naar jou te luisteren en om rationeel naar je problemen te kijken, want hij hoort alleen maar 'blablabla je doet dit niet, je doet dat niet' en daar heeft 'ie geen behoefte aan. Een normale aanstaande papa doet écht niet zo tegen zijn zwangere vriendin. Eruit met die gast, kom op zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 15:23

MamboBeach schreef:
Waarom? Omdat ze gas nodig heeft?

Juist! En waarom doet ze het zelf?

Omdat ZIJ vind dat het NU moet gebeuren, maar als ze doet of er niets aan de hand is, is dat gas op een gegeven moment ook binnen.....want een man laat zich niet commanderen.....

_Pien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 15:24

OW lieve lieve schat, waar ben je je zelf aan het aandoen??

Ik weet je houd veel van hem, maar zoals al eerder is gezegt je verandert niet zomaar iemand. Jullie "vechten" (ten minste krijg het idee alleen jij) al zo lang. Dan heb je nog te horen moeten krijgen dat hij gevoelens heeft voor een ander... :( Nou dat is alleemaal zwaar hoor! en als het allemaal niet erg genoeg is ook nog hoog zwanger van een kleine meid.

Nou mijn advies,
STOP MET VECHTEN VOOR IEMAND WAAR ALLES MAAR VAN 1 KANT MOET KOMEN!!!
Zoals het nu klinkt is jullie relatie niet erg gezond meer, zeg hem dat hij zijn spullen kan pakken en beter kan vertrekken. Probeer een rustige thuis haven voor jezelf en je kleine te maken.

Denk aan je zelf, kies voor je zelf, zo op deze manier gaat het toch ook niet goed komen als je je daar nu al zorgen om maakt.
Probeer nu aan je éigen toekomst te denken. Zodat je er straks helemaal klaar voor bent als ze komt.

heb je geen vriendin die je dan tijdelijk in huis kan vragen, of je ouders die je kunnen helpen met hand en span diensten in en om het huis?
Probeer sterk te zijn voor die meid en jezelf.
Laat hem maar even in z'n sop gaar koken tot hij zelf uit heeft gevonden wat hij nou eigenlijk wel wil, en niet van alles een beetje.

Nou succes en heel veel sterkte voor aankomende tijd!! :(:)

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 15:33

Meisie meisie toch. Ga jij deze knul heel gauw buiten de deur zetten? Hij is je absoluut niet waard. Ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan , maar kies voorjezelf en je kleine meisje, voordat zij in deze narigheid op groeit.

Het is je goed recht om niet naar verjaardagen te gaan waar gerookt wordt, en als een verloskundige zegt dat je het rustig aan moet doen dan bedoelt ze ook rustig aan, dus snap niet waar hij het lef vandaan haalt om jou zo te willen laten sjouwen etc.

Je kan je dochter alsnog jou naam geven hoor.

Liever een weekend papa dan een papa die alleen maar narigheid en ellende brengt thuis, daar wordt ze echt niet beter van.

Veel mannen zijn jaloers op de aandacht die de vrouw krijgt tijdens de zwangerschap en na de geboorte, vraag eens of hem dat dwars zit

Ik wens je heel veel sterkte en kiezen voor je meisje en jezelf he ;)

bolerotjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 15:33

euhm .russel..
je wilt niet weten hoe zorgzaam mijn vriend is!..
tuurlijk heeft die ook andere kanten en de ene man heeft het wel en de andere heeft het niet...

maar dit is gewoon niet accseptabel mischien ben jezelf wel de simpele ziel die alles toe laat?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 16:19

Ik heb je verhaal 2 x gelezen.
Toen ik het de eerste keer las dacht ik: ja , hallo.... je kent elkaar net een blauwe maandag en dan al kiezen voor een kindje :o
Dat kan niet anders dan fout gaan.

Toen ik het voor de 2e keer las kwam ik erachter dat je al 1 jaar bij elkaar was.
Dan is het al anders. Of anders, ik ben anders opgevoed denk ik als jij, ik had het nooit gedaan.
Ook al hou je van elkaar, leer eerst elkaar kennen. Neem er de tijd voor.

In dat jaar ging het toen goed? Hielp hij wel mee?

En jullie hebben samen gekozen om zwanger te worden, las ik. Dan vind ik ook dat hij ook wel er iets aan mag doen om je te ontlasten.
Hem kant snap ik ook wel, hij werkt 40 uur in de week en jij 15 uur.
Nu is het wel anders omdat je 7 maanden bent, maar toch.

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 16:22

Lieve meid, wat ik nu ga zeggen schiet misschien (of niet..) in het verkeerde keelgat...

Ik zie dat je uit Rijnsburg komt, hij ook?
Ik zie het namelijk precies voor me... als je in rijnsburg aan een man vraagt waar hij werkt zeggen ze bijna allemaal standaard: 'bloemenveiling'
In het verleden was ik zeer regelmatig op de veiling te vinden, het is een bepaald volk, mentaliteit?, werken moet je, niet janken...
Noem ik er nog 1 die je op de flora heel vaak hoort en dat is: 'mijn wijf heeft 1 recht, das het aanrecht' zo zeggen ze dat ook...
Wat je ook veel hoort: 'ik heb mijn l*l er ff lekker stevig in gehangen, en nou is ze zwanger....' '...mij verrot het niet, ik werk en verdien dus, zij heeft het aanrecht en de zorg voor het kind, lekker makkelijk, was lekker hoor maar de rest mag zij doen...'

Ik zeg natuurlijk niet dat jou vent zo denkt, en dat roept, of dat hij uberhaupt op de veiling werkt, misschien is hij wel (voor de buiten wereld) een zeer nette opgeschoten vent, dat weet ik natuurlijk niet, maar mij bekruipt dat gevoel een beetje.

Hij vind het wel makkelijk zo, dak om onder te slapen, eten krijgt hij, gefokt(sorry voor de 'term') heeft hij ook... dus wat zou je verder nog doen?
Schut hem eens wakker, hij was erbij op hét moment, het is ook zijn kind en dus mag hij zijn handjes in deze maanden even wat meer laten wapperen dan meneer voor ogen heeft, kom op wat zijn het nou nog? 2 maanden? dan beval jij, dan is het 'even' de zaken op de rails krijgen, als het eenmaal loopt, dan loopt het, maar daar is wel even wat energie voor nodig!!

Nogmaals het kind is van jullie SAMEN!

Is hij niet van plan om een beetje tegemoet te komen en rekening met je te houden deze (nog) 2 maanden en daarna helpen met de zorg voor het kindje dan zou hij van mij op mogen rotten...Kan je het beter alleen gaan doen...

'Het is geen konijn wat je 1 keer in de week een schoon hok geeft en wat worteltjes en narigheid naar binnen duwt'

Meid, kom op! je kan het! Met of zonder vent!
Schut het jong wakker, een ander leven is aangebroken!
Hij moet je helpen, je wil niet weten wat er kan gebeuren als je nu van alles gaat lopen sjouwen!

kelcy

Re: Ik word er zo ontzettend moe van ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 16:34

ik zeg wegwezen daar!! ik kom zelf uit een soort gelijke relatie (dan wel zonder kind) maar die kerel die vond ook dat ik nooit genoeg deed en dat ik hem verslonste maar onder tussen wel alles deed in het huishouden en hem probeerde te helpen met zijn financiele achterstanden enzo.

ik heb heel erg lang een plank voor me kop gehad maar ineens had ik het licht gezien en heb hem de waarheid gezegt.... toen heeft hij me aan de kant gezet!!! en das het beste wat me ooit overkomen is!!!

kies voor jezelf en je kleine uk!!! want dit is geen situatie zo en ookal beloofd hij nog zoveel beterschap.... geloof me het gaat er echt niet van komen...

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 16:44

vrouwke schreef:
En jullie hebben samen gekozen om zwanger te worden, las ik. Dan vind ik ook dat hij ook wel er iets aan mag doen om je te ontlasten.

Maar toch wat?
Weet je hoe het voelt om 7 maanden zwanger te zijn? :=
En zéker als je al de gehele zwangerschap zo ontzettend beroerd hiervan bent.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 17:13

jeetje zeg wat een verhaal.
kijk je hoort hier nu 1 kant van het verhaal , dus hoe het er precies aan toe gaat kan je niet zeggen.
wel vind ik in tegenstelling tot een andere topic gebruiker wel dat een man zijn zwangere vrouw als een prinsesje hoort te behandelen zover hij daar toe in staat is uiteraad.

15 uur werken en 7 maanden zwanger zijn op de manier waarom de ts zwanger is , vind ik meer dan een fulltime baan.
als je al ziet wat een enrgie een zwangerschap kost als je niet 'ziek'bent.
zwangerschappen worden niet voor niets 'gezonde ziekte' genoemd. er gebeurt heel wat in ene vrouwenlichaam en geest als ze in verwachting zijn en de man mag daar best wel voor wat ontlasting zorgen ( en nee daarmee bedoel ik niet dat hij alleen hoeft te poepen :+ )

ook vind ik het niet meer dan normaal dat een man die 40 uur werkt even voor het eten zorgt als hij thuiskomt.
als je zwanger en daarbij misselijk bent is het koken geen pretje.
eventueel zou ze wel vast de boodschapjes kunnen halen ( dagelijkse dingetjes )
en hij bijvoorbeeld de grote zware dingen eens per week.
de aardappeltjes schillen , groente klaarzetten , zodat hij alleen het vuurtje aan hoeft te zetten en het vlees een keer omdraaien.
ik vind wel dat je het huis aan kant kan houden , afwassen is geen wereldtaak ook niet als je zwanger bent.
ik zou denk ik een schema maken en dan elke dag iets doen , bijvoorbeeld maandag 2 wasjes 1 zelf ophangen en hij 1 doen.
afwassen meteen na het eten stofzuigen op dinsdag enz.
zo kan je elke dag een klein stukje bijhouden. laat je zien dat jij je inzet en hopelijk motiveer je hem daar weer mee.
als hij ziet dat jij je best doet zal hij misschien ook sneller wat doen.
als de tafel netjes opgeruimt en schoon is kan je ook makkelijker vragen ; zou jij de kopjes naar de keuken willen brengen schat?
als hij een hekel heeft ana het huishouden , kan je hem altijd nog bij te dragen in de kosten van een schoonmaakster.
al komt ze maar 2 uurtjes per week.
even om te dweilen de badkamer en keuken soppen enz.
hoeft echt niet duur te zijn...
of misschien kan je moeder je wat ontlasten?

wil hij op geen enkele manier meewerken , dan ben ik bang dat je voor jezelf en je kindje moet kiezen .
volgens je porfiel ben je 20 en je vriend 35... kom op , hij moet zijn verantwoordelijkheden kennen. tis verdorie geen kinderspeeltuin....

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 17:32

Schop hem de deur uit, dit verdien je toch niet! :(:)

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 17:40

En toch denk ik dat het een heel groot deel miscommunicatie is en een deel onwetendheid, beide kun je oplossen bij een relatietherapeut.
Je komt mij over als iemand die gerechtigheid wilt, voor je zwangerschap had je niet zoveel te zeuren omdat de dingen gewoon goed gingen, en toen je zwanger werd, werd dat natuurlijk anders.
Daardoor ben je waarschijnlijk meer gaan klagen (ik voel me zo ziek, misselijk etc.), wat niet meer dan je goed recht is natuurlijk.
Echter voor de meeste mannen (deels door de onwetendheid), werkt dat afschrikkend, en jaag je hem weg. (de man snapt niet waarom je zoveel klaagt, dat deed je normaal toch ook niet?).

Grote kans ook dat de gevoelens voor dat meisje niet bestaan omdat hij tekort komt, maar omdat hij zich weggejaagd voelt en ook behoeftes heeft, een luisterend oor etc.

Oplossing tot dat probleem is vaak simpeler dan je denkt, een andere formulering van je zinnen, uitleggen wat zwangerschap kan inhouden (zonder het geklaag) en veel praten over hoe je je voelt en waarom je je precies irriteert (wel pas doen als je afgekoeld bent).
Daar kun je heel goed hulp bij krijgen via een therapeut. :j

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 18:03

meid, ik zou hem de deur uit zetten!

ik weet niet wat hij dacht toen jullie het over kinderen hadden maar ik verzeker je, je hebt echt geen behoefte aan een groot kind erbij als je die echte kleine moet verzorgen
want zo gedraagd hij zich nu
als de kleine is geboren ben jij waarschijnlijk helemaal aan het eind van je latijn en als hij nu al geen zin heeft om een poot uit te steken , zelfs niet als je het hem vraagt, dan wordt het over 2 maand echt niet anders
huilende baby, doodmoede moeder, steeds voedingen en verzorgen van de kleine
je vriend heeft dan nog minder aandacht van jou als nu
hij is duidelijk niet het zorgzame type en vind dat jij dat maar moet zijn en dan vooral voor hem
maar eerlijk, een vent die zijn zwangere vrouw laat slepen met gasflessen, die is echt gek :(

bedenk verder dat het heel vaak zo is dat een gestresste zwangere vrouw ook een druk kind krijgt
neem nu je rust zodat je kind ook leert in ritmes te slapen en wakker te zijn, nu al in je buik, anders doet ze dat ook niet als ze straks geboren is

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 18:14

_Chanel_ schreef:
Sorry hoor TS maar als jij je nu al druk maakt en zelfs een topic opend om over hem te klagen ga dan lekker bij hem weg.

Als je echt van hem had gehouden dan had je zijn tekortkomingen wel geaccepteerd.

@Chanel: een grotere plaat voor je kop bestaat er werkelijk niet. Ik ben niet iemand die klakkeloos opgeeft, maar van een 7 maanden zwangere vrouw verwachten dat ze met 36 kilo gaat zeulen... als jij die 'tekortkoming' van hem zou accepteren, vind ik je best sneu. Want dat is nml NIET normaal.

Verder vind ik je kortzichtig en trek je gelijk conclusies zonder eerst te vragen hoe de vork in de steel zit. Dat horkentopic had ik ook echt wel geschreven als ik niet zwanger zou zijn geweest, want zo denk ik namelijk al een heeeeeeeeeeeele tijd.

Anyway, veel plezier met je leven, maar vergal mijn topic niet met zinloze one liners en oppervlakkige inzichten

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 18:15

Mallow schreef:
lieve meid, het enige wat ik kan denken is, wegwezen daar.

Jij zit vol stress, trekt het niet meer. Je bent niet meer misselijk in je zwangerschap, dus je zou hier lekker van moeten genieten. Dit hoort hij te begrijpen.

Hij is helemaal klaar na 40 uur werken? Wat een vent is dat? en WAAR zijn zn ballen gebleven? Hoe ziet hij het voor zich? als die kleine er dalijk is?
Echt vent hor! NOT.

Dat is wat ik zo'n beetje dagelijks te horen krijg... hij werkt 40 uur.... jah, en ik onderhoud dagelijks een mini mens in me!!!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 18:17

Saskiaatje schreef:
vrouwke schreef:

Maar toch wat?
Weet je hoe het voelt om 7 maanden zwanger te zijn? :=
En zéker als je al de gehele zwangerschap zo ontzettend beroerd hiervan bent.

ja dat weet ik.

Maar dan nog.
Wij weten niet hoe hij denkt?
Wij horen het verhaal van 1 kant.
Misschien heeft die wel een reden, wie zal het zeggen.

Ze zijn allebei nog jong, erg jong.
En mannen zijn vaak kinderlijker dan vrouwen. :D

Ik ben de jongste van 14 kinderen, me moeder heeft altijd alles alleen gedaan.
Me vader had ook werk de hele week.
En vroeger hadden ze geen wasmachine en noem maar op.
Toen was het allemaal nog erger.
Laatst bijgewerkt door Birdie60 op 26-08-10 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 18:18

russel schreef:
Bolerotjee, het is natuurlijk ook de vraag waarom TS die gasfles gaat lopen slepen, die kan ze ook laten staan.

Ik roep ook wel eens, "ik ben geen bouwvakker, dat doe jij maar, daar heb ik geen kracht voor..". en dan loop ik gewoon naar binnen. Daar ga ik geen ruzie over maken....

Euhm... wie zegt dat ik het heb gedaan? Ik verrot het, want dat is gewoon ronduit slecht voor die kleine. Maar het komt er wél op neer dat IK mag gaan regelen dat er gas komt. Want hij doet het niet, en IK kan dan niet douchen of koken....
En HIJ is de dag erna weer aan het werk en tegen de tijd dat ie terug komt is de gashandel ook alweer dicht.
Oftewel, in dit geval was het belangrijker om een half uurtje vroeger bij zn broer te zijn dan zn zwangere vriendin te ontlasten

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 18:19

[/quote]
En mannen zijn vaak kinderlijker dan vrouwen. :D[/quote]

DE reden dat ik in eerste instantie al voor een vent van 35 ben gegaan, aangezien iets van mijn leeftijd zo hopeloos op een drama uitloopt... helaas, hij gedraagt zich niet als 35

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 18:20

In mijn relatie zijn de paarden en de zorg ook voor mij, máár hij is wel mijn eerste vervanger bij ziekte etc.
Hij heeft voor mij gekozen en ik ben er mét paarden, dat zegt hij zelf ook.
Zeker bij een zwangerschap waar je samen voor kiest, lijkt het mij erg vanzelfsprekend (al moet je natuurlijk alles bespreken) dat hij moet helpen om haar te ontlasten.[/quote]

Maar hij kan toch beter zijn energie in het huishouden steken zaodat ze zelf nog de paarden kan doen?
Ik kan me heel goed voorstellen dat, als je werkelijk niks met paarden hebt, geen zin hebt om elke dag de paarden te voederen etc.[/quote]

Ik DOE mn paarden zelf, het zou alleen fijn zijn als hij eens langsreed vanuit zn werk om hooi neer te gooien. Ik vraag um niet om te mesten of poetsen oid. Alleen hooi neergooien, meer niet.
Hoe moet ik dat straks doen dan? Als ik net ben bevallen, hopen dat de paarden het ineens zelf gaan doen?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 18:21

Citaat:
En mannen zijn vaak kinderlijker dan vrouwen. :D

Citaat:
DE reden dat ik in eerste instantie al voor een vent van 35 ben gegaan, aangezien iets van mijn leeftijd zo hopeloos op een drama uitloopt... helaas, hij gedraagt zich niet als 35

ja die kunnen ook erg zijn. :D

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 18:23

russel schreef:
Weetje als ik de openingspost lees en lees dat ze al na 1 week is gaan samenwonen en na 1 jaar een kind wil. Dan is ze gewoon makkelijk, bekijkt ze alles van de makkelijke manier en dat is wellicht ook wel de reden dat hij haar zo leuk vind...maar nu is ze zwanger en loopt ze heel de tijd moeilijk te doen en te fitten.

Dat hij niet helpt is een vorm van verzet.....dat is een manier om een conflict de baas te blijven....mannen gaan negeren en hun eigen ding doen als ze vrouwen vinden zeiken.

Als hij het zat is, is hij weg en dat is niet wat TS wil anders wat het al stuk, maar het is misschien wel bijna stuk en daar kan je spijt van krijgen TS...

Waar is je lach en gemakkelijke levenshouding die jullie bij elkaar bracht?? want ook op die manier kun je weer zorgen of hij samen met jouw de rotklussen doet en voor je klaarstaat. Maar een boze en geïrriteerde man gaat niet zeggen, "lief, ga maar lekker zitten, ik ga huishouden doen en koken en als je boos wordt heb ik je nog meer lief".

Dat ik na 1 week samen ga wonen en na 1 jaar voor een kind besluit te gaan bestempeld mij gelijk als 'makkelijk'. Nou laat ik je uit die droom helpen, zo gemakkelijk ben ik nooit geweest. Ik verwacht, ondanks je 40 urige baan, dat je ook gewoon even wat doet in het huishouden. Zou ik nou helemaal niet werken, is het een ander verhaal, maar gewoon even iets doen is heus niet teveel gevraagd...

Daarnaast vind ik dat als ik me helemaal openstel, al mn gevoelens blootgeef en zelfs zowat voor hem UITSPEL hoe ik het graag zou zien, hij daar dan prima op in kan haken. Nee, veeg het gewoon lekker van tafel! Doet je relatie goed

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 18:25

sta je op een pensionstal of op je eigen stekkie?

Anders zou ik zeggen, stalgenoot? die heel lief is?

heb je dat wel al tegen hem gezegd of aan hem gevraagd? zoals je het hier nu neer zet?

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 18:26

vrouwke.... vind jij 35 jaar jong?

zelfs voor een vent vind ik dat toch wel volwassen eigenlijk.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 18:28

Equidea schreef:
En toch denk ik dat het een heel groot deel miscommunicatie is en een deel onwetendheid, beide kun je oplossen bij een relatietherapeut.
Je komt mij over als iemand die gerechtigheid wilt, voor je zwangerschap had je niet zoveel te zeuren omdat de dingen gewoon goed gingen, en toen je zwanger werd, werd dat natuurlijk anders.
Daardoor ben je waarschijnlijk meer gaan klagen (ik voel me zo ziek, misselijk etc.), wat niet meer dan je goed recht is natuurlijk.
Echter voor de meeste mannen (deels door de onwetendheid), werkt dat afschrikkend, en jaag je hem weg. (de man snapt niet waarom je zoveel klaagt, dat deed je normaal toch ook niet?).

Grote kans ook dat de gevoelens voor dat meisje niet bestaan omdat hij tekort komt, maar omdat hij zich weggejaagd voelt en ook behoeftes heeft, een luisterend oor etc.

Oplossing tot dat probleem is vaak simpeler dan je denkt, een andere formulering van je zinnen, uitleggen wat zwangerschap kan inhouden (zonder het geklaag) en veel praten over hoe je je voelt en waarom je je precies irriteert (wel pas doen als je afgekoeld bent).
Daar kun je heel goed hulp bij krijgen via een therapeut. :j

A. Nee, ik klaag juist helemaal niet. Weetje wat ik zei als ik kotsend boven de plee hing (en dan bedoel ik ook echt op moment supreme): het is voor een goed doel, ik doe dit voor die kleine....
Dus klagen? Nee, daar heb ik een hekel aan. Maar als ik zeg dat mijn eerste 5 maanden verre van makkelijk waren, dan kláág ik al.

B. Normaal vraag ik gewoon even of hij wil koken. Moet ik dit dan helemaal zo gaan formuleren: goh lieverd, ik ben vandaag niet zo lekker, dus ik zou het zeer op prijs stellen als jij alsjeblieft voor een keertje zou willen zorgen voor het eten. Uhm... wie behandeld dan wie als prinsesje???

C. Ik doe de laatste tijd niet anders dan mn gevoelens uitstorten en vertellen hoe ik me voel (beroerd dus). En wat krijg ik te horen? 'Je bent niet de enige met dingen aan zn hoofd'. Nou, owkeej, geen leuke reactie, maar vertel... wat is er dan? Bang voor het vaderschap? Vertel op, práát erover.
......................................................... doodse stilte......................................
Want hij práát dus niet over zijn gevoelens. Athans, alleen dat ik teveel loop te zeuren en hem met rust moet laten.

Als ik vraag hoe hij tegen het opvoeden aan kijkt, is de reactie : nu geen zin om over na te denken of te praten.
Ohjah, echt een onderwerp wat je wil bewaren voor als die kleine tussen je in staat...

Dus ik praat als brugman, probeer alles om hem in te laten zien dat dit echt niet gaat zo en ik me met de dag slechter ga voelen, maar alles word van tafel geveegd, en hij plukt alleen de dingen eruit die hij weer tegen mij kan gebruiken..

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 18:28

hi ,ik heb alleen de eerste 2 pag. gelezen en ik zou er zo klaar mee zijn, kiepen die vent! lekker voor jezelf en ukje gaan zorgen . neem van mij aan je doet je kind er een plezier mee als ze straks een vrolijke alleenstaande moeder heeft in plaats van een ongelukkige en ruziende papa en mama..
heel kort en bondig maar zoals ik jouw verhaal lees denk ik die man is geen vrouw en kind waard, hij zou je moeten steunen en voor je zorgen en je niet laten steunen ;)
sterkte