IndianLady schreef:Ik heb geen idee waarom ik nog nooit een dildo gebruikt heb (of eraan gedacht heb) En nee ik vinger mezelf ook niet
nou begin daar dan eens mee
dan lijkt mij dat je vertrouwder wordt met je lichaam
en dan voel je je op ten duur ook wat gemakkelijker met dat soort dingen
je mag toch echt wel genieten van jezelf hoor!!

), want ook al krijg je hier goede tips, vertelt iedereen je dat je niet raar bent en ondanks dat je vast wat aan dit topic hebt: het blijft een probleem waar je inderdaad niet tijdens het avondeten met je ouders over begint en wat je ook niet snel met je vriendinnen bespreekt. En ik kan me voorstellen dat, ondanks dat het écht niks is om je voor te schamen, je je toch schaamt voor het feit dat je 'al zo oud' bent en nog geen seks hebt gehad. Maar ook daarin ga ik mee met mijn voorgangers. Er zijn zóveel mannen die zóveel liever een meisje hebben die voorzichtig met haar lijf is, dan een meisje die alle soa's al een keer heeft gehad, vier keer abortus na een one night stand heeft moeten plegen en in het dorp de bijnaam 'matrasje' heeft. Echt.
Maar misschien is het wel leuker om een keer zo een winkel in te lopen. Er lopen daar dagelijks honderden mensen in en uit, eerste keer natuurlijk met rode konen (er zijn een hoop bizarre dingen te koop op deze wereld.. 

.