thanks dames
bonnefooi .. deze wedstrijd gaan we niet winnen
maar ben er wel van plan een endurance wedstrijd van te maken
maar om je te beantwoorden
7e na 28 jr dachten we eindelijk "normaal"te kunnen gaan leven en
alles overwonnen te hebben
en toen werden we ongenezelijk ziek
in razend tempo op elkaar volgend
spier reuma
pees reuma
k
artrose
artritis
met regelmatig een bot vlies onsteking en
vanwege de fantastische .. afweer de ene gekke griep oid na de andere
altijd leuk als het neefje van de burman van een kennis in me god weet welk warm land op
vakantie is geweest
zit nog ergens een buikbreuk ..maar na 4 jr heb k daar eindelijk mee om leren gaan
simpel .. als je opgezwollen bent niet fietsen niet rennen niet hinkellen niet over hobbels in de weg willen rijden
niet niezen niet paardrijden oig niet draven oid
maw leker stil blijven zitten
en och de hernia die regelmatig weer opspeelt ook daar leer je mee leven
paardrijdden doet wonderen voor de rug en de spierklachten
maar voor nu met de vermoeidheid en soms iets te veel pijn etc
dat is als we der op kunnen komen , benen werken vaak niet mee , staat dat op een zeer laag pitje
zoals mijn pa al tijd al zei .. als hinkellen zeer doet moet je niet willen hinkellen
maar okee sindsdien is dit de 3e tijdsverlenging op naar de 4e ...
en tussen door 3 hartaanvallen en een nabloeding die kantje boord was met een spoed ok
(ben nog steeds beetje boos op 112 die niet wilde komen idem voor de docterspost
en de arts in het ziekenhuis die in het bijzijn van mijn kleine tegen mijn man zei "blijf maar hier vannacht , durf niet te graranderen
dat ze de ochtend haald ofdat die niet even mijn man appart kon nemen , danny was 9 .. (was er zelf al uren niet meer bij maar werd erg boos toen k t hoorde naderhand ..kan er nog niet overuit)
de virusjes griepjes onstekingen ed met 40+ (en dan in de regel niet een dagje met een basis temp van 36.2 die niet geheel volgens planning liepen en in het ziekenhuis aan een infuusje werden opgelost tellen we niet mee )
dus 7 + 4 = 11 en we spelen nu in de 3e inning van deze endurance en hopelijk horen we over 3 weken dat we voor de 4e inning
kunnen mogen gaan !
durf er zelf nog niet te hard op te hopen , bang voor de klapper
die we toch ooit gaan krijgen , maar jhopelijk niet over 3 weken
tja deze wedstrijd gaan we uiteindelijk niet winnen
maar ben er wel van plan een zo lang mogelijke wedstrijd ./ endurance van te maken
iedere dag is er 1 !
voor nu ben k naar de kalote .. hele nacht lopen spouwen en de achterkant doet gezellig mee
lopen zweten als een otter , temp verhoogd , blaren in de mond
al met al is het weer gezelli
leuk zo'n chemotje
hop dat de klachten snel afnemen
begin de klappen van de zweep te kennen en de foefjes op minder klachten
k ga ff liggen en maak de comp vrij voor manlief
morgen weer een dag
het zonnetje schijnt , geniet ervan