Ben erg benieuwd naar de foto, kan het me écht niet indenken. Ik heb zelf 2 tanden te weinig boven, hier is verder niks mee gebeurt en heb er gelukkig geen last van.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ook doen de plekken in mijn mond regelmatig pijn, maar gelukkig is dat makkelijk te verhelpen. Ook eet ik nog steeds geen toast en dat soort harde koek enzo, omdat ik dat gewoon nog niet fijn vind. ik zou het wel kunnen hoor! rechts dan,, links hebben ze zoveel gedaan, dat durf ik nog niet 
Brainless schreef:Mijn zoon heeft boven een dubbele rij tanden gehad, gelukkig zijn die vanzelf eruit gekomen.
Mijn dochter heeft 2 tanden dubbel gehad. 1 is daarvan zelf eruit gekomen, de andere hebben ze eruit gehaald bij de tandarts.

maar nu moet ik over 5 jaar nog een x 4 d'r uit ofzoo en over 2 weken weer voor controle naar ziekenhuis. _janet_ schreef:14 te veel is volgens mij veel erger dan te weinig
Het enige wat ik heb ik spleten tussen mijn voortanden en hoektanden. Wat ook niet weg gewerkt kan worden.
nynkeline schreef:nou opzich wel maar niet genoeg.. Ze hebben echt alles (kiezen en al) naar voren gehaald want ik had echt overal ontzettend veel ruimte.
Alleen ik kon geen spalkje erachter om het zo te houden. Dus had een nachtbeugel een jaar, toen mocht ik het langzaam afbouwen en nu dus niks meer maar dan gaat het toch na een tijdje weer wat uit elkaar.
Dat opvullen hebben ze dus ook bij mij gedaan
hihi