Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marcha1987 schreef:Ik mag hem ook eigenlijk door slikken maar ik red het maar net om hem 2 maand door te slikken. (veels te benauwd een eventuele zwangerschap te missen, heeele kleine kans maar toch, nu echt nog lang niet)
Deze week was het ook weer zover, doet vreselijk zeer, vreet me eigen een dag of 2 helemaal klem, misselijk, lamme benen, zwaar emotioneel.... Vreselijk...
Helaas heb ik dit van me moeder geërfd, en ben aan me derde soort pil bezig vanaf een jaar of 15 toen het begon.
. 
marcha1987 schreef:Ja dat weet ik maar toch...
Ik weet wel dat ik niet zwanger ben, maar toch is het het idee erachter.
Janine1990 schreef:Dat zeg ik inderdaad Melisje![]()
Bij pilgebruik vormt zich een prop voor de baarmoedermond zodat deze afgesloten blijft. Deze blijft ook dicht door de constante toevoer van hormonen. In je stopweek is de toevoer van hormonen weg, dus gaat de prop weg. Dát is de bloeding die je dan krijgt...
.Janine1990 schreef:marcha1987 schreef:Ja dat weet ik maar toch...
Ik weet wel dat ik niet zwanger ben, maar toch is het het idee erachter.
Misschien, als het zo vreselijk veel pijn doet, is het verstandig dat je er met je huisarts over gaat praten. Dan kunnen jullie samen naar een andere oplossing zoeken. Voor een huisarts is het ook eenvoudiger om jou uit te leggen hoe het werkt en zit, en om jou te overtuigen, dan voor mij...
sanne83 schreef:Er zijn erg veel andere opties als anticonceptie. Bij de implanon en de mirena spiraal heb je grote kans dat je nooit meer ongesteld wordt. Heerlijk!! Ben zelf erg fan van de implanon.
Knoffer schreef:Het kan altijd, al is de kans klein. Als je reden hebt om te denken dat je zwanger bent, gewoon even een zwangerschapstest doen.
.
.
, maar indd, vaak word gedacht als je in de stoweek "ongesteld" ben is er niks aan de hand. marcha1987 schreef:Daar hoor ik juist slechte ervaringen over.
Implanon dat ie gaat "zweven" en het spiraal dat als ie maar iets scheef zit vreselijk zeer doet, zoiezo met inzetten al.

) al eerder over het Mirena gehoord! Het zetten hoor ik veel om me heen is een kleine hel, maar wel positieve verhalen erover..marcha1987 schreef:Daar hoor ik juist slechte ervaringen over.
Implanon dat ie gaat "zweven" en het spiraal dat als ie maar iets scheef zit vreselijk zeer doet, zoiezo met inzetten al.