Ik kom ook dit topic even binnenvallen. Zelf ben ik ook niet de slankste met mijn 73,5 kg, maar ik zit er niet écht mee. Probleem is dat een vriendin van mij er wel mee zit, over zichzelf..
Ze had eerst een prima gewicht. Was zelfs niet een beetje mollig te noemen. Maar nu is ze gaan afvallen. Nou ja, afvallen.. Ze eet helemaal geen tussendoortjes meer, eet niks meer wat ze lekker vindt en áls ze wat eet, is het weinig. Op zich vond ik dit geen probleem. Maar ze is nu zó ontzettend veranderd, ik vind haar echt mager geworden. Je ziet haar ruggengraat uitsteken en haar gezicht is ook niet meer terug te herkennen! Het is nog niet zover dat ze echt ondergewicht heeft geloof ik, maar dan nog.. Ik maak me zorgen =( Dat het doorslaat... Ze vindt zichzelf trouwens nog steeds dik. Laatst hadden we het over een andere vriendin van mij. Ik: "Tja, zij kan gewoon niet zo goed tegen mensen die denken dat ze dik zijn." Zij: "Oh, maar dat ben ik dan niet. Ik wéét dat ik dik ben."
Oeps..
Iemand tips?
Ik weet dat je lekker in je vel moet zitten, maar ik ben ontzettend bang dat ze doorslaat

zie dat lichaam dan...