Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
komt er maar niet van.
wat leuk jou hier tegen te komen.
heb er echt zin in!
en toen halve wege kwam ik bekende jongen tegen een heele leuke
schaam me dood
niet echt heel fijn gevoel zeg maar.
ik probeer altijdte lachen als ik iemand tegen kom,maar houd dan vaak mijn adem is,met als gevolg dat ik het dan even heel benauwd krijg
ga meestal zelfs even harder lopen haha baal altijd als iemand mij inhaalt,heb zelfs een keertje meegemaakt met de lessen van evy dat ik iemand net eindelijk had ingehaald,moets ik stoppen voor zijn neus omdat het ''wandel'' pauze was
maar ik weet nog niet of 6.15 me gaat lukken. hangt er vanaf hoe lekker mijn bedje ligt

ben een beetje los gegaan in de mediamarkt
I feel like crap so I buy everything I want. Casanova, Tristan & Isolde, Le Roi Danse, The wind that shakes the barley, Becoming Jane, een volgend deel van de serie Beauty & the Beast 
, werd wakker om 5.45 u, heb getwijfeld of ik eruit zou gaan maar het was nog zo lekker warm in mijn bedje, omgedraaid en verder gaan slapen 
nog lekker film gekeken? verder heb je bij de tuinen melatomatine tabletten te koop, op natuurlijke basis, misschien dat die je helpen wat beter en rustiger te slapen. en als je goed slaapt voel je je vaak wat beter. wanneer ga je weer beginnen op school? dan heb je misschien ook weer wat meer afleiding.
mist dat wel een beetje zo leef je echt naar de vakantie toe. (vroeger gingen wij ook altijd met de caravan)

en werkze