Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

appelflap2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:00

IndianLady schreef:
Ik heb geen idee waarom ik nog nooit een dildo gebruikt heb (of eraan gedacht heb) En nee ik vinger mezelf ook niet :n

nou begin daar dan eens mee :+
dan lijkt mij dat je vertrouwder wordt met je lichaam
en dan voel je je op ten duur ook wat gemakkelijker met dat soort dingen
je mag toch echt wel genieten van jezelf hoor!! :D

Lauratje_88

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:06

Mijn eerste keer paste het ook niet zo goed maar na een beetje 'oefenen' gaat het wel hoor. Als je opgewonden bent dan veranderd er inderdaad veel daar beneden.
Niet vergeten dat er kinderen door kunnen dus zo een penisje zal ook wel gaan.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:07

Kinderen gaan wel even door 10cm ontsluiting. :')

Jolliegirl

Tussen kids en een penis zit een heel verschil.
En dat kan je niet vergelijken met elkaar :=

Maar... de boel rekt vaak wel.

Lauratje_88

Bellatrix schreef:

Mja ok :D

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:08

Wat een poedersuiker (hihi, sorry voor de woordspeling. O:) ), want ook al krijg je hier goede tips, vertelt iedereen je dat je niet raar bent en ondanks dat je vast wat aan dit topic hebt: het blijft een probleem waar je inderdaad niet tijdens het avondeten met je ouders over begint en wat je ook niet snel met je vriendinnen bespreekt. En ik kan me voorstellen dat, ondanks dat het écht niks is om je voor te schamen, je je toch schaamt voor het feit dat je 'al zo oud' bent en nog geen seks hebt gehad. Maar ook daarin ga ik mee met mijn voorgangers. Er zijn zóveel mannen die zóveel liever een meisje hebben die voorzichtig met haar lijf is, dan een meisje die alle soa's al een keer heeft gehad, vier keer abortus na een one night stand heeft moeten plegen en in het dorp de bijnaam 'matrasje' heeft. Echt. :)

Ik denk dat de tip over 'jezelf' ontdekken, één van de beste is. Als jij weet welke aanraking je lekker vindt, waar je gevoeligste plekjes zitten, waar je opgewonden van wordt, etc, zal dat je alleen maar kunnen helpen als je echt seks met iemand anders hebt. Een kleine vibrator of dildo (wel echt een kleintje doen dan!) kan daar zeker bij helpen en is leuk. :o :D Gelukkig is het echt niet meer iets om je voor te schamen, lekker met jezelf spelen en daar eventueel wat hulpmiddelen bij gebruiken. Als je eenmaal de 'feeling' hebt, zal je je ook een stuk zekerder over jezelf en 'the moment supreme' voelen. :)

Christine le Duc heeft zoveel speeltjes, echt voor elk wat wils. Ook een webshop trouwens, snelle levering. :P Maar misschien is het wel leuker om een keer zo een winkel in te lopen. Er lopen daar dagelijks honderden mensen in en uit, eerste keer natuurlijk met rode konen (er zijn een hoop bizarre dingen te koop op deze wereld.. :') ), maar je kan dan wel alles zien en de grootte een beetje bekijken. :)

Have fun met jezelf, hoe meer je vertrouwd raakt met je eigen lichaam, hoe makkelijker je je kan ontspannen. Je zal zien dat er bij jou ook écht wel wat inpast. Vaginisme zou ik echt niet aan denken, dat word te pas en te onpas geroepen, ga eerst maar eens ontdekken wat je lekker vindt en hoe je het makkelijkst ontspant.

Hihi, bokt blijkt ineens vol te zitten met seksuologes. En over seksuologes gesproken, zou dat niks zijn? Wel een héle grote stap over een héle hoge drempel, maar misschien iets om over na te denken. :)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-10 22:13

Myuki, je slaat de spijker op zijn kop :j

Het is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik ga dan zeker dankbaar gebruik maken van de tips die ik gekregen heb.
Naar de HA of een seksuologe gaan vind ik nog te vroeg, laat ik eerst zelf maar eens kijken.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:14

Ja, ik ga met Ilona mee. :j
Misschien wordt het eens tijd voor een bezoekje ergens. :=

daydream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:15

Bekkenbodemfysio kan ook nog, en volgens mij heb je daar geen verwijzing voor nodig!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:15

Boktmeeting naar Christine le Duc :))

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:16

Jolliegirl schreef:

Dan komt iedereen incognito. :=

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-10 22:17

_O-

Vraag me alleen af of de Christine hier in Ede ook zo druk bezocht word.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:18

Bellatrix schreef:
Jolliegirl schreef:

Dan komt iedereen incognito. :=

Neehoor... ik kom als Jolliegirl... :P

appelflap2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:19

IndianLady schreef:
Myuki, je slaat de spijker op zijn kop :j

Het is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik ga dan zeker dankbaar gebruik maken van de tips die ik gekregen heb.
Naar de HA of een seksuologe gaan vind ik nog te vroeg, laat ik eerst zelf maar eens kijken.

Bellatrix schreef:
Ja, ik ga met Ilona mee. :j
Misschien wordt het eens tijd voor een bezoekje ergens. :=

veel succes en flink oefenen daar beneden ;) :+
:o

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:22

Hahaha! :D _O-

Ik wil ook wel een keer naar Christine le Duc, maar durf eerlijk gezegd ook niet alleen :o

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:22

Ja leuk! De Christine le Duc is echt leuk hoor! :D Van de week nog geweest, net zo leuk als de Divoza (oké, nee, dat lieg ik..). Ik ben in voor een boktmeeting. 8-)
En voordeel is dat je dan alsnog zélf 'aan de slag' kan gaan. Hoef je niet voor naar de huisarts ofzo, inderdaad. :)

Veel plezier!

Een opblaasbare die in dit topic genoemd wordt. Lijkt me, zeker met jou/jullie probleem/angst een goeie, hoeft er niet gelijk zo'n 'negerkanon' naar binnen, hihi. :D

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:42

xDramaQueen schreef:
Bellatrix schreef:

Dat doet al pijn als ik er alleen al aan denk. :+
Sterker nog, ik heb het zelf wel geprobeerd (toen ik opgewonden was) en dan nog werd het niet wijder.
Ik vind het met recht een vreselijk enge gedachte dat er ooit een penis in zou 'moeten'.

niet erg motiverend maar ik ben en blijf altijd nauw, ik heb in t begin ook vrijwel altijd pijn wanneer ik een nieuwe relatie begin en we hebben voor t eerst seks, vaak de 2de en 3de keer ook, en wanneer er weer een week tussen zit trek ik ook dus weer terug en beginnen we weer van voor af aan :=

ik vind dat t best iets is om trots op te zijn eigenlijk, op latere leeftijd maagd :j

Ik pas precies in het bericht wat je hierboven schrijft, ik had niet verwacht dat ik de enige zou zijn maar toch fijn het te lezen ;)

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 22:48

Ik ben ook voor een meeting bij Christine le Duc. Ik vind Christine le Duc trouwens wel de fijnste sexshop, zowieso hier in Groningen. Heb bij een andere nog een opmerking gehad toen ik glijmiddel haalde, vriend was der bij.. Neuh vond dat niet prettig. En vond de meeste sexshops in Amsterdam erruuuug vrouwonvriendelijk. Nee doe mij Christine le duc maar of gewoon een webshop!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 23:06

Volgende maand is de Kamasutrabeurs O:)

De eerste stap is toch wel ...ehm...met jezelf spelen om het maar lekker plat te zeggen. Zodat je wat meer vertrouwd raakt met je eigen 'pruimendoos'. Je kunt steeds een stapje verder gaan door bijvoorbeeld een vibo of dildo etc te gebruiken. De meeste tips zijn al wel gegeven in dit topic, ik hoop dat je er wat mee kan :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 23:10

IndianLady schreef:
_O-

Vraag me alleen af of de Christine hier in Ede ook zo druk bezocht word.

Straks wel 8-) haha nee ik wil er ook graag nog eens heen haha

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 23:18

Bellatrix schreef:

Ontsluiting op je baarmoederhals, daar hoeft je vent gelukkig NOOIT doorheen hoor?

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 23:23

poes schreef:
Bellatrix schreef:

Ontsluiting op je baarmoederhals, daar hoeft je vent gelukkig NOOIT doorheen hoor?

Hihi. :D

Net onder de douche moest ik nog aan dit topic denken (nee, nee, niks vulgairs.). Zag me een scene voor me, waarin IndianLady voor het eerst met een man naar bed gaat en héél vrolijk en opgelucht uitroept: "Oooh, hij is gelukkig helemáál niet groot!" Arme man ook een minderwaardigheidscomplex voor de rest van zijn leven.. :') Penislengte bij mannen is zoiets als maatje 36 bij vrouwen. :+

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 23:39

Weet niet of ik nog wat kan toevoegen, wil gewoon ff zeggen dat ik hetzelfde probleem had als de TS. Tampons geprobeerd, verschillende soorten, allemaal erg moeilijk (en pijnlijk). Heb wel eens voorzichtig geprobeerd met een vingertje, zelfde effect.
Maar wat aangemodderd met vieze maandverbanden, tot een paar jaar later..!

De 1e x met mijn vriendje dus. Ik had geen schrik, maar daar beneden was alles even verkrampt als het was toen ik graag eens een tampon wou proberen.. Nou vriendje was een doorzetter, wel lief hoor, en deed eigenlijk niet zo veel pijn. (Nu ja, wat ie daarvoor probeerde met zijn vingers deed énorm veel pijn, maar dat wou/durfde ik niet laten merken :+ ) Sinds die dag is alles daar beneden lekker ontspannen en kan ik ook gewoon tampons gebruiken.

Dus uhm, conclusie is dat ik heb moeten wachten op seks voor ik tampons kon gebruiken.. Dus zal de tip van de boel 'op te rekken' met iets wel een goeie zijn denk ik. Succes ermee! ;)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 23:43

Hee, dames die nog maagd zijn... Het meeste is al gezegd, maar dit kan niet vaak genoeg gezegd worden: wees er alsjeblieft trots op, dat mag echt! :)

Ik stem trouwens helemaal voor die meeting! Wie opent het topic? :D

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 23:46

Eindelijk zulk topic.
Was er zelf al een tijd over aan het twijfelen om dit te openen.
Mijn probleem ligt anders maar is toch vergelijkbaar met het van de TS.
Ik heb al een keer of 50 (is maar om er een getal op te plakken) seks gehad en ik heb eigenlijk ook nooit pijn van het inbrengen van een tampon. Maar toch heb ik meestal pijn tijdens de seks, vingeren met meer dan 2 (soms zelfs met 2) is gewoon onaangenaam. In de meeste standjes doet penetreren ook ongelofelijk veel pijn. In andere standjes voel ik dan weer bijna niets; maar genieten van seks (penetreren) doe ik eigenlijk niet. Het is daar beneden gewoon niet groot genoeg heb ik het idee.... ;(.

Ts, het feit dat je maagd bent, siert je alleen maar!