Nee, ik slik dan liever een pil of gebruik een condoom. Lijkt me toch net ietsjes veiliger, deze methode klinkt niet zo...LindyH schreef:Ik heb er goede ervaringen mee.
Of heel veel geluk.

Nee, niet iedereen heeft een regelmatige cyclus. Daarbij zijn er ook nog spermacellen die net wat langer leven dan de rest en het soms wel twee dagen uithouden...
Las net dat mensen hun eisprong konden voelen, dat vind ik wel grappig. Zelf heb ik dat niet, maar ik heb dan ook geen menstruatiepijnen.

maar je zou er wel rekening mee kunnen houden, want er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in. Maar ik zou er niet blind op vertrouwen. 
Maarja, als ik weer 'n vent heb komt dat probleem natuurlijk vanzelf wel weer om de hoek kijken.....
Ik blijf toch bij de pil, want dat bevalt me goed. Ik vind het troep, maar liever dit dan een kind.
Je methode klinkt wel interessant maar voor mij zou het geen optie zijn aangezien ik echt een ontzettende hekel aan condooms heb en ik slik liever snel een pilletje 1 keer per dag dan dat ik telkens moet meten. Maar misschien dat het een optie is voor mensen die slechte ervaringen hebben met de pil, alhoewel ik liever voor iets veiligers zou gaan zoals een spiraaltje.