Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik vond het echt vreselijk om zo'n periode zo moe te zijn. Maar het heeft mij blijkbaar wel geholpen om ook daarna sneller in te slapen.
Knoffer schreef:Chantal___ schreef:Als ik niet kan twitteren dan hou ik nog net ff iets meer van m'n BB dan normaal. Ben dus ook vaak 's nachts op twitter te vinden. Beetje pingen, beetje twitteren, wat mailen, noem maar op.
Dit kan in de slaaphygiëne regels 2.0 lijkt me. Als iets juist tegenwerkt om te kunnen slapen, lijkt het me dat welIk doe het zelf ook weleens, net als nog laat tv kijken, maar zodra ik mezelf door heb, hou ik daar onmiddelijk mee op. Als ik iets niet slaapverwekkend vind, dan is het wel internetten in bed. Dat zou ik de hele nacht kunnen doen (behalve dat een mobiel wel iet wat oncomfortabel is.) Maar dat kan persoonlijk zijn, zoals ik hierboven ook al beschreef.
. Maar dat had je al door geloof ik haha.
. Vind mn mobiel wel comfortabeler dan mn laptop in bed, maar dat is inderdaad grotendeels allemaal persoonlijk
. Red_Savage schreef:Misslolliex schreef:Kunnen jullie die pilletjes, die ik aangaf niet eens proberen. Had zelf ook chaos maar helpte wel
Ik probeer graag als het echt helpt! Al moe tik wel zeggen dat ik heel moeilijk ben met pilletjes. ben altijd ZO bang dat je dan afhankelijk wordt.

Chantal___ schreef:Ik bedoelde ipv twitteren natuurlijk slapen. Maar dat had je al door geloof ik haha.
Ik heb er geen moeite mee, als ik dan moe word dan kan ik ook zo slapen, probleem bij mij is dat ik gewoon niet moe word af en toe. Vind mn mobiel wel comfortabeler dan mn laptop in bed, maar dat is inderdaad grotendeels allemaal persoonlijk
.
Nadeel van een laptop is dat ie zo zwaar en warm is vind ik, maar van een mobiel krijg ik na een tijdje ook last van m'n nek of schouders/armen.
DaisyDarling schreef:In de tijd dat ik naar school moet, gebruik ik ook homeopatische pilletjes om in slaap te komen..
Anders dan kank er 6 uur echt nooit uit..
Een stuk hardlopen, voor et slapen werkt by my ook goed.
. Knoffer schreef:Na twee keer lezen had ik het door iddNadeel van een laptop is dat ie zo zwaar en warm is vind ik, maar van een mobiel krijg ik na een tijdje ook last van m'n nek of schouders/armen.
Ik heb zowel met internetten en tv het probleem dat ik er idd gewoonweg niet moe van word. Ik moet het dan gewoon weg leggen, anders kan ik wachten tot ik een ons weeg
..
Toch maar eens naar gaan zoeken dan.