Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 14:46

Ik twijfel of ik vanavond ga lopen of niet. eergister les 4 gelopen, maar kreeg toen last van mn knieeen en aangezien ik donderdag om 4.30 al vlieg... en ik niet zoveel zin heb in zere knieen (heeft echt meer dan een dag geduurt voordat ik mn knieeen niet meer voelde)

Wat zouden jullie doen? wachten tot morgen (en dus 2 rustdagen hebben gehad) en dan nog gaan lopen of gewoon lekker even wachten tot ik terug ben van vakantie (12 augustus) en dan gewoon nog een keer les 4 lopen en vanaf daar verder..

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 17:03

ik moet nog steeds lesje 10 lopen....... :o komt er maar niet van. :P

el@ ik zou als ik jou was nog eens lesje 3 gaan lopen......bouw het heel langzaam op,jou lichaam (en die van mij ook) moeten gewoon wat langer wennen aan je nieuwe hobby :+
neem er echt de tijd voor,je hoeft niet binnen 6 weken al 5 km te lopen,gaat je lichaam niet trekken hoor.

kim@ hopelijk komt je motivatie terug.....bij mij is ie ook even tijdelijk met vakantie denk :P

scooby@ *\o/* wat leuk jou hier tegen te komen. :D

Roane@ het lopen bioj jou gaat wel lekker he? ;)

Talonius@ ai dat zal vast zeer doen ja,zonde van je broek,maar gelukkig valt de rest van de schade mee,
wil ik ook nog eens gaan doen dat skeeleren.....wil nog zoveel. :P

hetbommeke@ fijne vakantie. :D

SuSem

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 17:18

he bah, het regent dat het giet... ik heb alleen maar een 3kwartbroek, en ook geen waterdicht jack ofzo :=

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 17:22

@ Amazone: maar les 4 ging me ook al zo makkelijk af verder... Loop ik morgen gewoon les 4 nog een keer en dan na de vakantie daar weer mee verder gaan...
Lijkt me verstandiger dan vandaag weer lopen.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 17:27

el@ je voelt zelf het beste wat je lichaam aan kan...luister daar goed na. komt vast goed.
ik zou morgen ook lopen dan als ik jou was.(zegt iemand die al voor het weekend lesje 10 moest lopen :+ )

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 17:28

Ja, pak ik nu gewoon voor de zekerheid even extra rust dagje en loop ik morgen nog even voor ik op vakantie ga. heeft mn lijf ook weer even de tijd om te herstellen (ga daar toch veel zwemmen en snorkelen enzo :D)

I_Nicky_I

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:30

Jeetje hier regent het ook enorm, gelukkig hoef ik morgen pas weer te lopen lesje 12 alweer 18 min lopen :) heb er echt zin in!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:50

hee nieuw topic zie ik. Laatste tijd wel bijgelezen in het topic, maar niet meer gereageerd.
Kwam omdat ik een paar weekjes rust heb genomen (gezondheid enzo)
Maar nu wil ik het weer gaan oppakken. Begin weer met evy en ga terug naar week 3. Ik denk dat ik nu nog maar een rondje gaan doen. Het regent al de hele dag dus heb nog weinig zinnings gedaan.(op werken na)
Even sporten is wel lekker dan

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:05

Titel is aangepast zie ik :D

riannetjhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:44

vandaag les 3 gelopen ging neit echt goed :(:)
en ik was best wel bek af al op het begin :o en toen halve wege kwam ik bekende jongen tegen een heele leuke
ik dacht ik gaa echt niet rennen gewoon net doen of ik met hond aan het lopen ben :D schaam me dood :+
later heb ik wel weer stukje gerent maar niet het goede zegmaar |(

denk morgen weer les 3

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:49

amazone, ik ga morgen lesje 10 lopen, gaan we 'm samen doen goed? als mijn oogjes open willen wordt het 6.15 u, en anders rond 9.30 u.

net even gereden, maar het lijkt hier wel nacht zo donker is het. geen gerommel, ook nog droog maar het ziet er niet fraai uit :n

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:59

hier is het ook al bijna donker bom,manneke is nog niet thuis,dus word geen lopen meer voor mij vanavond.

ik probeer ook om morgen ochtend te gaan lopen,maar ben net ongesteld geworden,en heb daar de eerste 2 dagen meestal last van,niet heel erg,maar voel wel bij iedere stap mijn baarmoeder. :P niet echt heel fijn gevoel zeg maar.
maar als het mee valt dan ga ik zeker lopen,maar dan niet om zes uur haha heb nog vakantie :D

riannetje@ haha ik zie het al helemaal voor mij...... :+ ik probeer altijdte lachen als ik iemand tegen kom,maar houd dan vaak mijn adem is,met als gevolg dat ik het dan even heel benauwd krijg :+ ga meestal zelfs even harder lopen haha baal altijd als iemand mij inhaalt,heb zelfs een keertje meegemaakt met de lessen van evy dat ik iemand net eindelijk had ingehaald,moets ik stoppen voor zijn neus omdat het ''wandel'' pauze was :o
wie weet wat die wel niet dacht op dat moment haha 8)7

hopelijk gaat je volgende lesje beter.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 22:10

OK, dan loop ik wel in mijn uppie :D maar ik weet nog niet of 6.15 me gaat lukken. hangt er vanaf hoe lekker mijn bedje ligt :z

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 22:36

Ik denk dat ik maar aan de botox ga. Vandaag met postbussen legen was het dochtertje van een collega mee, die wilde helpen. Prima. Gezellig.
Komt er op het laatste moment een mevrouw nog aanrennen met een brief, tuurlijk, kon nog net mee. Kijkt ze naar het meisje, glimlacht naar me en zegt: "Fijn om zo behulpzame dochter te hebben."
wtf, ik ben 21 en zij was 10. :+

Of ik ben spontaan een paar jaar ouder geworden in gezicht, of ik zie er echt belabberd uit door al dat huilen. :+

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 22:38

dan was je er wel erg vroeg bij geweest roane. :')
hoe gaat het met je verdriet? heb je er vrede mee? :(:)

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 22:41

Ik heb heel veel moeite met het feit dat hij er niet meer is, en dat ik nou bij wijze van spreken 'niks' te doen heb de hele dag. Dat ik hem nooit meer zal zien of verzorgen, dat komt steeds meer door. Ik heb last van nachtmerries dus ik slaap slecht.
Maar ik heb niet zozeer 'last' van het idee dat het niet 'goed' was. Maar copen met het feit dat hij er niet meer is, daar heb ik meer moeite mee.

Dus ik gooi er zo maar weer even een film in.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 22:45

hij zit nog steeds in je dagelijks systeem he?
je leven zal nu niet ''compleet'' zijn,zal wel even duren voordat je er aan ''gewend'' zal zijn.
'
wil je in de toekomst nog een paardje? of ben je daar nog helemaal niet mee bezig?
niet dat een ander bart kan vervangen,maar misschien om je weer ''bezig'' te houden?

welke film ga je zo kijken?

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 22:49

Ik zou wel een ander paardje willen, inderdaad niet om Bart te vervangen; die is gewoon niet vervangnbaar. Maar om gewoon weer een beetje 'houvast' te hebben en iets 'te doen' te hebben, zeker wel.
Maar ik weet niet hoe het zometeen gaat met school, en of ik dan wel tijd genoeg heb voor een paardje. Dat wil ik ook geen enkel dier aandoen, een baasje met weinig tijd.
En ik heb het geld gewoon niet voor een nieuw paard, ben ook maar een arme student, en van m'n ouders zal ik er ook geen meer krijgen. :')

Ah pfft, heb echt een oliebol aan films hier :)) ben een beetje los gegaan in de mediamarkt := I feel like crap so I buy everything I want. Casanova, Tristan & Isolde, Le Roi Danse, The wind that shakes the barley, Becoming Jane, een volgend deel van de serie Beauty & the Beast :=
Alles om maar die avonden door te komen. :o

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 22:54

ik snap het pressies hoor,ik zou ook niet weten wat ik zonder paard zou moeten,misschien komt er binnen kort wel een paardje op je pad terecht,ik heb altijd een eigen paard gehad,en nu heb ik willem,ook al is hij niet van mij zelf,een verzorg paard is ook erg leuk,en kost bijna niks. ;)

nou jij hebt nog wat uren te kijken naar de films haha lekker veel afleiding he?
wat ga je doen met je studie?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 07:46

OK, 6.15 u gaat het niet worden :n, werd wakker om 5.45 u, heb getwijfeld of ik eruit zou gaan maar het was nog zo lekker warm in mijn bedje, omgedraaid en verder gaan slapen :Z

Ik ga zo ff lopen, manlief neemt de kids zo mee en zet ze af bij oma, kan ik lekker lopen, paardrijden en dan nog even wat shoppen voor de vakantie, caravan volstouwen en kids weer ophalen.

roane, :(:) nog lekker film gekeken? verder heb je bij de tuinen melatomatine tabletten te koop, op natuurlijke basis, misschien dat die je helpen wat beter en rustiger te slapen. en als je goed slaapt voel je je vaak wat beter. wanneer ga je weer beginnen op school? dan heb je misschien ook weer wat meer afleiding.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 09:41

Ik weet nog niet of ik ga lopen vandaag, mn knieen zijn nog steeds niet zoals het zou moeten. Denk dat ik mn lijf even rust gun en dat ik 16 augustus de boel weer op pak.

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 09:50

Iedereen lekker gelopen?

@Bommeke Caravan lekker volgestouwd :) mist dat wel een beetje zo leef je echt naar de vakantie toe. (vroeger gingen wij ook altijd met de caravan)

@ Eleionomae Als het niet goed voelt moet je zeker niet gaan lopen en zoals Renate zegt; "rust roest niet" :)

Ik heb erg veel zin om te lopen maar kan vanavond pas eerst werken :(

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 09:51

Ik heb ook echt zin om te lopen, maar indd rust roest niet en mn knieen zijn gewoon echt niet goed :n En aangezien ik daar wel ook gewoon ga wandelen enzo, wil ik niet na een half uur al krom lopen van de pijn :n

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 10:46

Ik ga eerst naar de paarden toe, daarna een rondje rennen. Morgen heb ik weer fysio :)

@ Eleionomae, volgens mij ben jij ook zo'n fanatiekeling als wat ik ben, en misschien erg bemoeizuchtig van mij... Maar kijk echt uit met je knieklachten. Luister er naar en pas je schema iets aan, minder snel lopen 'Sjokken' zoals mijn fysio zegt.. :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 10:56

Zo, lesje 10 zit erop :D

El*** ik zou lekker vakantie houden en nu even stoppen. Na je vakantie weer de trainingen oppakken bij les 1. Je hebt er nu ook niets aan om door te blijven trainen en op je vakantie niets te kunnen doen omdat je knieen zeer doen. Waar ga je eigenlijk heen? Of heb ik dat gemist ergens?

Nicky, het is inderdaad al voorpret :j en werkze ;)

Mirkim, sjokze dan maar :')