Hier nog eentje met de tranen in haar ogen. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen met dit verschrikkelijke verlies.
Vayo
Geplaatst: 27-07-10 12:55
Verschrikkelijk dat jullie je meisje zijn verloren! Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen. Wel fijn dat jullie afscheid van haar hebben kunnen nemen en foto´s hebben. Daar zul je over een tijdje erg blij mee zijn, het blijft dan toch een tastbaar aandenken aan jullie mooie dochter.
Loop hier mijn tranen weg te bijten achter de computer en zit met een gruwelijke brok in mijn keel. Het lijkt me zo erg om zoiets mee te maken en ik denk dat je hier nooit overheen komt, je zult altijd aan je kleine Isabella denken natuurlijk... enorm pijnlijk
Ook ik wil jullie enorm veel sterkte wensen met dit grote verlies. Isabella is inderdaad een prachtige naam.
DyMarvel
Geplaatst: 27-07-10 13:41
Heel veel sterkte, ik heb hier geen woorden voor....
fanci_mike
Geplaatst: 27-07-10 13:42
Veel sterkte met het verlies van jullie dochtertje, en ook heel veel sterkte met het verwerken hiervan. Fijn dat jullie op jullie eigen manier afscheid kunnen nemen nu.
maikeltje
Geplaatst: 27-07-10 13:51
Gecondoleerd met Isabella en heel veel sterkte. Dikke knuffel
Ik heb een brok in mijn keel.. Wou dat ik iets voor je kon doen.. Heel veel sterkte.
Lovepaints
Geplaatst: 27-07-10 16:07
Wat een triest bericht. Heel veel sterkte te komende tijd en praat het van je af. Ik heb rond 12 weken een miskraam gehad en dat is niet fijn maar om dan de bevalling ook nog te doen IK hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben. Sterkte samen!
Ylana
Geplaatst: 27-07-10 16:10
Heel veel sterkte de komende tijd. Niets is moeilijker dan dit een plekje te geven...
Wat vreselijk dat je zoiets hebt moeten meemaken... Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode .
Valencia2002
Geplaatst: 27-07-10 16:16
Wat een verdriet ...ik vind het zo moedig van je dat je nog zelf bent bevallen....Je hebt het verdriet even kunnen delen met je partner, terwijl je jullie prinsesje Isabella in de armen had.
Heel veel sterkte met dit moeilijke en vooral onterechte inhumane verlies.