HELP:gebeten: wie heeft dit nog meer gehad? (Met jakfoto)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

justmenatas

Re: HELP:gebeten: wie heeft dit nog meer gehad? (Met jakfoto)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 12:01

Ik heb dit soort plekken standaard als een steekebeesten mij te grazen heeft genomen. Laatst in me knieholte, me huid stond zo gespannen dat ik me poot niet eens meer kon buigen.
Het rare is dat ik volgens mijn huisarts totaal niet allergisch ben tmaar iedereen wel altijd helemaal hysterisch reageerd als ze mijn plekken inclusief vochtbulten zien. Het enige wat ik doe als die vochtplekken op een vervelende plek zitten is ze bedekken met een plijster/ verbandje. Verder zo min mogelijk proberen eraan te zitten, en een asprine slikken want ben er ook altijd hondsberoerd van.
Meestal zijn die plekken bij mij binnen 5 hooguit 8 dagen verdwenen hoor, succes ermee!

Valencia2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 12:25

Hey Justmenatas, dank je voor je info. Ik slik nu sinds 4 dagen penicilline en de plek is minder rood en minder groot, toch blijf ik nog wel blaasjes houden, al is ook dat iets verminderd. Ik moet dus nog even 4 dagen wachten;)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:56

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:01

ik heb dit al een paar keer gehad van een daaz,vooral als ze mij steken op mijn kuit.
heb er meestal een week tot 2 weken last van en dan trekt het ook weer weg.
echt kei vervelend,beetje koelen wil nog wel eens verzachten.

bolerotjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:21

aahhh een grunninger!
ben je naar de praktijk vant damsterdiep geweest?

zoja
echt een poep praktijk! ik ben er al een paar keer geweest ..
dat ze zeiden van niks aan de hand hoor ga maar weer naar huis en dan mijn eigen dokter kwaad werd dat k geen pijnstillers/ medicijnen heb gekregen..

ben blij dat het nual weer weg trekt :) ben echt benieuwd wat het was

Valencia2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 22:13

Hallo allemaal, het is helemaal weg hoor, muv een klein litteken, omdat de blaas ineens leegliep en de huid dus verschrompelde.

Heb geen lyme, dus dan blijf ik er maar bij dat ik zo vaak gestoken ben en ineens gevoelig werd of dat er misschien toch een bacteriele infectie bijkwam.

@Calanddra: had 3 kringen, eerst een wit kleintje, toen een vuurrode verdikte met allemaal bultjes echt honderden en dan nog een lichtere. Later zijn daar een en al blaasjes op te koen liggen. Als je twijfelt toch even naar de ha gaan, want zonder penicilline was het bij mij denk ik niet over gegaan, want het werd met het uur erger.

@Bolero: ben er eentje uit de provincie grunn;) Was in stadskanaal:S