Als ik je een tip mag geven: Koop er even 2. Twee weken zeggen een stuk meer dan 1 week uitproberen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lafayette schreef:Ik ben vandaag bij mediq apotheek geweest, daar introduceren ze nu een nieuw merk, ze willen nog een 2de keus aan de klant geven naast vichy. het merk het Avene. Het setje bestaat uit een reinigingsmelk, tonic, dagcreme en een maskertje voor €3,50 en het is ongeveer voor een weekje. Ben benieuwd of het bevalt. https://www.mediq-apotheek.nl/modules/v ... g_234_open
mijn vriend werkt namelijk bij mediq, als leidinggevende in het magazijn, kan ie het vast wel een keer voor me meenemen

Bellona_K schreef:Mijn huid is gevoelig en ik zou niet weten wat ik zou moeten gebruiken, haha
Heb vanalles al geprobeerd, goedkoop zoals hema, nivea, etos, hegron, gemiddeld zoals de bodyshop en l'oreal, en duur zoals vichy en estee lauder.
Tijdelijk doe ik nu mijn huid zachtjes scrubben met zo'n handschoen, en daarna een vaseline maskertje geven (dat laatste een paar keer per week, dat eerste 2x per dag)
Bellona_K schreef:Mijn huid is gevoelig en ik zou niet weten wat ik zou moeten gebruiken, haha
Heb vanalles al geprobeerd, goedkoop zoals hema, nivea, etos, hegron, gemiddeld zoals de bodyshop en l'oreal, en duur zoals vichy en estee lauder.
Tijdelijk doe ik nu mijn huid zachtjes scrubben met zo'n handschoen, en daarna een vaseline maskertje geven (dat laatste een paar keer per week, dat eerste 2x per dag)

Doordat ik veel met hydrocortiderm heb gesmeerd heb ik nu weer last van pigmentvlekken als ik mezelf niet goed bescherm tegen de zon. 2 zwangerschappen hebben daar uiteraard ook aan meegeholpen.

Fury08 schreef:Ik heb bij een parfumerie gewerkt, en daarna bij een drogisterij die luxe merken verkocht.
Ik heb verschillende curcussen gevolgd in huidverzorging en de producten hiervan, en ik kan zef erg weinig op mijn huid hebben.
Ik gebruik ook het 3 stappen sytsteem van Clinique, ik ga ook niet meer van dit merk af. Ook gebruik ik make-up van Clinique.
Clinique is geurloos, je kan er haast niet allergisch voor zijn, het trekt snel in je huid. En boven dit alles kan ik ook resultaat zien en voelen! Dit zijn allemaal dingen die ik persoonlijk erg belangrijk vind!
Gebruiken mensen een productlijn puur gebaseerd op etherische olien en planten etc. dan zal je veel meer mensen zien die voor een product uit de lijn allergisch zijn.
al zijn de grotere flessen in verhouding wel goedkoper en kun je je eigen stappenpakket samenstellen als bepaalde producten niet helemaal bevallen..