Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

daantjuhhh schreef:Amanda_T schreef:Ik zou gerust bloed willen doneren, heb alleen binnen de laatste 12 maanden een tattoo laten zetten. En de nieuwe komt precies 12 maanden nadat de eerste gezet is. Dus helaas...
Je kunt het altijd in je hoofd houden, voor misschien over een paar jaar?
gamblerlover schreef:Ik probeer dus al tijden donor te worden. Bij ons in de omgeving komt er eens in de zoveel maanden in een buurthuis een dag waar je kunt doneren. Echter.. Zijn deze dagen vaak onder kantooruren... daardoor kan ik dus niet ivm mijn werk... Erg jammer, want ik wil graag doneren..
wollie27 schreef:bloed te kort het is toch schandalig ik gaf altijd bloed tot ik zwanger werd daarna weer aangemeld tot 3 of 4 keer maar krijg steeds geen oproep dus ik heb het opgegeven ik denk dan graag of helemaal niet ik blijf niet bellen met de bloedbank dat ik wil doneren.
dus geen worder als dat meer gebeurd komt er ook wel een tekort helaas want het blijkt wel weer in jouw verhaal dat het dus hard nodig is
superlotje schreef:gamblerlover schreef:Ik probeer dus al tijden donor te worden. Bij ons in de omgeving komt er eens in de zoveel maanden in een buurthuis een dag waar je kunt doneren. Echter.. Zijn deze dagen vaak onder kantooruren... daardoor kan ik dus niet ivm mijn werk... Erg jammer, want ik wil graag doneren..
Dan kun je er ook voor kiezen om te gaan doneren op een grotere locatie van Sanquin, met ruimere openingstijden. Dat doe ik ook omdat het anders niet met mijn werk is te combineren. Hier kun je dichtstbijzijnde locaties opzoeken.