aanstellerij of misschien toch... ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 19:51

timilon schreef:
ik vind van wel ja...als vrouw loop je nu eenmaal risico's.
en dan niet aankomen met "ze moeten van je af blijven etc", want daar heb je op zulke momenten niets aan!
is heel grof, maar als je logisch nadenkt snap je wat ik bedoel.

Dit heeft echt niks met logisch nadenken te maken. Dus gewoon stelselmatig elk meisje dat ongesteld is geweest aan de pil? }:0
Loop jij ook de hele dag in een kogelvrijvest rond voor het geval je bij een gewapende overval of een moordaanslag betrokken raakt?

Kwanyin

Re: aanstellerij of misschien toch... ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:07

Zoals ik al zei, als er ooit een verkrachting zou zijn bestaat er een morning after pil. Dat zal wel een noodgeval zijn waarbij je zoiets kan gebruiken :) .

Maar super voor je TS dat het niets is. Ik hoop wel dat je zo hard geschrokken bent, dat je het geen tweede keer laar gebeuren ;) .
Als je aan de pil gaat, lees dan ook de bijsluiter!!! Dat je weet op welke momenten de pil niét betrouwbaar is, moest je dokter dat vergeten te zeggen. Bij andere anticonceptiemiddelen is het uiteraard ook handig om dit op voorhand te checken.

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:08

Morrow_Less schreef:
Heb ik gedaan en het was negatief, maar de dag erna ben ik dan toch ongestelt geworden dus en 2de is denk ik niet nodig :)
Zie je wel :D Al je stress is weg en je lichaam kan 'rustig' weer ongeteld worden.
Gelukkig maar meid! :) :(:)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-10 20:15

Ik ben ook erg opgelucht, ik kon gewoon niet meer eten of slapen. :)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:50

sporter schreef:
timilon schreef:
ik vind van wel ja...als vrouw loop je nu eenmaal risico's.
en dan niet aankomen met "ze moeten van je af blijven etc", want daar heb je op zulke momenten niets aan!
is heel grof, maar als je logisch nadenkt snap je wat ik bedoel.

Dit heeft echt niks met logisch nadenken te maken. Dus gewoon stelselmatig elk meisje dat ongesteld is geweest aan de pil? }:0
Loop jij ook de hele dag in een kogelvrijvest rond voor het geval je bij een gewapende overval of een moordaanslag betrokken raakt?

Ja idd, is precies hetzelfde. :)

TS: gelukkig ben je niet zwanger!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 16:43

Oke, ik zeg niet dat het goed is dat ze onbeschermde sex heeft, maar vindt sommige reacties wel erg aanvallend hoor :o

Kan toch gebeuren dat je in 'the heat of the moment' anticonceptie vergeet?
Uiteraard is het verstandig om wel aan de pil te gaan, en wellicht is dit een hele wijze les voor de TS!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 17:03

Als je je gezond verstand gebruikt gebeurt dat inderdaad niet "in the heat of the moment". Jammer genoeg hangt daar een héél zware consequentie aan vast àls je dan pech hebt. Een ongewenst kind of een abortus omdat je nu eenmaal "in the heat of the moment" was, zou zeer triestig zijn. Daarnaast kan je dan nog achteraf maatregelen nemen (morning after) als je echt zoveel zin had en geen bescherming.

Maar in geval van TS was het gewoon denken dat iets geen kwaad kon, wat dus wel zo is. Is op zich wel een 'stommiteit', maar er is gelukkig niets gebeurd :) .

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 12:57

Morrow_Less schreef:
Ik ben ook erg opgelucht, ik kon gewoon niet meer eten of slapen. :)

Hopelijk is dit je lesje dan wel geweest...
Je hebt niet voor niks verstand meegekregen van moeder natuur.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 02:49

Charica schreef:
Als je aan de pil bent, dan is er toch geen probleem?

De pil is niet 100% betrouwbaar. Er zijn zelfs vrouwen die zwanger worden door de pil én condoom heen. Dus niet altijd maar vertrouwen op die pil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 08:59

Moet je dan verplicht altijd met condoom vrijen, ook als je al heel lang een stabiele relatie hebt? Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken, ik vind het ondingen.

Natuurlijk zou ik ze ter bescherming tegen SOA's wel gebruiken, maar puur als anticonceptie... no way :n